[[ ἄραγε τὸ βάρος ποῦ πέφτει; Στὸ ἐὰν εἶπε αὐτολεξεὶ ὁ Κίσσινγκερ τὴν διαβόητη «δήλωσή» του ἢ ἂν αὐτά –ποὺ φέρεται εἰπὼν– τὰ βλέπουμε καὶ τὰ ζοῦμε ΟΛΟΖΩΝΤΑΝΑ; .]]
Β.Ὁ Ῥωμηός εἶναι ἀπὸ τὴν Ῥωμηοσύνη του, ἀετός. Οἱ Ῥωμηοί εἶναι μεταξύ τους ἀετοί, καὶ πρὸς τοὺς ξένους, ἀετοί.
Δὲν ἐνδιαφέρει τὸν Ῥωμηὸ τί λένε οἱ ξένοι γι’ αὐτόν, γιατὶ τὰ κριτήρια του εἶναι ῥωμαίϊκα.
Ὁ Ῥωμηὸς εἶναι σκληρὸς καὶ ἐλεύθερος καὶ ποτὲ ἀφελής. Καὶ ὅταν τὸ σῶμα του ἢ τὰ συμφέροντα του σκλαβωθοῦν, κάμνει ἑλιγμούς καὶ ὑποκρίνεται ἀνάλογα μὲ τὶς περιστάσεις, γιὰ νὰ παραμείνει μὲ τὴν εὐφυία του ὅσο τὸ δυνατὸν περισσότερο ἐλεύθερη ἡ Ῥωμηοσύνη του.Μὲ περηφάνεια, τὸν Καραγκιόζη κάμνει, καὶ πάντοτε, ἀδούλωτος ἀετός τῆς Ῥωμηοσύνης παραμένει.
Ναὶ
μὲν ὁ Ῥωμηός ἔχει ἀπόλυτη πεποίθηση στῆν Ῥωμηοσύνη του, ἀλλά, οὔτε
φανατικὸς οὔτε μισαλλόδοξος εἶναι καὶ οὔτε ἔχει καμμία
ξενοφοβία. Ἀντίθετα ἀγαπᾶ τοὺς ξένους ὄχι ὅμως μὲ ἀφέλεια.
Οἱ μεγαλύτεροι ἥρωες τῆς Ῥωμηοσύνης συγκαταλέγονται μεταξὺ τῶν ἁγίων.
Ἡ
Ῥωμηοσύνη διαφέρει ἀπὸ τοὺς ἄλλους πολιτισμούς, γιατὶ ἔχει τὸ ἴδιο
θεμέλιο γιὰ τὸν ἡρωισμό της, ὅπως καὶ γιὰ τὴν ἁγιωσύνη
της, δηλαδή, τὸ ῥωμαίϊκο φιλότιμο τὸ ὁποῖο, δὲν ὑπάρχει στὸν εὐρωπαϊκό
πολιτισμό.
Γιὰ τοὺς Ῥωμηούς, τὰ ἐθνικὰ χρώματα καὶ σύμβολα δὲν εἶναι συζητήσιμα. Εἶναι ῥωμαίϊκα.
Οἱ Γραικύλοι ποτὲ δὲν θὰ τὰ ἐπαναφέρουν χωρὶς τὴν ἄδεια τῶν ἀφεντικῶν τους.
Ὁ Ῥωμηός ἀφεντάδες δὲν ἔχει καὶ θὰ τὰ ἐπαναφέρει μαζὶ μὲ τὸ προγονικὸ τοῦ Γένους σύνθημα:«Ἡ Ῥωμανία Νικᾶ»
Πολλοὺς,
ὡς φαίνεται, συστημικοὺς καὶ ἀντισυστημικοὺς γραικύλους, τοὺς θρέφει τὸ
ψευτορωμαίϊκο καὶ δὲν θέλουν νὰ χάσουν τὸ ψωμί τους ἀκόμα καὶ ἄν χαθεῖ ἡ
Ἑλλάς. Καὶ δὲν κατανοοῦν ἢ δὲν θέλουν νὰ ἀκοῦν τὰ
ὅσα λέγει ὁ π.Ἰωάννης Ῥωμανίδης γιὰ νὰ μὴν τοὺς χαλᾶ τὴν βὀλεψη τό, νὰ
ἀνταγωνίζονται μεταξύ τους ( οἱ Γραικύλοι) γιὰ τὸ ποιὸς εἶναι καλύτερος
γιὰ τὰ ἀφεντικά του καὶ ἔτσι, νὰ μὴ νοιώθουν τὴν φλόγα ποὺ καίει στὰ
σωθικά τῶν ἐλεύθερων ἀετῶν (Ῥωμηῶν) καὶ νὰ μὴν ἀντιλαμβάνονται τὶς
τακτικὲς τὶς ῥωμαίηκες ἐν καιρῷ κινδύνου καὶ ὑποδούλωσης.
Ταχτσόγλου Καλλιόπη, ἠθοποιός
2 σχόλια:
οἱ διϋλίζοντες τὸν κώνωπα καὶ καταπίνοντες τὴν κάμηλον,ἀκοῦν;;
ΙΝΑΤΙ εφρύαξαν έθνη, και λαοί εμελέτησαν κενά; (Ψαλμ.2)
✢ Ήσαν δε τινες Έλληνες εκ των αναβαινόντων ίνα προσκυνήσωσιν εν τη εορτή. ούτοι ουν προσήλθον Φιλίππω τω από Βηθσαϊδά της Γαλιλαίας, και ηρώτων αυτόν λέγοντες· κύριε, θέλομεν τον Ιησούν ιδείν έρχεται Φίλιππος και λέγει τω Ανδρέα, και πάλιν Ανδρέας και Φίλιππος λέγουσι τω Ιησού· ο δε Ιησούς απεκρίνατο αυτοίς λέγων· ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο υιός του ανθρώπου.
Κατά Ιωάννην Ευαγγέλιον
Κεφ.12,20-23
※ Ὄντως διὰ τῶν Ἑλλήνων δοξάσθηκε ὁ Χριστός, καὶ δοξάσθηκε ὅσο διὰ κανενὸς ἄλλου ἔθνους. Καὶ κατὰ μὲν τὸ παρελθὸν δοξάσθηκε περισσότερο, ἐνῶ σήμερα δοξάζεται ολιγώτερο. Τα δαιμόνια διὰ στόματος δαιμονιζομένων φωνάζουν, ὅτι τὸν Προτεσταντισμὸ καὶ τὸν Παπισμὸ δὲν ὑπολογίζουν, τὴν Ὀρθοδοξία θέλουν νὰ διαλύσουν. Ἐπίσης φωνάζουν, ὅτι σ' ἄλλες χῶρες κυριαρχοῦν, ἐνῶ στὴν Ἑλλάδα συναντοῦν ἐμπόδια. Ἐμεῖς οἱ σημερινοὶ Ἕλληνες ἂς ἐνθυμούμεθα τοὺς λόγους τοῦ Χριστοῦ, ὅταν προγονοὶ μᾶς ζήτησαν νὰ τὸν ἰδοῦν, ἂς ἀναπολοῦμε τὸ ἔνδοξο χριστιανικὸ παρελθὸν τοῦ ἔθνους μᾶς, ἂς στενάζωμε γιὰ τὴν πνευματικὴ καθίζησι τῶν ἡμερῶν μᾶς, ἂς ἀγωνιζώμεθα ὑπὲρ τῶν Ὀρθοδόξων παραδόσεων καὶ ἐναντίον σκοτεινῶν δυνάμεων καὶ ἰδίως τῆς παναιρέσεως καὶ πανθρησκείας τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἂς προσπαθοῦμε μὲ τὴ χάρη τοῦ Χριστοῦ νὰ γίνωμε καλλίτεροι, ἂς φιλοδοξοῦμε μὲ ἁγία φιλοδοξία νὰ δοξάσωμε τὸ Χριστὸ ὅπως ὑπέροχοι προγονοὶ μᾶς, καὶ τότε καὶ ὁ Χριστὸς θὰ δοξάση τὸ ἔθνος μᾶς ὅπως κατὰ τὸ παρελθόν. Διότι ὁ Χριστὸς τοὺς δοξάζοντες αὐτὸν αντιδοξάζει.
♰ Νικόλαος Σωτηρόπουλος Θεολόγος
“ΣΤΩΜΕΝ ΚΑΛΩΣ, ΣΤΩΜΕΝ ΜΕΤΑ ΦΟΒΟΥ ΘΕΟΥ”
Δημοσίευση σχολίου