Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2021

"Δοξα το εμβόλιο έχουμε θεό"

Μπορεί να είναι εικόνα 3 άτομα, άτομα που στέκονται και εξωτερικοί χώροι 
Κάθε φορά βαρέθηκα να μου χτυπάς την πλάτη
και να μου ζητάς να ‘μαι γερός και να τα χώνω,
σα να μου λες ότι τραβάμε ξέχωρο μονοπάτι
κι ό,τι ξεφουρνίζω μόνος το πληρώνω.
 
Θα σου φρεσκάρω τη μνήμη, συνταξιδιώτη κι αδερφέ μου,
τα ίδια λεκιασμένα λόγια πετούσαν κάποιοι κατά γράμμα.
 
Δεν παίζει ρόλο αν δε τους πίστεψα ποτέ μου
οι κακοτοπιές μόνο στους δειλούς αφήνουν τραύμα.
 
Κάνε κάτι, και σταμάτα να ζητάς πάλι από μένα.
Σαφή ορισμό το όνειρό μας δεν έχει
ούτε θαμπά νοήματα κανείς μη σκαρφιστεί.
 
Απλά έχει πύρινο βιος όποιος δε σκιάζεται κι αντέχει
κι όποιος γουστάρει τα όμορφα να μοιραστεί.
 
Γι’ αυτό μην κοντοστέκεσαι στα βουβά και στοιβαγμένα,
θα βυθιστείς στη λάσπη από τα σάλια τους.
 
Μέσα σου να περισώσεις όλα τα καλοβαλμένα.
Κοίτα τους καλά, έχουν τα χάλια τους.
 
Ολότελα μονάχοι σέρνονται και σκοτισμένοι
λοξοκοιτάζουν και υποδείξεις περιμένουν που να πάνε.
Άντρες μοντέρνοι κι απ’ τη βουή κατειλημμένοι
πίνουν, μεθάνε, τους φτύνουνε, γλεντάνε.
 
Μέχρι λοιπόν τη σκέψη σου καλά να κουλαντρίσεις
φύγε από τα ξέθωρα και τα ποδοπατήματα
κι όταν καλμάρουν οι καιροί έβγα να ζητήσεις
τα ρέστα σου απ’ τα νεκρά παραληρήματα.
 
Και να θυμάσαι, οι ξεπεσμένοι πριν ήταν καλόγνωμοι
κι ότι «αλεπού του βάλτου» είναι το παρανόμι μου,
στη σκοτεινή πλαγιά ακόμα είμαι, τη γνώριμη,
ΚΙ ΑΝ ΕΙΧΑ ΕΦΤΑ ΖΩΕΣ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΔΕ Θ' ΑΛΛΑΖΕ Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ 
 
Μη μου χτυπάς απλά την πλάτη, κάνε κάτι.
 
Σ’ αυτό τον τόπο βασιλεύουνε τα λόγια.
 
Αν με κοιτάς τόσο μακριά απ’ το μονοπάτι,
μοιάζω με νάνο κρεμασμένο σε ρολόγια.
 
Μη μου χτυπάς απλά την πλάτη, κάνε κάτι.
 
Απ’ το μικρό περίσσεμά μου χρόνια τόσα
πετάω μπρος σου το καλύτερο κομμάτι·
πόσα θέλεις από μένα ακόμα, ΠΟΣΑ;;;
Active Member - Κάνε κάτι 2006

 

2 σχόλια:

ORTHODOXIA ORTHO είπε...

Ακαταδιωκτο εδώ,
Ακαταδιωκτο εκεί !
Και πιο πέρα άλλο ακαταδιωκτο!

Για ποιο λόγο?
Ε,όλα καθαρά....

Και ρώτησα τον Αμώς κ απάντησε*

Ει έσται κακία εν πόλει,ην Κύριος ουκ εποίησεν!
...( ερμ: ότι ουκ έστιν αίτιος κακών ο Θεός)

Τότε ποιος ο αίτιος Δόξα Τη μακροθυμια σου Κύριε;

Η κακεντρεχης κ μοχθηρά προαίρεσις των ανεμβολια6των;;;;;

Κάποιος μου είπε
Αφού Ο Θεός επέτρεψε,πάει να πει είναι καλό!
Γυρεύε...

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

Αυτό που ξέρουμε από την διδασκαλία
τών Πατέρων μας, είναι νομίζω πώς

ο Θεός επιτρέπει,
παραχωρεί το κ α κ ό,
που ειναι τρόπον τινά
ενωμένο με τίς επιθυμίες μας,
ώς...
η...κ ρ υ φ ή ...π λ ε υ ρ ά τους

κι έτσι επενεργεί το κακό επάνω μας
αλλά... ποτέ ανεξέλεγκτα,
αφού ο Θεός παρεμβαίνει ρυθμίζοντας
τα πάντα...

οπότε...
αυτή η γιγάντωση τού κακού, που βιώνουμε στίς μέρες μας,
είναι τελικά ο καθρέφτης
όπου μπορούμε να δούμε

π ο ι ο ί είχαμε αφεθεί να γίνουμε

ζώντας το όνειρο
τής ψεύτικης ευμάρειας
...

εν πάσει περιπτώσει
ο Θεός μας, φιλάνθρωπος ών
και έχοντας όχι την πρόθεση να μάς τσακίσει, αλλά να μάς παιδαγωγήσει
ψαχνει ευκαιρία ώστε να σταματίσει όλα αυτά που βιώνουμε

πλήν
εμείς, επιμένοντας πώς φταίνε μόνο οι άλλοι που φταίνε φυσικά και
όταν έρθει η ώρα τους, κάποιους θα τούς κλαίνε οι ρέγγες...

θέλουμε να ξεχνάμε πώς ..
παραμένοντας αμετανόητοί στο...
"μα γιατί Θεε μου..."
και στό
"μα τί κακό έκανα..."

τσακίζουμε τον εαυτό μας...
παραμένοντας εγκλωβισμένοι στο στραβό μας μονοπάτι
και...στραβά αρμενίζοντας...

...

Η εκκοσμίκευση και η αποστασία
μας, τελικά ήταν πολύ χειρότερο από αυτό που... μάλλον υποπτευόμασταν

και θα χρειαστουμε κάμποσο κουράγιο
γιά να ξεκολλήσουμε από τις λάσπες
όπου έχουμε βαλτώσει...

κάμποσο κουράγιο και κυρίως

το..."Μέγα Έλεος"...!