Όσους εξέφραζαν ενδοιασμούς για το εμβόλιο του κορωνοϊού τους έλεγαν ψεκασμένους, ανόητους, αγράμματους κλπ. Τους γιατρούς που δεν εμβολιάστηκαν τους έδιωξαν (έστω προσωρινά) από την εργασία τους. Τα κοσμητικά επίθετα εναντίον τους ουκ ολίγα. Και τι δεν έλεγε ο περίφημος εθνικός πνευμονολόγος μας (παράδειγμα): τα ψέκια, οι ανόητοι, πως να εμπιστευθείς την υγεία σου σε ένα γιατρό που δεν πιστεύει την επιστήμη την οποία υπηρετεί. Να τιμωρηθούν, να απολυθούν, να μην πληρώνονται κλπ κλπ. Μέχρι και διακοπή συντάξεων πρότειναν.
Τώρα που άρχισαν να ξεκαθαρίζουν τα πράγματα, τώρα που οι θάνατοι, οι αιφνίδιοι θάνατοι, είναι καθημερινοί, τώρα που τα θρομβωτικά επεισόδια χορεύουν, τώρα που από όλον τον πλανήτη έρχονται σήματα αντίδρασης, αγανάκτησης και αμφισβήτησης, τώρα που και ο περιβόητος Fauci προσπαθεί να δικαιολογηθεί, τώρα τι έχουν να πουν οι διατεταγμένοι τηλεαστέρες της παραπληροφόρησης; Πού εξαφανίστηκαν οι περισσότεροι; Αφού έλαβαν εκατομμύρια εκατομμυρίων για έρευνες, τώρα εσιώπησαν. Ποιους λοιπόν θα εμπιστευθεί ο κόσμος; Τους καθηγητές που μιλούσαν για ασφάλεια και αποτελεσματικότητα; Τους καθηγητές που έλεγαν για ανοσία αγέλης; Εκείνους που ισχυριζόντουσαν ότι οι ανεπιθύμητες ενέργειες είναι ελάχιστες και διαδράμουν ακίνδυνα;
Σε ποιούς λοιπόν να εμπιστευθεί ο κόσμος την υγεία του; Σ΄ αυτούς που πριν γνωρίσουν το προϊόν εγνώριζαν την αθωότητα του; Σ αυτούς που ώθησαν ή υποχρέωσαν τον κόσμο σε πράξεις που ήσαν τελικά καταστροφικές για μεγάλο πλήθος; Χιλιάδες είναι όσοι υπέστησαν κάποια (οποιαδήποτε) βλάβη. Το επονομαζόμενο post-vac syndrome. Τόσο που σε μία χώρα οργανώθηκαν σε σύλλογο (πάνω από 240.000) και απαιτούν αποζημιώσεις.
Τι έχει να πει για όλα αυτά, έστω ο εθνικός μας πνευμονολόγος; Θα μας ταλανίζει επί πολύ; Χωρίς καμία αιδώ;
Ι. Καβαλιώτης – Παιδίατρος, Λοιμωξιολόγος
σημειωση:Αφιερωμένη η ανάρτηση ενός ειδικού σε κάποιον ανέραστο αναγνώστη μας που συστηματικά και βλακωδώς αρνείται την φρικτή πραγματικότητα των θανατηφόρων σκευασματων .
3 σχόλια:
Το κύρια γνωρίσματα της ΑΛΗΘΙΝΗΣ επιστήμης (που δεν έχει καμία σχέση με την μυθιστορηματική λεγόμενη "επιστήμη"), είναι:
1) ΔΕΝ αποδέχεται ΚΑΜΙΑ ΚΑΜΙΑ ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ.
2) Θεμελιώνεται ΜΟΝΟ πάνω στην ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ (σε όσα αντιλαμβάνονται οι πέντε αισθήσεις του σώματος) και στο ΠΕΙΡΑΜΑ.
Όταν ΔΕΝ ικανοποιούνται ΚΑΙ οι ΔΥΟ παραπάνω συνθήκες, έχουμε ΑΠΛΑ ένα "επιστημονικό" μυθιστόρημα.
Μα, εμείς, αγαπητέ 2.32 μ.μ, οι κατ' αναλογία "άσχετοι" δάσκαλοι του δημοτικού, αυτά μαθαίνουμε στα παιδιά μας! Έστω, με τον πιο απλοϊκό τρόπο, αλλά βασιζόμενοι πάνω σ' αυτήν την κοινώς αποδεκτή θεωρία.
Να σου πω, κάποτε πρέπει να προχωρήσεις με υποθέσεις εργασίας, γιατί δεν μπορείς να κάνεις τίποτα άλλο. Το πρόβλημα δεν είναι αυτή καθαυτή η συγκεκριμένη πρακτική, το πρόβλημα είναι το καβάλημα του καλαμιού. Άλλο να πεις, παιδιά κοιτάξτε, έχουμε αυτό το πρόβλημα, κάπως πρέπει να προσπαθήσουμε να το μελετήσουμε, τι λέτε, ξεκινάμε έτσι και βλέπουμε; Και άλλο αυτό που λένε, η επιστήμη έχει αποδείξει αυτό, η επιστήμη δέχεται το άλλο, ψεκασμένοι ανορθολογικοί εσείς που τα αμφισβητείτε κλπ. Τεράστια διαφορά. Π.χ. πιο πάνω υπάρχει μια ανάρτηση με βίντεο περί σεισμών, ρηγμάτων που επηρεάζουν, τι επηρεάζουν, αν επηρεάζουν κλπ. Μα κι αυτά θεωρίες, μοντέλα και υποθέσεις εργασίας είναι, τίποτα δεν έχει αποδειχθεί ούτε παρατηρηθεί, ούτε μπορεί να αποδειχθεί ή να παρατηρηθεί, λόγω της φύσεως του προβλήματος. Εάν συνοδεύεται από μια ταπεινότητα αυτό, τότε μπορεί να είναι χρήσιμο, εάν όχι... τότε ε δε χρειάζεται να πούμε και πολλά, καταντάει όπως όλα τα ανθρώπινα που δε συνοδεύονται από ταπεινότητα. Πύργος της Βαβέλ.
Δημοσίευση σχολίου