Τετάρτη 30 Ιουνίου 2021

καλώς τηνα ...

 


Μια φορά έτσι όπως λεν
στα παραμύθια
δυό φτερά ζύγωσαν ένα ανθό
κι είπε αυτός όση η καρδιά μου
κρύβει αλήθεια
πάρτη εσυ είμαι από γη και φως.
Πεταλούδα αν μ` αγαπάς
στο πλάι μου κοιμήσου
την καρδιά μου αφού κρατάς
που φτερουγάει καιρό
ή κοντά μου ρίζωσε
ή πάρε με μαζί σου
στο φιλί σου ανοίχτηκα
δεν ήπια αλλού νερό.
Μια φορά έτσι όπως γίνεται
στ` αλήθεια
ομορφιά βρήκε η καρδιά μου εδώ
κι αν της πεις πες σ` αγαπώ
από συνήθεια
μην το πεις, κλαμα αρχινάει γερό.
Πεταλούδα αν μ` αγαπάς
στο πλάι μου κοιμήσου
την καρδιά μου αφού κρατάς
που φτερουγάει καιρό
ή κοντά μου ρίζωσε
ή πάρε με μαζί σου
στο φιλί σου ανοίχτηκα
δεν ήπια αλλόυ νερό.
Πεταλούδα μη φεύγεις μην πετάς. 
 
Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Μουσική: Δήμος Αναστασιάδης
. Δήμητρα Παπίου



Δεν υπάρχουν σχόλια: