Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2023

Με γέλασαν τα πουλιά

 

Στίχοι
Με γέλασαν- με γέλασαν(ε) τα πουλιάμε γέλασαν(ε) τα πουλιά, της άνοιξης τ' αηδόνιαμε γέλασαν(ε) τα πουλιά, της άνοιξης τ' αηδόνια
Με γέλασαν- με γέλασαν και μου είπανεμε γέλασαν και μου είπανε πουτές δε θα πιθάνωμε γέλασαν και μου είπανε πουτές δε θα πιθάνω
Κι έχτισα το- κι έχτισα το σπιτάκι μουκι έχτισα το σπιτάκι μου ψηλότερο 'πού τ' άλλακι έχτισα το σπιτάκι μου ψηλότερο 'πού τ' άλλα
Μ' εφτά οχτώ- μ' εφτά οχτώ πατώματαμ' εφτά οχτώ πατώματα κι εξήντα παραθύριαμ' εφτά οχτώ πατώματα κι εξήντα παραθύρια
Στου παραθύρι- στου παραθύρι κάθουμιστου παραθύρι κάθουμι, τους κάμπους αγναντεύωστου παραθύρι κάθουμι, τους κάμπους αγναντεύω
Βλέπω τους κά- βλέπω τους κάμπους πράσινουςβλέπω τους κάμπους πράσινους και τα βουνά γαλάζιαβλέπω τους κάμπους πράσινους και τα βουνά γαλάζια
Βλέπω το Χά- βλέπω το Χάρο να 'ρχεταιβλέπω το Χάρο να 'ρχεται καβάλα στ' άλογό τουβλέπω το Χάρο να 'ρχεται καβάλα στ' άλογό του

1 σχόλιο:

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

...τὶ τραγούδι κι αὐτό...
γιά πράγματα σπουδαῖα καὶ μεγάλα...

γιὰ τ'ἀηδόνια τῆς ἄνοιξης,
τὴν ὀρμή τὴν ξέϕρενη τῆς νεότητας
καὶ τὰ κούϕια ὄνειρα τὰ μεγάλα

ποὺ μᾶς βὰζουν σὲ λούκια ἀστόχαστα,
σὲ ἀτραπούς λοξούς, κακοτράχαλους,

μάταιους

κι ἔτσι ἐξ ἁρχῆς... χαμένους...

...

καὶ τὸ τέλος τὸ ἀναπόϕευκτο
νὰ μᾶς βρίσκει, ἀλοίμονο

σκόρπιους

ἐπάνω στὰ μεγαλεῖα τοῦ ἐαυτούλη μας ...τὰ μηδαμηνά

καὶ ...μιά ζωή

σὰ νὰ πῆγε χ α μ έ ν η...

...

ἀκοῦστε το κι ἐδῶ σὲ μιὰ ἀπόδοση
νομίζω μοναδική
γεμάτη ἀπό τὴν δροσιά τῆς νεότητας...
https://youtu.be/68VkYerWdBM?si=si4Uq5g8aVrGfbFU