Δευτέρα 5 Ιουνίου 2023

Τα λόγια αυτά του Γέροντος Αιμιλιανού - τα οποία μου τα έχει επιβεβαιώσει μοναχή δικιά του, που τα άκουσε η ίδια - δείχνουν με τον πιο τολμηρό τρόπο πόσο ελεύθερο πνεύμα ήταν και ποια ανάλογη ελευθερία και εσωτερική χαρά επιθυμούσε και για τα πνευματικά του παιδιά.

Μπορεί να είναι εικόνα 2 άτομα
Κριτήριο της πορείας μας είναι η χαρά, το πού βρίσκομαι , και η ειρήνη,το πού πάω.Εάν δεν έχω ειρήνη , σημαίνει ότι πήρα λάθος δρόμο. Θα τολμούσαμε να πούμε, εάν την ειρήνη μου την βρίσκω στην αμαρτία, είναι προτιμότερο να πάω στην αμαρτία.Είναι πολυτιμότερη τότε η αμαρτία για εμένα, από ό,τι είναι όλοι μαζί οι Αρχάγγελοι. Βεβαίως, το δεύτερο σκαλοπάτι θα είναι να πάω από την αμαρτία στον Παράδεισο. Διότι στην πραγματικότητα η αμαρτία δεν είναι δυνατόν να δώσει ειρήνη. Η αμαρτία είναι η μεγαλύτερη προσβολή προς το Θεό και τον άνθρωπο. Παρά ταύτα, εάν εμένα μου φαίνεται ότι την ειρήνη την βρίσκω στην αμαρτία, να πάω εκεί. Σημασία έχει η ειρήνη. Μόνον αυτή μπορεί να μου χαρίσει κάποια ακτίνα που θα μου αποκαλύψει εν συνεχεία τον Θεό.
+αρχ.Αιμιλιανός Σιμωνοπετρίτης.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: