Η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας (FAA) των ΗΠΑ, που είναι υπεύθυνη για την αδειοδότηση των πιλότων, όπως και για να κρίνει αν αυτοί είναι σε θέση να πετάξουν, άλλαξε τα όρια του καρδιογραφήματος σε μία περίοδο που υπάρχουν σοβαρές ανησυχίες σχετικά με την μυοκαρδίτιδα μετά τους μαζικούς εμβολιασμούς κατά της COVID-19.
Μέχρι τον Οκτώβριο του 2022, οι πιλότοι έπρεπε να περάσουν αυστηρά τεστ υγείας και να έχουν μετρήσεις ΗΚΓ (Ηλεκτροκαρδιογράφημα) μεταξύ 0,12 και 0,2. Ωστόσο, από τις 26 Οκτωβρίου, η FAA αύξησε αυτή τη μέτρηση στο 0,3 προχωρώντας σε μία αύξηση της τάξεως του 100% σε ότι αφορά την χαμηλότερη προηγούμενη τιμή.
Με αυτή την κίνηση η FAA επιχειρεί να «βαφτίσει» ως υγιείς και κατάλληλους για πτήση, ανθρώπους οι οποίοι πριν λίγους μήνες θεωρούνταν ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ.
Φυσικά, αυτό σημαίνει πως πιλότοι που έχουν ήδη προβλήματα, νομίζουν ότι δεν έχουν και πετούν έχοντας τις ζωές εκατοντάδων ανθρώπων στα χέρια τους.
Ο Josh Yoder των US Freedom Flyers ο οποίος είναι πιλότος αποκάλυψε στο The Highwire ότι λαμβάνει κλήσεις σχεδόν καθημερινά από πιλότους με καρδιακά προβλήματα ή νευρολογικές διαταραχές.
To mainstream media ΑΡ προσπάθησε να καλύψει την αλλαγή των ορίων από την FAA υποστηρίζοντας την απάντησή της ότι πρόκειται για «επικαιροποίηση επιστημονικών δεδομένων»
Θεόφραστος ΑνδρεόπουλοςUSFF's Josh Yoder on the COVID Vaccine Injuries Pilots are Experiencing
— Chief Nerd (@TheChiefNerd) February 9, 2023
"I can tell you my phone rings every single week, almost every day I have a pilot calling me with cardiac issues...or neurological dysfunction"@delbigtree @DrThomasLevy @JoshYoder @USFreedomFlyers pic.twitter.com/X32ZcAw55j
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου