Τρίτη 3 Αυγούστου 2021

Πατέρας Στέφανος. Νοσοκομείο Λοιμωδών.

Αγιασμένος τόπος. Τόπος παρουσίας του Αγίου Νικηφόρου, του Αγίου Γέροντα Ευμένιου, του χαρισματικού και Αγωνιστού Πατέρα Στεφάνου.
Ένα πνευματικό του παιδί, ο Χάρης, παρακινείται από την πνευματική ορφάνια και γράφει αυτό το εκπληκτικό κείμενο. Αφιερωμένο σε όλους τους Πνευματικούς μας Πατέρες, που μας ανέχονται, μας σκέπουν, μας φροντίζουν, μας αγαπούν, μας παρηγορούν μας διορθώνουν, ή τουλάχιστον προσπαθούν πολύ να μας διορθώσουν και δεν ζητούν τίποτα για τον εαυτό τους. Όλα για το Χριστό. Όλα εις τύπον Χριστού. Η πνευματική μήτρα της Ορθοδοξίας μας γεννάει πάντα άξιους Πνευματοφόρους ιερείς. Αυτούς βλέπουμε. Για αυτούς η σκέψη, η αγάπη και η προσευχή μας. Ο Κύριος να φυλάει τον πνευματικό μας Πατέρα και η Παναγία μας να τον σκέπει.

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και εσωτερικός χώρος

Έφυγε ο πατέρας μου...
Ο πνευματικός μου πατήρ, ο αγαπημένος μου πατήρ, ο πατήρ Στέφανος, τόσα χρόνια δίπλα του.
Μου έμαθε τι πραγματικά σημαίνει αγάπη, τι σημαίνει Χριστός.
Τον αγάπησα σαν πατέρα και εκείνος σαν γιο, είχα τέτοια μεγάλη ευλογία από τον Κύριο να μπει στην ζωή μου αυτός ο υπέροχος και άγιος άνθρωπος.
Έζησα τόσα θαύματα δίπλα του.
Το πιο πρόσφατο είναι που ήρθε στο όνειρο μου πριν 5 ημέρες και με εξομολογουσε όλη την νύχτα λες και ήταν δίπλα μου ενώ ήταν στο νοσοκομείο.
Ξέρω οτι πηγαινει κατευθείαν στην Βασιλεία των Ουρανων και αυτό ελπίζω να με παρηγόρησει αργότερα.
Προς το παρόν,
δεν έχω λόγια.
Έχασα τον πατέρα μου...
Harris Kornaros

Δεν υπάρχουν σχόλια: