Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2021


Μπορεί να είναι εικόνα 2 άτομα και γένι
Καμιά φορά ερχόταν στο Σαμτάβρο κι ένας ασκητής για να δει τον Άγιο Γαβριήλ, ο Στάρετς Βασίλειος Σβέτσι, από τη Λαύρα Πσκόβ Πετσόρα(πολύ μεγάλη Λαύρα στην Ρωσία), ο οποίος ξεχώριζε για τη μεγάλη καλοσύνη και ταπεινοφροσύνη του. Χαιρόταν κανείς να βλέπει μαζί αυτούς τους δύο μεγάλους ασκητές και αγίους ανθρώπους. Έτσι τους απαθανάτισα με τη φωτογραφική μου μηχανή. Όταν ο π.Βασίλειος είδε τη φωτογραφία, είπε χαμογελώντας:
- Με νίκησες Γαβριήλ! Σ' αυτή τη φωτογραφία φαίνεται σαν να είμαι εγώ ο άγιος και εσύ ο αμαρτωλός!
Από το βιβλίο της Νάνα Μερκβιλάτζε: ''Ο Άγιος Γαβριήλ ο δια Χριστόν Σαλός και Ομολογητής''.

 

2 σχόλια:

Ο ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ είπε...

Ας μοιραστούμε μία σκέψη μου πρός προβληματισμό και συζήτηση.....
Λένε και γράφεται πως το ποσοστό των ανεμβολίαστων είναι το ένα τρίτο του πληθυσμού....
Είναι όμως έτσι;;;
Εάν επτά στούς δέκα είναι εμβολιασμένοι, νομίζεται πως θα τους έκαιγε τόσο πολύ ώστε να ασχολούνται με τους υπόλοιπους, και να επιβάλουν τέτοια μέτρα;;;.
Εχθές στην δουλειά μίλαγα με κάποιον από το συνεργείο που ήρθε για συντήρηση ο οποίος και αυτός και η οικογένεια του είχε εμβολιαστεί και μου εκμυστηρεύτηκε πως έχει κάνει μεν την πρώτη δόση αλλά όχι ακόμα την δεύτερη....
Σε ερώτηση εάν θα την έκανε δεν μου απάντησε.
Τα ποσοστά των πλήρως εμβολιασμένων κατά την γνώμη μου είναι πολύ πιό κάτω του 50% και για αυτόν τον λόγο έχουν λυσσάξει και συνεχώς πιέζουν παίρνοντας μέτρα.
Το ιδανικότερο και το μόνο σίγουρο είναι πως πρέπει να τους αφήσουμε στο ψέμα τους και ο χρόνος είναι που θα κρίνει τους πάντες.
Και οι μεν και οι δε θα ή θα δικαιωθούνε ή θα.......

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

Τα ψέματά τους ... βουνό...

και η μανία τους, φανερώνει πώς
τ' αφεντικά τους...
τούς πάνε...από τ'αυτάκι, σηκωτούς
και...κλωτσηδόν...

Στο τέλος, θα τίς φάνε τίς ξυλιές τους...από τούς ταλαίπωρους που μπολιαστήκανε

κι έχουνε πλέον κατεβάσει τη ματιά τους,οι ταλαίπωροι, μετά την αρχική ευφορία...
(χώρια όσοι πρεσσαρίστηκαν από το φοβικο περιβάλλον τους...)

...

...αύριο, θα κλαψουρίζουν ...
"εμείς... ακολουθούσαμε εντολές"...

κακομοίρηδες...
και το ξέρουν...!