Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2022

Μάρθα Καραγιάννη _ 6 Νοεμβρίου 1939 - 18 Σεπτεμβρίου 2022

Μπορεί να είναι ασπρόμαυρη εικόνα 1 άτομο και καπνίζει
Ο χρόνος περνάει. Αυτή είναι η δουλειά του. Κοιτάζω καμιά φορά τον εαυτό μου στον καθρέφτη, βλέπω αυτό που είμαι σήμερα και λέω πως για την ηλικία μου, κρατιέμαι μια χαρά.
Δε με απασχολεί να είμαι ωραία. Ούτε με ενδιαφέρει κανένας, ούτε θέλω να ενδιαφέρω κανέναν. Ερωτικώς εννοώ. Ερωτεύτηκα όταν έπρεπε. Και αγάπησα και με αγάπησαν. Και ζήλεψα και με ζήλεψαν.
Γέλασα, έκλαψα, γλέντησα. Ο έρωτας είναι γλέντι. Φτάνει να τον γλεντάς, στη σωστή ηλικία. Μου φέρθηκε γενναιόδωρα η ζωή, παράπονο δεν έχω.
Πήρα το σπίτι μου και έκανα τα ταξίδια μου. Γύρισα την Ευρώπη, τη Νότια Αμερική, την Ασία. Αυτή είναι η προίκα μου και δε μετανιώνω.
Απ’ όλη τη λάμψη που έζησα, δεν έμεινε τίποτα. Ένα χορταστικό πέρασμα ήταν μόνο.

 

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το κακό είναι πως τελευταία επιθυμία της ήταν η αποτεφρωση.

GeorGRE είπε...


Όλο τον κόσμο να γυρίσω.
Όλους τους έρωτες να ζήσω.

Αν δεν βρω τον Χριστό
σε αυτήν τη ζωή...
δεν θα τον έχω και στην άλλη.

Πάντως το ότι παραδέχεται
και βίωσε το...
ότι όλα.... είναι ατμός...
είναι μάθημα ζωής.



hpt300@gmail.com είπε...

Ρε τρελό τη τα βάζεις αυτά; Πες κανά ΘΕΟΣ ΣΧΩΡΕΣΕΙ....δεν είδες ότι εώς το τέλος της δεν αντελήφθην το νόημα της εδω ζωής μας;

Δημητριος Κ είπε...

Κάπου διάβασα:Σήμερα η κηδεία και η αποτέφρωση της Μάρθας Καραγιάννη.Η νεκρώσιμη ακολουθία θα γίνει στις 12:00 το μεσημέρι, στο Α΄ Νεκροταφείο Αθηνών.Στη συνέχεια η σορός θα μεταφερθεί στη Ριτσώνα, για την αποτέφρωση που η ίδια επιθυμούσε.
Ποιά είναι τελικά η επίσημη θέση της εκκλησίας;;;;;Γίνεται νεκρώσιμη ακολουθία πριν την αποτέφρωση;;;;