Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2022

Ἔχει ἄραγε κάπου τέρμα αὐτός ὁ κατήφορος;

Μπορεί να είναι εικόνα ένα ή περισσότερα άτομαΣοκαριστική (ἀκόμη καί γιά ὅσους τόν ξέρουμε καί ἀπό τήν καλή καί ἀπό τήν ἀνάποδη) καί ἄκρως ἐξοργιστική ἡ πρεμούρα του νά δικάσει καί νά καταδικάσει, νά τιμωρήσει καί νά σπιλώσει μέ μένος πρωτοφανές. 

Ὁ ἀφωνότερος τῶν ἰχθύων σέ ὅλα τά σοβαρά ἐκκλησιαστικά καί ἐθνικά θέματα, ὁ ἀναμηρυκαστής ὅλης τῆς νεοεποχίτικης ἀτζέντας, ὁ «ἀπό δῶ τά ἐμβόλια κι ἀπό κεῖ ὁ τάφος» δῆθεν πνευματικός ποιμένας, ὁ κοινωνός σχισματικῶν καί καθῃρημένων, ὁ καταπίων τήν κάμηλον ἀπέναντι στά καθημερινά κατορθώματα τῶν «ἀδελφῶν καί συλλειτουργῶν του» ἐπισκόπων τῆς πλάνης καί τῆς κακοδοξίας, μόλις τώρα θυμήθηκε ἄφνω τό ἱερό ράσο καί εἶπε νά διαρρήξει τά (φαρισαϊκά) ἱμάτιά του, κεραυνοβολώντας ἐκείνους πού το...μολύνουν. 

Ἀσφαλῶς, πολλά ἐπεξηγηματικά τοῦ μένους του κρύβονται στή δηκτική ὑπενθύμιση ὅτι ὁ κατηγορούμενος (καί πιθανῶς συκοφαντούμενος) ἱερέας «οὐδέποτε δέχθηκε νά θέσει τίς δομές τῆς Μ.Κ.Ο. ὑπό τήν ἐποπτεία τῆς Ἱερᾶς Ἀρχιεπισκοπῆς Ἀθηνῶν ἤ νά συνεργαστεῖ μέ τά ἐπιτελικά στελέχη αὐτῆς στούς τομεῖς τῆς κοινωνικῆς πρόνοιας καί ἀλληλεγγύης μέ οἱονδήποτε τρόπο» (τό ὅτι ἀκόμη καί αὐτό λέγεται expressis verbis στήν ξετσίπωτη ἀνακοίνωση, χωρίς νά τηροῦνται οὔτε κἄν τά ἐλάχιστα προσχήματα, εἶναι ἐπίσης ἀπολύτως χαρακτηριστικό). 

Μιά ἀκόμη πράξη ὀνείδους καί συνάμα ἕνα ἀκόμη λεκτικό μνημεῖο ντροπῆς γιά κάποιον πού αὐτή ἡ λέξη, ἡ ΝΤΡΟΠΗ μέ κεφαλαῖα, οὕτως ἤ ἄλλως θά ἀρκεῖ γιά νά περιγράψει ἐπαρκῶς ὅλη του τήν ἀρχιεπισκοπική θητεία. 

 Νεκτάριος Δαπέργολας

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Για όλα φταίνε αυτοί οι δύο " πρόστυχοι " . Ο π. Αντώνιος και ο π. Δημήτριος των αγίων Ισιδώρων . Το είπε και ο επτάφωτος δεσπότης της
Λάρισας.

Πρέπει νά τιμωρηθούν παραδειγματικά .

Ανώνυμος είπε...

Δεν αντέχω θα γράψω. Με έχει πιάσει πονοκέφαλος και άλγος ψυχής φοβερό. Πέφτω να κοιμηθώ και σκέφτομαι συνέχεια τον π.Αντώνη. Κάνω προσευχή και εύχομαι να μπορέσει να αντέξει αυτό το διασυρμό. Δεν ξέρω τι είναι αλήθεια και τι όχι. Με όση γνώση διαθέτω πιστεύω πως είναι όλα ψέματα. Τουλάχιστον όσα αφορούν τον ίδιο. Μα και αλήθεια να είναι ποιος είμαι εγω που θα κρίνω? Είμαι βρωμερός και τρισάθλιος. Όποιος έχει το θράσος να διεκδικεί έστω ρανίδα καθαρότητας ας τον κρίνει. Εγώ όμως δε μπορώ να το κάνω διότι πονάω πολύ όταν ένας άνθρωπος διασύρεται. Μπορεί να του αξίζει θα πει κάποιος. Κι αν δεν του αξίζει? Έχετε βιώσει διασυρμό? Ξέρετε τι θα πει να σε φτύνουν και να σε λιθοβολούν πίσω απο το μέγα δικαστήριο του πληκτρολογίου και της οθόνης? Να περνάς απο την κρίση και την κατάκριση καθενός που δεν έχει κάνει τίποτα, δεν έχει προσφέρει το παραμικρό, δεν έχει βιώσει τον αγώνα και την αγωνία της προσφοράς και της κοινωνίας με τον άλλο?Συνήθως τέτοιου είδους άνθρωποι κρίνουν και κατακρίνουν, ενώ όσοι έχουν προσφέρει και προσφερθεί όπως ο π.Αντώνιος, σιωπούν και πονούν.
Ο Επίσκοπος του τον έθεσε σε αργία. Προκαλεί εντύπωση πως ένας βαθύτατα νωχελικός και αργός σε πράξεις Επίσκοπος, στη συγκεκριμένη περίπτωση έδρασε τόσο άμεσα και αποφασιστικά. Θα μου πεις κάτι παραπάνω ξέρει. Να αυτοί πάντα κάτι παραπάνω ξέρουν αλλά δε μας τα λένε ποτέ να τα ξέρουμε κι εμείς (ίσως είναι και αυτός ένας τρόπος επιβολής). Στα δύσκολα όμως είναι πάντοτε απόντες. Την παραμονή για τον ένα είναι πατέρας (και μπράβο
του που είναι πατέρας) και την επομένη για τον άλλο πατριός? Όσο καλό λογισμό και να έχω δε μπορώ να μην πονηρευτώ και να κάνω χίλιους τόσους λογισμούς και σκέψεις κακές και δεύτερες και τρίτες.
Ο Υπουργός δήλωσε άμεσα πως κόβει την επιδότηση και δεν ξέρω τι άλλο προς την οργάνωση. Θαρρεί πως τα έδινε σε ένα πρόσωπο και αυτό το πρόσωπο έκανε ταξίδια στη Χαβάη? Γιατί αν έχει τέτοια εντύπωση τότε είναι υπόλογος έναντι του ελληνικού λαού ο κ.Υπουργός για κατασπατάληση δημοσίου χρήματος. Άν όμως ξέρει που τα έδινε θα έπρεπε να ντραπεί με την απόφαση του αυτή. Διότι τα χρήματα αυτά πήγαιναν σε παιδιά ορφανά, παιδιά φτωχά και παιδιά διαλυμένων οικογενειών. Παιδιά που ένας άνθρωπος πήρε την απόφαση μια μέρα να αφήσει τη βολή και το βόλεμα του και να τα μαζέψει απο το δρόμο και τη δυστυχία, απο το περιθώριο και την αδιαφορία, απο τη φτώχεια και την εκμετάλλευση.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ..

Ανώνυμος είπε...

Λένε πως τα έβαζε να σκουπίζουν και να καθαρίζουν και να εργάζονται μέσα στις δομές. Έπρεπε δηλαδή να τα έχει σε ρωμαϊκά ανάκλιντρα να τα υπηρετούν δούλοι και σκλάβοι? Πως θα μάθει ένα παιδί να είναι εργατικό και δημιουργικό αν δεν το διδάξεις χειρωνακτικά?
Λένε πως τα μάλωνε. Ποιος πατέρας και ποια μάνα δεν μαλώνουν τα παιδιά τους? Όποιος γονιός δεν το κάνει δεν αγαπά αλλά μισεί το παιδί του. Φροντίζει να δημιουργήσει ένα τέρας που θα λειτουργεί αιώνια εις βάρος της κοινωνίας.
Λένε και θα πουν πολλά ακόμη. Δημοσιογράφοι και ιερός κλήρος ξερνάνε. Άκουσα παπά να λέει "καλά να πάθει" και πολλά άλλα. Δε μου κάνει εντύπωση. Όποιος είναι στο χώρο γνωρίζει πώς σκέφτονται οι περισσότεροι του χώρου. Ζήλεια, φθόνος, κακία και κουτσομπολιό χαρακτηρίζει δαύτους.
Εγώ δεν έχω καμία σχέση με τον π.Αντώνη και το έργο του, το παρακολουθώ όπως οι περισσότεροι, αλλά απο παιδί έμαθα να είμαι με τους αδικημένους και τους κατατρεγμένους της κοινωνίας. Ο π.Άντώνης περνάει τη βάσανο αυτή του διασυρμού. Θεωρώ ότι έχει προσφέρει τα μέγιστα σε μια κοινωνία που πολλάκις αδιαφορεί και κωφεύει στον πόνο και στην ανάγκη του άλλου. Δεν ξέρω τα λάθη του και αν υπάρχουν. Όλοι εσείς που τα ξέρετε και ανοίξατε τώρα το βρωμόστομα σας γιατί δεν τα λέγατε τόσο καιρό? Αυτό που ξέρετε και το λέω μετα βεβαιότητας είναι να πετάτε λάσπη, διότι το στόμα σας είναι λασπωμένο και βρωμερό.
Θρηνώ διότι ο π.Αντώνης και να δικαιωθεί και πάλι στη συνείδηση του μέσου νεοέλληνα θα είναι υπόλογος. Θρηνώ για το κακό που θα υποστούν αυτά τα παιδιά που βρήκαν μια αγκαλιά να κουρνιάσουν. Τα ίδια το μαρτυρούν άλλωστε. Θρηνώ γιατί η Πολιτεία και η κοινωνία που μέχρι χτες τον προσκύναγε και τον πρόβαλλε (και με αυτό διαφωνώ), σήμερα τον σταυρώνει και τον οδηγεί στην κρεμάλα χωρίς να γνωρίζει τίποτα. Θα μου πεις βέβαια αφού το είπαν οι φυλλάδες και τα πρωινάδικα θα είναι αλήθεια. Θρηνώ διότι η Εκκλησία δεν φρόντισε έγκαιρα να εντάξει την προσπάθεια του στους κόλπους της. Του το ζήτησε αλλά με τους όρους της. Πάντα η διοίκηση της Εκκλησίας επιβάλλει τους όρους της. Θέλει να ελέγχει ένα έργο όπως θέλει εκείνη και οχι όπως το παραλαμβάνει.
Πονάω πολύ για όλο αυτό και εύχομαι ο Θεός και η Παναγία να δώσουν τη λύση γρήγορα.
ηρακλής Μαλανδρίνος. Χίος 21-11-22

Ανώνυμος είπε...

!!!!!!

 " Έπρεπε δηλαδή να τα έχει σε ρωμαϊκά ανάκλιντρα να τα υπηρετούν δούλοι και σκλάβοι
? "

Εννοείται οτι τα παιδιά είτε στο ίδρυμα , είτε στην οικογένεια θα πρέπει νά μαθαίνουν την αυτονομία , απο μαγειρική και καθαριότητα μέχρι την καλλιέργεια της γής . Αυτό είναι μία φροντίδα για τά παιδιά νά τα καταστήσει κανείς πρακτικούς και αυτόνομους πολίτες και θα έπρεπε νά είναι μέλημα και του σχολείου . Αυτό θα έπρεπε νά θεωρηθεί ως ένα υπόδειγμα παιδαγωγικής .

Κανείς μας δεν γνωρίζει τον π. Αντώνιο προσωπικά . Όμως όλα όσα του καταμαρτυρούν είναι διάτρητα . Ο πονηρός έχει ενορχηστρώσει όλη αυτή την στοχευμένη επίθεση , γιατί δεν αντέχει νά βλέπει το καλό .

Ανώνυμος είπε...

Δεν χρειάζεται και τόση πολλή αντίσταση στην παρόρμησή σας νά γράψετε την βιωμένη αλήθεια σας .

Ευχαριστούμε !

Ανώνυμος είπε...

Η πικρά πείρα είναι οτι όποιο φιλανθρωπικό έργο "εντάσσεται " στην εκκλησία το τρώει η μαρμάγκα . Δεν ξέρω πώς τα καταφέρνουν έτσι . Αντίθετα η ιδιωτική πρωτοβουλία δουλεύει πολύ καλύτερα ίσως και εκπληκτικά . Αυτό συμβαίνει κυρίως γιατί η επιλογή προσώπων δεν γίνεται μέ κριτήριο το ταλέντο , αλλά θεωρούνται για μερικούς θέσεις εργασίας , για νά κααααάθονται και νά πληρώνονται και πέρα βρέχει . Έτσι τα πάντα πέφτουν σε μία αναποτελεσματικότητα και ένα μαρασμό . Γι αυτό η κιβωτός πρόκοψε , γιατί ήταν κατα κάποιο τρόπο ιδιωτική και προσωποπαγής. Διαφορετικά θα ήταν μία απο τα ίδια .