Σάββατο 6 Ιανουαρίου 2024

«Είμεθα και, δεν είναι κακό να το πούμε, επαγγελματίες και μάλιστα κακοί» λέει για το σινάφι του ο Σιδηροκάστρου Μακάριος.


Λοιπόν! Από «παιδί κι’ από δεσπότη μαθαίνεις την αλήθεια» που, σαν από καιρό γνωρίζεις. Από παιδί, γιατί είναι απονήρευτο και από δεσπότη επειδή, όπως είναι παγκοίνως γνωστό, «Χείλη Αρχιερέως ου ψεύδονται»!

Ο δεσπότης Σιδηροκάστρου Μακάριος με κείμενό του παραδέχεται και, δημόσια καταγγέλλει ότι, όλοι οι υψηλόβαθμοι θρησκευτικοί υπάλληλοι του κράτους, δηλαδή το σινάφι του, που ο λαός ακόμα ονομάζει επισκόπους «Είναι…επαγγελματίες και μάλιστα κακοί»! Μισθωτοί ποιμένες δηλαδή που, δε νοιάζονται για το εμπιστευμένο σε αυτούς λογικό ποίμνιο, αλλά τρων και πίνουν στην υγειά των κορόιδων και, κυκλοφορούν σαν παγώνια σε οίστρο.

Ο Σιδηροκάστρου Μακάριος σε καθησυχαστικό κείμενό του, αναμφίβολα υποστηρικτικό των χλιαρών θέσεων του Αθηνών Ιερωνύμου, μεταξύ των άλλων αναφέρθηκε στη «νομιμοποίηση του γάμου των ομόφυλων ζευγαριών και της καθ’ οιονδήποτε τρόπο υιοθεσίας ή αποκτήσεως τέκνων» δηλώνοντας ότι : «η Εκκλησία εξέφρασε τις αντίθετες θέσεις της με σχετική εγκύκλιό της, αλλά και με την φιλάνθρωπη τοποθέτηση του Αρχιεπισκόπου απέναντι στα πρόσωπα ότι δεν διαφωνεί με την ελεύθερη συμβίωση. Από την Εκκλησία το θέμα θα συζητηθεί μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου»!

Όμως, σε μια μάζωξη μισθωτών ποιμένων «και μάλιστα κακών», ποιο το νόημα επίσκοπε Μακάριε να συζητηθεί, όποτε ψηφιστεί, ένα κυβερνητικό νομοσχέδιο, γεγονός καθ’ όλα διαλυτικό της Ελληνικής κοινωνίας την οποία υπερασπίζεσαι;

«Η Εκκλησία, υποστηρίζει ο Σιδηροκάστρου Μακάριος, είναι ο τόπος της καταλλαγής, της αγάπης, της συγγνώμης της μετριοπάθειας». Ώστε έτσι Σιδηροκάστρου Μακάριε; Η Εκκλησία έπαψε να είναι «Στύλος και εδραίωμα της αληθείας», «κοινωνία των λογικών και νοερών όντων με τον Θεό», «Σώμα του Χριστού» και έγινε δημόσιο ψυχοθεραπευτήριο;

Μετά τη «φιλάνθρωπη» τοποθέτηση του Αθηνών Ιερωνύμου για το γάμο των ομοφυλοφίλων από τους σχεδόν ενενήντα χρυσοστολισμένους μισθωτούς, πόσοι τοποθετήθηκαν αρνητικά για το επίμαχο νομοσχέδιο; Λιγότεροι από δέκα και σχεδόν όλοι τους «χριστοδουλάκια». Οι χειροτονίες του Ιερώνυμου που ξεπερνούν τις εξήντα ή σιωπούν περιμένοντας τη «γραμμή» ή εκφράστηκαν θετικά υποστηρίζοντας πως «Εκ των πραγμάτων ο Θεός έχει δώσει σε μερικούς ανθρώπους να αισθάνονται την έλξη προς το ίδιο φύλο»!

«Πού πορευόμεθα και πού οδηγούμεθα ως κοινωνία και οικογένεια, αλλά και ως Εκκλησία;» ρωτά έμπλεος αγωνίας και ιερής αγανακτήσεως ο Σιδηροκάστρου Μακάριος, για να σημειώσει στην κατακλείδα του κειμένου του ότι : «Μια μπόρα θα είναι [και αυτό το νομοσχέδιο, όπως εκείνο με το ξεπούλημα των δικαίων της Μακεδονίας;] Μη στεναχωριέστε. [δεν στενοχωρηθήκατε όταν σας κλείσαμε τις Εκκλησίες, για το γάμο των ομοφυλοφίλων θα κλαίτε;]. Η Ελλάδα δεν πρόκειται να χαθεί διότι είναι προπύργιο της Ορθοδοξίας [το ανέκδοτο της νέας χρονιάς!] Αν ήταν σε χέρια άσχετων, [δηλαδή, σε όσους, όπως λέει ο Μακάριος για το σινάφι του «Επαναπαύονται σ΄ ένα κρατικό μισθό και αφήσαμε και την πίστη και τη δικαιοσύνη και ασχολούμεθα με αλλότρια έργα»] θα είχε σβήσει»!

Όμως αυτό, αναφωνεί περιχαρής ο Σιδηροκάστρου Μακάριος δε θα συμβεί διότι «Ευτυχώς.. είναι στα χέρια του Θεού, ο οποίος την προστατεύει σκανδαλωδώς»!! Θεέ μου, πώς κρατάς τα κεραμίδια ξεκάρφωτα;

Ο «χαμένος στη μετάφραση» επίσκοπος Μακάριος πριν καταλήξει στο κείμενό του ότι: «Με προοδευτικότητα πρέπει να πορεύεται η Εκκλησία και να υποδεικνύει με τις σωστές θέσεις της τη ζωή και το παράδειγμα των παιδιών της και όχι συρόμενη από φωνές ανοήτων και ακραίων, και μάλιστα προ τετελεσμένων γεγονότων», διαπιστώνει μια ποιοτική διαφορά μεταξύ των «πνευματικών μας Πατέρων» (όπως ο Μέγας Βασίλειος, ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής;) που ήταν «σκληρόκαρδοι και σκληροτράχηλοι»!!! σε αντίθεση με τους «σύγχρονους Αγίους μας, που είναι και πολλοί σήμερα, [που] ουδέποτε [ήταν σκληρόκαρδοι και σκληροτράχηλοι, αφού] Είναι γλυκείς και ελεήμονες και φιλεύσπλαχνοι-φιλάνθρωποι» (όπως ο Σωφρόνιος του Έσσεξ;).

Λοιπόν επίσκοπε Μακάριε ποια είναι η «προοδευτικότητα» της Ορθοδόξου Εκκλησίας στο θέμα του γάμου των ομοφυλοφίλων; Είναι «προοδευτική» η άρνηση του γάμου; Είναι προοδευτική η αντίθεση στην υιοθεσία; Εάν η απάντηση είναι ναι, τότε γιατί μασάς τα λόγια σου; Γιατί ονομάζεις ανόητους και ακραίους όσους αντιτίθενται στους γάμους λαγνείας στην κόλαση της διαφθοράς; Γιατί εσείς οι μιτροφορεμένοι επαγγελματίες που, ως κακοί μισθωτοί «ασχολείστε με αλλότρια έργα [και το] πώς θα καλοπεράσετε», να συζητήσετε το θέμα του γάμου των ομοφυλοφίλων μετά την ψήφισή του ως νόμο του κράτους; Έχει νόημα ή θα ρίξετε για μια ακόμα φορά στάχτη στα μάτια του κόσμου;

Μην διερωτάσαι επίσκοπε Σιδηροκάστρου Μακάριε για το «Πού πορευόμεθα και πού οδηγούμεθα ως κοινωνία και οικογένεια, αλλά και ως Εκκλησία».

Πορευόμεθα ως κοινωνία προς το στόμα του λύκου και, ως Εκκλησία στην ολοκληρωτική απαξίωση όταν, όπως εσύ με παρρησία ομολογείς, αντί για επισκόπους έχουμε μισθωτούς ποιμένες στους οποίους, δυστυχώς, Σιδηροκάστρου Μακάριε απευθύνεις έκκληση: «… να αφήσουν [ήσυχες] τις Κυβερνήσεις, [να] αφήσουν τους ομόφυλους και ας δούμε το έργο μας. Το διακόνημά μας».

Ποιο επίσκοπε Μακάριε είναι το διακόνημα ενός μισθωτού ποιμένα, και ποια η αποστολή ενός επισκόπου της Ορθοδόξου Εκκλησίας; Ο μισθωτός ποιμένας, Σιδηροκάστρου Μακάριε, όταν εμφανιστεί ο λύκος θα κρυφτεί αφήνοντας το ποίμνιο στα κοφτερά του δόντια, ενώ, ο Επίσκοπος θα προστατεύσει με κάθε θυσία το εμπιστευμένο από το Θεό σε αυτόν λογικό ποίμνιο, όπως έκαναν όλοι οι Άγιοι της Ορθοδόξου Εκκλησίας.

Σιδηροκάστρου Μακάριε, οι Άγιοι : Αμβρόσιος, Αλκίσων, Ιγνάτιος, Θεόδωρος Στουδίτης μήπως δεν ήταν «προοδευτικοί» που έλεγξαν αυτοκράτορες και βασιλείς ή πλανήθηκαν από τον αρχαίκακο όφι όπως υποστηρίζει ο πλανεμένος επίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίος που, βέβαια, είναι «προοδευτικός» αφού ανήμερα των Φώτων δεξιώνεται τον αρσενοκοίτη Κασσελάκη;

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Όταν ζούσε ακόμα στη γη ο Άγιος Παϊσιος ο Αγιορείτης, ο Θεός τον μετέφερε για περιορισμένο χρονικό διάστημα στην ΚΟΛΑΣΗ, όπου είδε (στους κολασμένους) και κάποιους Αρχιερείς της Εκκλησίας.
Οι κολασμένοι Αρχιερείς της Εκκλησίας ήταν "καρβουνιασμένοι", προφανώς διότι κοινωνούσουν τα άχραντα Μυστήρια χωρίς να είναι κατάλληλα προετοιμασμένοι.
Έχει ακουστεί πολλές φορές ότι κάποιοι Αρχιερείς ΔΕΝ εξομολογούνται. Αυτό, σύμφωνα με τον Άγιο Πορφύριο τον Καυσοκαλυβίτη, έχει σαν αποτέλεσμα την ΣΙΓΟΥΡΗ ΑΙΩΝΙΑ ΚΟΛΑΣΗ.

ORTHODOXIA ORTHO είπε...

Η ομοιωσις μετά Του Θεού,στο καθ'ομοιωσιν,γίνεται δια της μιμήσεως μετ'αυτου.
Συνεπως ,
όλες οι Εποχές,βγάζουν αγίους οι οποίοι εκδηλώνονται με διαφορετικό τρόπο μεν στα ποικίλα θέματα που προκύπτουν ,άλλοι ηπιότερα και άλλοι πιο δυναμικά,είναι ομόΦρωνες δε.

Οι σύγχρονοι άγιοι Πατέρες μας το δείχνουν κ αυτό ,όταν ακούμε τον Μακαριστό Αυγουστίνο Καντιώτη ο οποίος είχε Ζωη κ θεμέλιο κηρύγματος,την αλήθεια,την ευθύτητα και τη ανδρεία η ο πατήρ Σάββας Αχιλλέως κ.αλλοι.

Αλλά και στο Ευαγγέλιο,δεν βλέπουμε την αξία των Γραφικων χωριων του Αγ.Ιωαννου του Προδρόμου,*Φωνή βοωντος εν τω Ερήμω...ευθείας ποιείται τας τρίβους αυτού η το του Πέτρου προς Σίμωνα τον Μάγο ,την υπενθύμιση(ερμ.αγ.κυριλλου ιερό/μων) *ο τι η γαρ καρδιά σου ουκ έστιν ευθεία ενώπιον Θεού.πρξ η 21);

Το δε *Γίνου πιστός άχρι θανάτου και δώσω σοι τον στέφανον Ζωής ,είναι παρελθόν πλέον!

Η Εκκλησία κάνει οικονομία κ ακρίβεια,αλλα εμείς φθάσαμε σε ένα αλλο άκρο.Την αποσάθρωση της πίστεως και της πν.Ζωης,την συγχυση,τον διχασμό,την ταραγμένη συνείδηση ένεκα πολλών δεινών,και ενώ μελετουσαμε τις απώλειες,διδάσκεται ο φόβος και ο τρόμος και η σιωπή.

Όμως ,η Ορθ.Πιστις όσο και εάν είμαστε σκοτισμενοι κ αμαρτωλοί δεν αλλάζει με τους καιρούς ούτε αλλοιώνεται ούτε γηρασμει ούτε μαραίνεται αλλά παραμένει η αυτή εις τους αιώνες των αιώνων!!!Ευγένιος Βούλγαρης.
Ο Απ.Παυλος στους πρεσβυτέρους της Εφέσσου διδασκει να είναι υπόδειγμα πίστεως κ Ζωής.

Έτσι κάνει να κατανοήσουμε ότι οι αιρετικοί,δεν αντιμετωπίζονται μόνο με την διδασκαλία ,αλλά και με τη ζωή,που είναι Ζωή αγιότητας,ζωή υποδειγματική και πνευματική.
Μελετήσαμε αυτό που είπε ο Παύλος ότι ο ίδιος δεν επεδίωξε ποτέ ασημι και χρυσάφι η ιματισμό,και τους δίνει οδηγίες να μένουν άγρυπνοι κ να ακολουθήσουν το παράδειγμα του.

Και τελικά,μελετώντας την Αγία Τριάδα βλέπουμε την αληθινή ενότητα ότι δεν χωρίζεται η Αγία Τριάς.Ο Υιός μένει ενωμένος με Τον Πατέρα και Το ΑγΠνευμα εκπορεύεται από Τον Πατέρα.

Ένω οι αιρέσεις χωρίζουν όλους από Την ενότητα με Τον Θεό.

Ανώνυμος είπε...

Τι γίνεται εδώ....???
https://youtu.be/jt6VvS2R_-s?si=QfNCC9gcfL82GXvp