Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2023

Το όνομα μου πρέπει να το χαράξεις στην καρδιά σου και όχι να το κρεμάς στο στήθος..

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και μαντίλαΟ άγιος π. Γαβριήλ της Γεωργίας μας είχε φανερώσει την επιθυμία του να γράψει κάπου με χρυσά γράμματα «Ο Θεός είναι αγάπη» και να το κρεμάσει στο λαιμό του. Αλλά ο Θεός του είπε:
— Γαβριήλ, το όνομα μου πρέπει να το χαράξεις στην καρδιά σου και όχι να το κρεμάς στο στήθος.
Οι Ιεχωβάδες επικαλούμενοι κάποια χωρία από την Αγία Γραφή, αρνούνται τη μετάγγιση αίματος, θεωρώντας ότι με το αίμα «μεταγγίζονται» και οι αμαρτίες.
Ο π. Γαβριήλ έλεγε γι` αυτό το θέμα:
— Ναι, στο αίμα είναι οι αμαρτίες.
Αλλά αν ένας άνθρωπος πεθαίνει, πρέπει να του δώσεις αίμα για να τον σώσεις. Μεταγγίζεις αγάπη ! Κι η αγάπη σκεπάζει τις αμαρτίες.
Λίγες ημέρες προτού φύγει από τη ζωή ο Γέροντας έλεγε:
- Εγώ είμαι σκουλήκι, χώμα και σκόνη. Αυτή είναι η πραγματικότητα.
Τίποτα δεν μπορεί να εμποδίσει την Αλήθεια . Ο Θεός είναι η Αλήθεια .
Φεύγω και αρχίζω να χτίζω σπίτι.
Να ξέρετε: Αν κάποιος από εδώ χαθεί, θα κατέβω εγώ γι' αυτόν ακόμη και στον άδη.
Μία πιστή μετά την κοίμησή του διηγείται:
Πρωί πρωί ξύπνησα από έναν πολύ ανησυχητικό ρόγχο της μητέρας μου που ήταν αρρωστη. . Με το ζόρι την έβαλα να καταπιεί λίγο λαδάκι από το καντήλι του Αγίου Γαβριήλ. Της έβαλα και στο μέτωπο.
Δύο ώρες προσπαθούσα ν’ αντιμετωπίσω το θάνατο που την απειλούσε.
Το ένα της χέρι είχε παραλύσει.
Άναψα κι ένα κερί που είχα φέρει από τον τάφο του Αγίου και παρακαλούσα τον Θεό να μας βοηθήσει.
Μία της έβαζα λάδι, μία Αγιασμό.
Κάλεσα και τις Πρώτες Βοήθειες.
Ο γιατρός μου είπε ότι η μητέρα μου είχε πεθάνει και πως δεν είχε νόημα να την πάμε σε Νοσοκομείο.
Εγώ δεν τους πίστεψα.
Δυο τρεις ώρες μετά, η μητέρα μου σηκώθηκε και άρχισε να μιλάει!
Με την Βοήθεια του Κυρίου και με τη μεσολάβηση του Αγίου Γαβριήλ, η μητέρα μου αναστήθηκε!
Δόξα τω Θεώ.!

(από το βιβλίο της Νάνα Μερκβιλάτζε: ''Ο Άγιος Γαβριήλ ο δια Χριστόν Σαλός και Ομολογητής'')......

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: