Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2022

Έλα μου ντε!

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και κείμενο που λέει "Βενετία Αλικάκη 1 ημ. Στη ζωή μου έχω παλέψει με απλές αλλά K με πιο σοβαρές ασθένειες. ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ θεραπων ιατρός μου, δε μου επέβαλε θεραπεία. Ούτε με τιμώρησε K με είπε ΨΕΚ αν εθετα ερωτήματα. Με τα ρημαδοβμβολια κάτι έπαθαν οι ιατροί. Έφτασαν σε σημείο να αποκληρώνουν K φίλους που δεν τα δεχονταν. Αναρωτιόμουν K ακόμη αναρωτιέμαι. ΠΩΣ ΚΑΤΆΦΕΡΑΝ να φανατισουν ιατρούς υπέρ ενός σκευασματος που δεν έχει επίσημα εγγεγραμμένες αντενδείξεις και παρενέργειες. o ΤΡΟΜΟΣ τους έκανε να ξεχάσουν βασικές αρχές μάλλον. Δεν εξηγείται αλλιώς."

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΝΤΑ υπήρχαν και ΠΑΝΤΑ θα υπάρχουν οι ΑΛΗΘΙΝΟΙ-ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ επιστήμονες, και οι λεγόμενοι "επιστήμονες" ΠΑΠΑΓΑΛΟΙ.
Οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ επιστήμονες ΨΑΧΝΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ (και ανυποχώρητα) για την ΑΛΗΘΕΙΑ της επιστήμης τους.
Οι "επιστήμονες" παπαγάλοι, ενδιαφέρονται ΚΥΡΙΩΣ (ή αποκλειστικά) να ακολουθούν την "κατεύθυνση" του υπάρχοντος συστήματος.

Γνωστότατο ιστορικό παράδειγμα ενός ΑΛΗΘΙΝΟΥ επιστήμονα: ο Γαλιλαίος Γαλιλέι (Galileo Galilei), ο οποίος ήταν ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΣ Χριστιανός και είχε ΔΥΟ (2) κόρες του Μοναχές μέσα σε Μοναστήρι.

Για να είναι κάποιος ΑΛΗΘΙΝΟΣ επιστήμονας, προϋποθέτει ότι είναι ήδη ΑΛΗΘΙΝΟΣ άνθρωπος.

RX7T3_gio είπε...

Μα στα δύσκολα φαίνεται ο άνθρωπος και ο λειτουργός (είτε εκλλησιαστικός, είτε ιατρικός, είτε δικαστικός). Και πάνω από 90% της κοινωνίας μας είναι δειλό ή κοιτάζει μόνο το ατομικό συμφέρον.