Πέμπτη 5 Μαΐου 2022

"Δεν έχω χάσει την ελπίδα μου στον Θεό..."

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και κείμενο που λέει "O ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΣΕ ANAMONH ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ TO ΑΝΩΤΑΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΑΡΙΖΟΝΑΣ, ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΙΚ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΟΥ FRANK ATWOOD (ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΥ) ΣΤΙΣ 8 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022. Jesus INSPIRATION Δεν έχω χάσει την ελπίδα μου nρoς τον Θεό... ΦΡΑΝΚ ΑΤΓΟΥΝΤ (ΑΝΤΩΝΙΟΣ)" 
Το ανώτατο δικαστήριο της Αριζόνας, καταδίκασε την Τρίτη 3/5/2022 τον Αντώνιο (Frank Jarvis Atwood) σε εκτέλεση. Τώρα, βρίσκεται σε αναμονή και η Πολιτεία της Αριζόνας θα τον εκτελέσει στις 8 Ιουνίου.
Ο Frank J. Atwood καταδικάστηκε σε θάνατο για ένα έγκλημα που δεν διέπραξε (απαγωγή, βιασμός και δολοφονία ενός 8χρονου κοριτσιού). Διέπραξε άλλα μικροαδικήματα, όχι όμως το συγκεκριμένο που τον οδήγησε στην καταδίκη του θανάτου.
Το αμερικανικό δικαστικό σύστημα είναι αποκρουστικό! Πιο αποκρουστικό είναι το γεγονός ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες δίνουν μαθήματα σε άλλες χώρες σχετικά με τη δημοκρατία και τα ανθρώπινα δικαιώματα!
Ο Φρανκ βαπτίστηκε ως Ορθόδοξος Χριστιανός στη φυλακή. Μετάνιωσε για την άσωτη ζωή που είχε ως έφηβος και ζει με μετάνοια, προσευχή και ελπίδα στον Χριστό.
Το τελευταίο μήνυμα του Αντώνιου στον κόσμο είναι:
"Δεν έχω χάσει την ελπίδα μου στον Θεό..."
 
(ενεργοποιείστε τους ελληνικούς υποτίτλους-Settings/Captions)

1 σχόλιο:

Dimitris D είπε...

Το Ancient Faith ασχολήθηκε με το θέμα θανατική ποινή, πχ στο
https://www.ancientfaith.com/podcasts/stevethebuilder
με θέμα το Capital Punishment.
Το ενδιαφέρον με τα podcast του ancient faith είναι πως περιγράφουν πως ζουν οι ορθόδοξοι στις ΗΠΑ, πως αντιμετωπίζουν την ΝΤΠ και ποιες διαφορές έβλεπαν στους ορθόδοξους και γιατί αποφάσισαν να βαφτιστούν, πχ οι ορθόδοξοι σύζυγοι κάνουν πολύ περισσότερα πράγματα για το εταίρο ήμισυ από ότι οι μη ορθόδοξοι χριστιανοί, πράγματα που θεωρούμε δεδομένα στην συμπεριφορά μσς προς τους άλλους, δεν ισχύουν στις ΗΠΑ.