Παρασκευή 20 Αυγούστου 2021

Κύπρος _Ο μεγαλύτερος στην Κύπρο συνθέτης -παραγωγός μουσικής, μας δείχνει ότι ακόμη δεν χάθηκαν όλα !Μπράβο Κωνσταντίνε...

Μπορεί να είναι εικόνα ένα ή περισσότερα άτομα, άτομα που στέκονται, ουρανός και φύση

 

 Είναι σε γνώση μου ότι το τίμημα της ακόλουθης μου δήλωσης μπορεί να προβεί καταστροφικό για εμένα, τόσο οικονομικά όσο και για τη δημόσια μου εικόνα. Ξέρω ότι πολλοί από εσάς ίσως με διαγράψετε από φίλο ή συνεργάτη ή ακόμα και να με κάνετε block. Η συνείδησή μου όμως δεν μου επιτρέπει να πράξω αλλιώς. Η δική μου καρδιά δεν αντέχει το διαχωρισμό των ανθρώπων που ισχύει αυτή τη στιγμή στη Κύπρο όσον αφορά τις πολιτιστικές εκδηλώσεις.
Ήδη τις τελευταίες 15 μέρες έχω απορρίψει τρεις πολύ δελεαστικές προτάσεις για συμμετοχή σε συναυλίες γι’ αυτό ακριβώς το λόγο.
Δηλώνω λοιπόν δημόσια ότι:
ΕΓΩ, Ο ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΩ ΜΕ ΦΥΣΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
ΣΗΜΕΙΩΣΗ
1. Κατανοώ και αποδέχομαι προσωρινά την απαίτηση για προσκόμιση γρήγορου τεστ για την ασφάλεια όλων μας, αλλά μόνο αυτό.
2. Η πιο πάνω δήλωση ΔΕΝ είναι θέση υπέρ ή κατά των εμ.βολιασμών και δεν έχει καμία απολύτως πολιτική χροιά. Αφορά μόνο το διαχωρισμό.
3. Θερμοπαρακαλώ σας αν θα σχολιάσουμε, να αποφύγουμε τους διχαστικούς διαλόγους. Μόνο η συσπείρωση, όχι λόγω φόβου αλλά λόγω αγάπης θα μας σώσει αυτή την περίοδο.
Το «Διαίρει και βασίλευε» ήταν ανέκαθεν το κόλπο που χρησιμοποιούσαν οι εχθροί μας, είτε ομοεθνής είτε και μη, για να μας καταστρέψουν,.
Ας μην πέσουμε ξανά στη παγίδα.
Ευχαριστώ σας φίλοι μου.

3 σχόλια:

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

Αλήθεια...

τα τεστ...
πόσο ασφαλή να είναι;

Ποιόν να εμπιστευτούμε
ο,τι...σίγουρα...

είναι... εγγυημένα;

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΤΑ ΤΕΣΤ. Είναι γνωστό προ πολλού. ΟΜΩΣ τα συνεχίζουν για τους ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ λόγους. ΚΑΙ ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ, ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ.

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

Στά χέρια τού Θεού πλέον...

στο Μέγα Του Έλεος...!

Καλή δύναμη και γιά κάθε
καλοπροαίρετη δράση

από τίς τόσες που ξεκινούν ...!