Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2022

Το τέρτιν της καρτούλλας μου (παραδοσιακό Κύπρου)

 

Παίζουν και τραγουδούν οι Γεράσιμος Παπαδόπουλος (ούτι) και Γιώργος Χριστοδούλου (κιθάρα)

 Το τέρτιν της καρτούλλας μου θκυο μύλοι εν τ’ αλέθουν μήτε οι στράτες το χωρούν μ’ οι ποταμοί που τρέχουν.

 Καράβι στον λιμνιώνα τυλίει τα παννιά για το μελαχρινό μου έφκην η αβανιά. 

 Σαράντα μέρες νηστικός έκαμεν ο ζωγράφος ζωγράφισεν την κόξαν της τζιαι δεν έκαμεν λάθος. 

 Αντάν να δώκει ο ήλιος επάνω στα τεισιά χαρά μου, να σ' εθώρουν πάντα στην εκκλησιά. 

 Εφτά καντάρκα ζάχαρις να ρίξω μες στη λίμνην για να γλυκάνει το νερόν η π’ αγαπώ να πίννει.

 Καράβιν, καραβάκιν, που πας γιαλό γιαλό αν πας για τες Αθήνες πε μου να πάω τζι εγιώ. 

 Εδίκλησα στον ουρανό με μμάθκια δακρυσμένα τζι επολοήθην τζι είπεν μου έσιει ο Θεός για σένα.

 Εσού 'σαι ο καθρέφτης το καθαρό γυαλλίν που φέγγει στην Ευρώπην τζαι στην Ανατολήν.