Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2023

Αχιλλέας Μπέος:'Ένας "παλαβός" επανεκλεγείς Δήμαρχος ξεπλένει την ντροπή που έχει σηκώσει κεφάλι στην Ελλάδα μας και μιλάει για λογαριασμό ό λ ω ν μας

 mpeos-kasselakis-arthrou2 

Φυσικά τα φασισταριά έριξαν το βίντεο, διότι δεν τους αρέσει η αλήθεια .Υπενθυμίζεται ότι στο πλαίσιο της ομιλίας του μετά την επανεκλογή του στη δημαρχία του Βόλλου, ο Αχιλλέας Μπέος είπε, μεταξύ άλλων:

«Εγώ ως άνθρωπος είμαι αυτός που ξέρετε, μιλάω τη γλώσσα της αλήθειας, σας κοιτάω στα μάτια και αντιμετωπίζω όλα τα προβλήματα και εκφράζομαι ελεύθερα όπως το λέει και το Σύνταγμά μας. Είμαι ένας από εσάς. Την Ελλάδα την κυβέρνησαν γιατροί και δικηγόροι, εξαθλίωσαν την πατρίδα μας και τον ελληνικό λαό και, αντί να σταθούν οι δημοσιογράφοι στην ουσία, ασχολούνται με τον Κασσελάκη. Τι θες να πεις ρε… να υιοθετούμε παιδιά και να παράγουμε πούστιδες; Ρε, είναι αυτή η πατρίδα μου, ρε; Τι προοδευτικοί είστε εσείς, ρε;».

Και σε παρέμβαση του σε δελτιο ειδήσεων πρόσθεσε :

 «Χαμός θα γίνει από δω και πέρα. Δεν κατάλαβα! Τι είναι; Είναι πρότυπο για τους Έλληνες και τα παιδιά μας ο Κασσελάκης; Για να μην τρελαθούμε… Κάθε πρωί βγαίνουν και λένε… Οι σεξουαλικές προτιμήσεις και τι είναι ο κάθε ένας δεν με αφορά και έτσι πρέπει να είναι. Δικαίωμα τους. Όχι όμως να τις προβάλουμε! Τον κρίνω γιατί ήρθε σε ένα μήνα και… Ούτε πέντε τοις εκατό δεν θα πάρει ο ΣΥΡΙΖΑ στις επόμενες εκλογές. Τον κρίνω λοιπόν γιατί είπε σε μια δήλωσή του ότι θα ήθελε να μεγαλώσει δύο αγόρια. Όχι κορίτσια. Θα παράγουμε πουστιδες κύριε Χατζηνικολάου;» αναρωτήθηκε ξανά ο Αχιλλέας Μπέος και ο Νίκος Χατζηνικολάου προσπάθησε να τον επαναφέρει στην "τάξη"..

Ο νέος δήμαρχος Βόλου δεν έδειξε να πτοείται και συνέχισε:

 «Θα τρελαθώ δηλαδή! Συγγνώμη αλλά… Τι να κάνουμε; Να σας πω κάτι; Εγώ είμαι ένας άνθρωπος λαϊκός. Απλός, μιλάω τη γλώσσα της αλήθειας. Εκφράζομαι ελεύθερα. Αυτός είμαι. Ούτε υποκριτής είμαι, ούτε πολιτικός απατεώνας. Και δεν με ενδιαφέρει το κόστος. Αυτή τη θέση για τρεις συνεχόμενες εκλογικές αναμετρήσεις μου την έχει δώσει ο κόσμος, και ο κόσμος θα την πάρει».

Ο Νίκος Χατζηνικολάου τότε τον ενημέρωσε πως ο Στέφανος Κασσελάκης στη δήλωσή του κάλεσε τη Δικαιοσύνη να παρέμβει.

«Μεγάλη χαρά. Δεν κατάλαβα… καμία δικαιοσύνη και κανένας νόμος δεν είναι υπεράνω του Συντάγματος. Το Σύνταγμα μιλάει ξεκάθαρα για ελευθερία λόγου και έκφρασης. Ξαφνικά θα έχουμε άλλα δεδομένα; Να επέμβει και σε αυτόν τότε που είπε αυτά τα πράγματα. Εγώ μιλάω και εκφράζομαι ελεύθερα και προσπαθώ με αυτή τη μόρφωση που έχω, τελειόφοιτος δημοτικού, να μην προσβάλλω. Αυτά είναι. Άμα τους αρέσουνε…» επέμεινε ο Αχιλλέας Μπέος.

«Δεν το προσπαθείτε και ιδιαίτερα» σχολίασε ο Νίκος Χατζηνικολάου.

«Τι να κάνουμε; Να αλλοιώσω την προσωπικότητα μου; Να γίνω υποκριτής; Να βάλω άλλο κουστούμι και άλλο πρόσωπο; Δεν θέλετε να μιλάτε με έναν αληθινό άνθρωπο; Αυτός είμαι. Τι να κάνω; Να υποκρίνομαι;» ρώτησε στην συνέχεια και πρόσθεσε πως στην πορεία του είναι δίπλα στον κόσμο του Βόλου και πως «μιλάει» γι’ αυτόν το έργο που έχει κάνει στην περιοχή.

«Τι να κάνω; Να φορέσω καλσόν;» είπε σε έντονο ύφος ο δήμαρχος Βόλου και ο παρουσιαστής του Ant1 του έκανε «φιλική προτροπή» όπως την χαρακτήρισε, να κατεβάσει τους τόνους.

«Θα χαμηλώσω τους τόνους όταν προσέξουν κι αυτοί. Δεν είναι πρότυπο οι δηλώσεις του Κασσελάκη» ήταν σε έντονο ύφος η απάντησή του.

 

Σχόλιο: Περιμένετε σεις Χριστιανοί μου οι Δεσποτάδες να μιλήσουν ; Αυτοί ,τον καλοδέχονται στα γραφεία τους με χαμόγελα και φιλοφρονήσεις  υποταγμένοι στον φασισμό της πολιτικής ορθότητας ,και στέλνουν επιστολές υποταγής , τόση ξεφτίλα !Οπότε ,κάποιος πρέπει να τα πει ανοιχτά και καθαρά, ο απλός κόσμος δεν έχει βήμα και δεν μπορεί να τα πει, ας τα πει ο Μπέος έτσι ωμά!Και πολύ καλά κάνει.

 Ἐὰν ἡμεῖς σιωπήσωμεν, οἱ λίθοι κεκράξονται!

4 σχόλια:

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

...και θα φωνάξουνε οι λίθοι...

αλλά και θα... πεταχτούν...

(...στην ώρα τους...!
όταν, καθώς έχει λεχθεί,
ο λαος
τους ...πάρει μ' αυτές...)

Θαλασσινός είπε...

Έρχεται ο Παγκόσμιος πόλεμος θα τα ισιώσει όλα, και τους Δεσποτάδες που προώθησαν το τρύπημα, και προωθούν και το διαβολόχαρτο. Στον πόλεμο δεν χωράει κράτσα μπράτσα, είναι οργή Θεού και ας είναι φτιαχτό.

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

...μα φυσικά!
"φτιαχτό" είναι πάντοτε...

αλλά...

ο Θεός,
ο Κύριος τής ιστορίας,
το επιτρέπει (όταν πρέπει)
ή ...δ ε ν το επιτρέπει...

ίδωμεν...

...

Καλλιόπη είπε...

ἄς εἰπωθοῦν ἐπιτέλους ὠμά τὰ ἀληθινὰ
διότι πολὺ ντιντίδες γινήκαμε !
προσβάλλονται ἄνδρες καὶ γυναῖκες
καὶ φοβόμαστε νὰ μιλήσουμε;;;;;
ἔ, τότε, γινόμαστε συνένοχοι !!!