Δευτέρα 19 Ιουλίου 2021

ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΘΑ ΣΚΑΣΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ !

6 σχόλια:

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

Νόμιζα πώς μόνο εγώ άκουγα
τέτοιους ακραίους τύπους...

-με π ο λ ύ προσοχή-

Ανώνυμος είπε...

Καλά το πας!
Συνέχα το!
Βάλε και Λιακόπουλο!

Πάντως αυτό με την τεχνητή έλλειψη ισχύει. Μου το είπε φίλη καταστηματάρχης και φθινόπωρο θα υπάρχει θέμα σοβαρό.

Ανώνυμος είπε...


Η π ο λ ύ προσοχή που γράφει ο αδελφός Δον, δεν σημαίνει κατ' ανάγκη και ταύτιση απόψεων ή θέσεων με το περιεχόμενο.

Εγώ πάντως με τον Μάριο σταμάτησα να ασχολούμαι από τον Γενάρη στις 18...2 ημέρες πριν την ορκωμοσία.

Το πρόβλημα με την τροφοδοσία έρχεται (κι' αυτό) από την Κίνα...δυσκολεύονται με τα containers...λένε.


Κωνσταντίνος
Κομνηνός

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Δον,
Και εγώ τον ακούω τον Μάριο.
Προσέχω όμως κάποια δεν στέκουν αλλα εινaι πατριώτης!!!
Κατερίνα

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

"Με πολύ προσοχή"...εννοούσα

με επιφυλακτικότητα...


ξεψαχνίζοντας τα σοβαρά που

συνταιριαζοντσι με άλλες πηγες...

Ετσι όπως τό'γραψα...πράγματι δεν ηταν ξεκάθαρο...

σ'ευχαριστώ για την αναφορά σου
μ'εκανε να κατάλαβω τό λάθος μου!

Ανώνυμος είπε...

Όντως τα κοντέινερ είναι το θέμα, αφού για να τα ξεφορτώσουν απο 2.000€ που στοίχιζε τώρα θέλουν 12.000€