Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2021

Όταν η βλακεία χτυπάει κόκκινο και ξετυλίγετε σε εν δυνάμη φασισμό.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

  Γράφει Θωμαή Στεφανοπούλου
Πάω προχθές πρώτη φορά σε μια παθολόγο γιατί με ταλαιπωρούσε μέρες μία λαρυγγοφαρυγγίτιδα. Στο τηλέφωνο της λέω ότι είμαι ανεμβολιαστη και έχω ραπιντ. Χτυπάω το κουδούνι, μου ανοίγει, κάνω να μπω μέσα και εκνευρισμένη μου λέει: "βάλτε την μάσκα σας σωστά! Είστε και ανεμβολιαστη"! 
Η μάσκα ίσως είχε πέσει 5 χιλιοστά κάτω από την μύτη. Κοντοστεκομαι... Είπα να φύγω... αλλά σε έναν άλλον γιατρό που αναζήτησα δεν του έφτανε το ραπιντ που είχα από φαρμακείο, ήθελε ραπίντ από μικροβιολογικό εργαστήριο γιατί είναι λέει πιο σίγουρο. 
 
Τέλος πάντων, μπαίνω μέσα, κάθομαι και της λέω
" Μάλιστα... έχουμε γίνει οι σύγχρονοι λεπροί". 
Δεν σας είπα λεπρή, λέει η γιατρός, η οποία συνεχίζει να βρίσκεται σε ένταση, αλλά πρέπει να καταλάβετε ότι εσείς οι ανεμβολιαστοι, διασπείρετε τον ιό παντού!!
Και οι εμβολιασμένοι τον διασπείρουν της λέω. Όχι το ίδιο μου λέει.
Δηλαδή με ποιον τρόπο μεταδίδουν αυτοί και με ποιον τρόπο εμείς την ρωτάω; 
Αρχίζει και φορτώνει η γιατρός. 
Σας παρακαλώ, θα μου επιτρέψετε να ξέρω περισσότερα γιατί είμαι γιατρός!! Το ξέρετε ότι κολλάτε και τους εμβολιασμένους που δεν έχουν κάνει ακόμα την τρίτη δόση;;
Ποιός τους απαγορεύει να την κάνουν λέω. Ας πάνε να κάνουν και την τρίτη.
Αααα μάλιστα... κουνάει το κεφάλι της προσπαθώντας να συμμαζέψει τα νεύρα της. Το ξέρετε ότι αν νοσήσετε θα καταλήξετε να διασωληνωθειτε;
Και οι εμβολιασμένοι διασωληνωνονται... δυστυχώς, της λέω. 
 
Προσωπικά δεν κάνω το εμβόλιο γιατί φοβάμαι τις παρενέργειες. Κάποιοι άνθρωποι χάνουν την ζωή τους από το εμβόλιο.
 
Ποιοί είναι αυτοί που την χάνουν , μου φωνάζει ειρωνικά!
Γνωστοί μου άνθρωποι από το χωριό μου πέθαναν μετά το εμβόλιο. Οι περιπτώσεις αυτές δεν καταγράφηκαν πουθενά.
Δεν λέει τίποτα άλλο, διαβάζει στον υπολογιστή και λέει: Μάλιστα, Θωμαή Στεφανοπούλου, ΑΝΕΜΒΟΛΙΑΣΤΗ! Το σύστημα μου λέει ότι πρέπει να σας ενημερώσω για τα οφέλη του εμβολίου, αλλά μάλλον εσείς δεν θέλετε να ακούσετε.
Όχι ευχαριστώ λέω, δεν θέλω να ακούσω τίποτα άλλο.
Κατόπιν προχώρησε στην εξέταση.
Επωμίστηκα ένα μέρος της οργής που καλλιεργείται με δεξιοτεχνία από τα ΜΜΕ εναντίον των ανεμβολίαστων. Από μια γιατρό κιόλας.
Πρέπει να είμαστε έτοιμοι. Έχουμε να δούμε πολλά.

 

5 σχόλια:

Unknown είπε...

Και επειδή ήθελα να το πω και ας μην έχει άμεση σχέση αλλά ειλικρινά αυτό με τις καφετέριες στις πλατείες που έχουν κλειστούς χώρους αλλά δεν τους χρησιμοποιούν λόγω covid αλλά έχουν δημιουργήσει τους μέχρι πρότινος ανοιχτούς τους χώρους σε κλειστούς και άρα covid free....με ξεπερνά...και βρε παιδιά εγώ ως ανεμβολιαστη κάνω τα ραπιντ μου και ελέγχομαι οι εμβολιασμενοι πότε ελέγχονται αν νοσούν...??????

ORTHODOXIA ORTHO είπε...

Αυτό δεν είναι τίποτα.

Στην Σύρο το καλοκαίρι ,η παραλία γεμάτη εμβολιασμενους ξένους Νορβηγούς ,καθαρός αέρας ο ένας σε απόσταση από τον άλλον κ κάποιος φταρνιστηκε !
Για ποτε μάζεψαν τις ψάθες και πήγαν στην δίπλα παραλία .Δεν είναι μονο Ελληνικό το φαινόμενο!

Αυτός που φταρνιστηκε έμεινε μόνος σε μια ολόκληρη παραλία!
Ακόμα γελάω!

Unknown είπε...

Θα περάσουμε καλά.....τα καημένα τα παιδάκια αυτής της εποχής σκέφτομαι...ο γιος μου επτά μηνών βλέπει συνέχεια πρόσωπα με μάσκες ...εκτός της οικογένειας του...τραγικό ..αν σκεφτούμε την έκταση που παίρνει πια η ιστορία αυτή κάθε χρόνο...η κοινωνική αποστασιοποίηση τι θα γεννήσει??

Νικόλαος Κόλλιας είπε...

Χαχαχα..Και πού να δείς αδελφέ,για πότε έκλειναν τα τζάμια του αυτοκινήτου το καλοκαίρι,όταν φτερνιζόταν το deleveri με το παπί, που ήταν μπροστά απο το αυτοκίνητο.
Εκεί να δείς γέλιο.

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

Λαρυγκοφαρυγκίτιδα...

ε υ κ α ι ρ ί α ...
γιά...ζεστό τσαγάκι

(τού βουνού, χαμομίλι, φασκόμηλο...
...ο,τι σάς βρεθεί...)

φυσικά και το μέλι,
ανακατωμένο στο ζεστό αφέψημα
ή με το κουτάλι...κατευθείαν

(ειδικά όταν πρόκειται για καλό μέλι
από σίγουρη άκρη...)

κι αν οι περιστάσεις το επιτρέπουν
...
το πιό δύσκολο...

ξεχάστε έστω και γιά λίγο...
οτι... ο χρόνος... είναι χρήμα...!