Το τελετουργικό λίγο πριν την αφή του Αγίου Φωτός και τρια υπέροχα βίντεο μαρτυρίες
«
Μέχρι τις 11 το πρωί η Αγία Αυλή γεμίζει ασφυκτικά από κόσμο. Ανάμεσά
τους πολλοί ρασοφόροι. Ορθόδοξοι μοναχοί, μοναχές, ιερείς, αλλά και
πιστοί άλλων χριστιανικών ομολογιών που ήθελαν να είναι παρόντες σ’ αυτό
που για την Ορθοδοξία είναι ένα από τις σημαντικότερες μαρτυρίες της
αλήθειας της.
Οι 43 μεγάλες κανδήλες του
Παναγίου Τάφου σβήνουν. Η Αγία Κανδήλα τοποθετείται στην ειδική χρυσή
της θήκη, η Αγία φυλλάδα με τις ιερές ευχές και το χοντρό κερί
τοποθετήθηκε επίσης στη δική τους θέση.
Ο Πανάγιος Τάφος
σφραγίζεται, με λειτουργημένο για 40 μέρες, μελισσοκέρι και....πάνω του
μπήκαν οι σφραγίδες που βεβαίωναν πως κανένα είδους φωτιάς ή μέσο με το
οποίο μπορεί ν’ ανάψει, δεν υπήρχαν πουθενά μέσα στο Ιερό Κουβούκλιο με
τον «Τάφο του Σωτήρος Χριστού». Παρόντες οι έλληνες ορθόδοξοι, οι
Αρμένιοι και οι Σύριοι κληρικοί καθώς και ένας από τους μουσουλμάνους
φύλακες του Τάφου. Ένας Φραγκισκανός μοναχός, ό μόνος αντιπρόσωπος της
κοινότητάς του στεκόταν στη μια μεριά.
Ο
Ελληνορθόδοξος Πατριάρχης κατεβαίνει από την εσωτερική σκάλα, την σκάλα
του Αγίου Ιακώβου του Αδελφοθέου, κατευθείαν στο Καθολικόν “parvis” όπου
ελέγχεται για να μην κρύβει κανένα μέσο με το οποίο μπορεί να ανάψει
φωτιά και στη συνέχεια κατευθύνεται βαδίζοντας αργά, στο θρόνο του στο
Καθολικό.
Μετά την είσοδό του, οι Κόπτες
και οι Σύριοι κληρικοί που βρίσκονται στο Ναό για να προσευχηθούν από
νωρίς το πρωϊ, συνοδεύουν τον Αρμένιο Πατριάρχη και του δίνουν τις
δέσμες τους με τα κεριά. Μπαίνουν στο Καθολικό όπου υποβάλλουν τα σέβη
τους στον Ελληνορθόδοξο Πατριάρχη και του παραδίδουν τις δύο δέσμες με
τα 33 κεριά η κάθε μιά, για να επιστρέψουν στις προκαθορισμένες θέσεις
τους. Τρείς φορές λιτανεύουν τα αναστάσιμα λάβαρα και τα λιβανιστήρια οι
χρυσοντημένοι έλληνες κληρικοί γύρω από τον Πανάγιο Τάφο. Τελευταίος
στη λιτανεία ο Πατριάρχης με την χρυσόλευκη αρχιερατική του στολή και
την μήτρα στο κεφάλι. Στο τέλος της τρίτης περιφοράς βγάζει τα εξωτερικά
άμφια και φορά μόνο το λευκό στιχάριο.Οι σφραγίδες του Τάφου σπάνε. Ο
Έλληνας Πατριάρχης μπαίνει στο εσωτερικό του κουβουκλίου με τον Αρμένιο
και τον Φραγκισκανό εκπρόσωπο και οι πόρτα κλείνει πίσω τους. Ο Αρμένιος
και ο Φραγκισκανός μένουν στον προθάλαμο ενώ εκείνος προχωρά στην
κρύπτη όπου βρίσκεται ο Πανάγιος Τάφος.Απόλυτη σιωπή από χιλιάδες
ανθρώπους που ενώνονται σε ολόψυχη δέηση στον “Κύριο της ειρήνης και
Σωτήρα του κόσμου.” Οι καμπάνες σιωπούν κι αυτές. Ο έλληνας Αρχιερέας
μόνος με την πίστη του και το Θεό του μέσα στον Τάφο γονατιστός μπροστά
στην εικόνα της Αναστάσεως, προσεύχεται λέγοντας τις ιερές ευχές. Η
αγωνία στο κατακόρυφο. Ξαφνικά λάμψεις, αστραπές φωτός ξεχύνονται από το
εσωτερικό και φτάνουν μέχρι τις ολόχρυσες ακτίνες στον πανύψηλο τρούλλο
πάνω από τη Ροτόντα.
Το Άγιο Φώς, είναι το Άγιο Φώς
ακούγεται ο ψίθυρος από χιλιάδες χείλη.Η πόρτα του Τάφου ανοίγει με βία
προς τα έξω και στο άνοιγμα εμφανίζεται ο Έλληνας Πατριάρχης με τις δύο
δέσμες λαμπάδων που τώρα είναι αναμένες καταυγάζοντας τον μουντό χώρο
της «Ροτόντας» με φως καθώς το πλήθος που σταυροκοπιέται, κλαίει και
προσπαθεί να ανάψει τη δική του λαμπάδα με το Άγιο Φως.
Αρχίζει
να ψάλλει:- «Δεύτε λάβετε φως εκ του ανεσπέρου φωτός και δοξάσατε
Χριστόν τον αναστάντα εκ νεκρών»Αναρωτιέμαι λοιπόν, ποιός είναι αυτός ο
πολύ πιστός χριστιανός που περιγράφει έτσι την τελετή της αφής του Αγίου
Φωτός στα Ιεροσόλυμα;
Ανακαλύπτω ότι
είναι εβραίος και μάλιστα Καθηγητής Ιστορίας του Πανεπιστημίου του
Τελ-Αβίβ. (βλέπε τίτλος μελέτης πιό κάτω)« Μία επαγγελματική άποψη
σχετικά με τα όσα συμβαίνουν στην «Τελετή του Αγίου Φωτός» στην Εκκλησία
του Παναγίου Τάφου στην Παλιά Πόλη της Ιερουσαλήμ και τον τρόπο να
τελείται σύμφωνα με τις δεσμευτικές διατάξεις του “status quo” που
ορίζει τις σχέσεις και τα δικαιώματα ανάμεσα στις διάφορες χριστιανικές
κοινότητες στο Ισραήλ.»Καθηγητής Ζεέβ Ρούμπιν, Έδρα Ιστορίας,
Πανεπιστήμιο Τελ-Αβίβ
Σημείωση: η μελέτη
αυτή κατατέθηκε από το Ελληνορθόδοξο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων σαν κομμάτι
των αυτοτελών νομικών ισχυρισμών της όταν κλήθηκε να απολογηθεί μετά
από μήνυση των Αρμενίων, μετά τα γνωστά γεγονότα με τους ξυλοδαρμούς
μπροστά στον Πανάγιο Τάφο, ενώπιον του Ανωτάτου Δικαστηρίου του Ισραήλ.
Μόλις οι Αρμένιοι έλαβαν γνώση του περιεχομένου της μελέτης του καθηγητή
Ρούμπιν, ΑΠΕΣΥΡΑΝ ΤΗΝ ΜΗΝΥΣΗ!!!
Και για να
τελειώνουμε με αυτή την κακόγουστη φάρσα που εξελίσσεται ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ από
διάφορους περιφερόμενους μάγους και άσχετους δήθεν θεολόγους γύρω από
το Άγιο Φως. Θέτουμε απλώς ερωτήματα που ο ΚΑΘΕ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΩΣ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ
ΑΝΘΡΩΠΟΣ μπορεί να απαντήσει και να τους βουλώσει το ασεβές τους στόμα:
1.
ΑΝ η υπόθεση του Αγίου Φωτός ήταν μια απάτη-όπως υποστηρίζουν-γιατί
ΚΑΝΕΝΑΣ από τους πολλούς και ισχυρούς εχθρούς του Πατριαρχείου ΔΕΝ ΕΘΕΣΕ
ΠΟΤΕ ΤΕΤΟΙΟ
ΖΗΤΗΜΑ;2. ΑΝ η υπόθεση του
Αγίου Φωτός ήταν μια απάτη-όπως υποστηρίζουν- γιατί οι ΑΡΜΕΝΙΟΙ που
«σκοτώνονται» για να πάρουν μια πιθαμή γης μέσα στην παληά πόλη των
Ιεροσολύμων ΑΠΕΣΥΡΑΝ την μήνυση κατά του Ελληνορθόδοξου Πατριαρχείου
ενώπιον του Ανωτάτου Δικαστηρίου του Ισραήλ; Το ίδιο ερώτημα ισχύει και
για τις υπόλοιπες μικρότερες κοινότητες, Συριάνους, Αβησσύνιους,
Αιθίοπες κλπ.
3. ΑΝ η υπόθεση του Αγίου
Φωτός ήταν μια απάτη-όπως υποστηρίζουν-γιατί οι ΚΑΘΟΛΙΚΟΙ πηγαίνουν και
εκείνοι να πάρουν Άγιο Φως από τον Έλληνα Πατριάρχη ακόμη και όταν-όπως
φέτος-έχουν ήδη γιορτάσει το Πάσχα;
4. ΑΝ η
υπόθεση του Αγίου Φωτός ήταν μια απάτη-όπως υποστηρίζουν-γιατί οι
Ισραηλινοί που έχουν κάθε λόγο να αμφισβητήσουν τα κυριαρχικά δικαιώματα
του Ελληνορθόδοξου Πατριαρχείου των Ιεροσολύμων, ΔΕΝ ΕΘΕΣΑΝ ΠΟΤΕ ΖΗΤΗΜΑ
ΕΞΑΠΑΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ;
ΤΕΛΟΣ:
Οποιος αμφισβητεί το θαύμα του Αγίου Φωτός και υποστηρίζει ότι
οφείλεται σε ΑΠΑΤΗ με τη χρήση χημικών προσμείξεων δεν έχει παρά να
κάνει το εξής απλούστατο σε ΖΩΝΤΑΝΗ ΣΥΝΔΕΣΗ έτσι ώστε η ξεφτίλα του να
μεταδοθεί παντού και να «φραγεί στόμα λαλούντων άδικα..» ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ
ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΛΑΜΠΑΔΕΣ ΑΠΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΕΡΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΑΥΤΕΣ
ΣΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΨΕΙ ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ. Αν θέλει μάλιστα μπορεί
προηγουμένως να τις βουτήξει στο νερό. Δεν θα είναι πρώτη φορά που
κάποιοι αμφισβητίες θα δοκιμάσουν δια πειρασμού τον Θεό. Την προηγούμενη
που θυμάμαι είναι στο περιστατικό του Προφήτη Ηλιού με τους ιερείς του
Βάαλ. Ας διαβάσουν-θεολόγοι δεν ισχυρίζονται ότι είναι;-το σχετικό
εδάφιο από την Παλαιά Διαθήκη για να δουν το τέλος εκείνων..."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Δείτε τώρα τα τρία θαυμάσια βίντεο!
Το Άγιο Φώς του Παναγίου Τάφου
O Mητροπολίτης Λεμεσού π. Αθανάσιος διηγείται την προσωπική του εμπειρία,όταν βρέθηκε προσκυνητής την ημέρα του Μεγάλου Σαββάτου στον Πανάγιο Τάφο .
Το Άγιον Φώς ,μαρτυρίες και ντοκουμέντα
Η έλευση του Αγίου Φωτός κάθε Μεγάλο Σάββατο στον Τάφο του Ιησού Χριστού είναι το μοναδικό θαυματουργικό γεγονός στην ανθρώπινη ιστορία που λαμβάνει χώρα κάθε χρόνο, την ίδια ημέρα, για περισσότερο από μία χιλιετία. Στο παρουσιαζόμενο βιβλίο καταγράφεται η μαρτυρία της ιστορίας για το θαυμαστό αυτό γεγονός, καλύπτοντας μία περίοδο οκτώ αιώνων, από τον 9ο μέχρι τον 16ο αιώνα. Σαράντα δύο συγγραφείς του μεσαιωνικού κόσμου, μεταξύ των οποίων, δέκα Γάλλοι, πέντε μουσουλμάνοι Άραβες, πέντε βυζαντινοί Έλληνες, τέσσερις Γερμανοί, τρεις Ρώσοι, τρεις μουσουλμάνοι Πέρσες, τρεις Ισλανδοί, δύο Άγγλοι, δύο Αρμένιοι, ένας Σύριος, ένας Μολδαβός, ένας Ελβετός και ένας Ιταλός ιστορικός, περιγράφουν το μεγάλο θαύμα του χριστιανικού κόσμου: το Άγιο Φως που, σαν αστραπή, κατέρχεται από τον ουρανό κάθε Μεγάλο Σάββατο στον Τάφο του Ιησού Χριστού, λίγες ώρες πριν τον εορτασμό της Αναστάσεώς Του.(...)
π. Ἰωάννης Ρωμανίδης: "Ἐλεύθερος κατὰ τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία εἶναι ἐκεῖνος ὁ ὁποῖος βρίσκεται σὲ κατάσταση φωτισμοῦ"
Μονή Σπηλαίων του Πσκώφ
Μονή Σπηλαίων του Πσκώφ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΣΕΙΣΜΟ
«Χριστὸς μὲθ΄ἠμῶν στήτω» Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος όταν έγιναν οι μεγάλοι σεισμοί της Αντιόχειας και ήταν ακόμα ιερέας πριν γίνει Επίσκοπος είπε στους Χριστιανούς: Να πάτε να γράψετε όλοι επάνω στους τοίχους «Χριστός μεθ' ημών στήτω» και εννοούσε ότι: «Ο Χριστός είναι μαζί μας, σπίτι μου να σταθείς, όχι να πέσεις». Όσοι Χριστιανοί τον άκουσαν τα σπιτικά τους δεν έπεσαν.
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ -(+) από τον μακαριστό π. Κωνσταντίνο Στρατηγόπουλο
Άσηπτη θεολογία ή θεολογία της μολύνσεως;_ Με αφορμή την μεγάλη αλλοίωση της Ορθόδοξου εμπειρίας των αγίων μας που συμβαίνει τον τελευταίο καιρό από Συνόδους ,Επισκόπους ,Ιερείς ,Λαϊκούς .Παρατηρούμε δε και εδώ στην παράγκα μας καθημερινά σχεδόν να "βομβαρδιζόμαστε από σχολαστή /ες" από ψυχοπαθολογικές απνευμάτιστες ερμηνείες απιστίας ,είπαμε , να ξαναθυμηθούμε δυο πολύ καλές τοποθετήσεις που εκφράζουν την Ορθόδοξη πίστη και με επιστημονικό λόγο ,προς στηριγμό, όσων κρατάμε ανοικτές τις ψυχές μας είτε υγιείς είτε άρρωστοι σωματικά .Και ας φωτίσει ο Θεός όσους αδυνατούν να έχουν καθαρό νου ,το έχουμε τόσο πολύ ανάγκη όλοι μας και για τα ερχόμενα...
Βαδίζοντας προς την αυτάρκεια
Σοβαρές και απειλητικές για τη ζωή παρενέργειες από τη χρήση μάσκας προσώπου
Η διοικούσα Εκκλησία της Ελλάδος δυστυχώς κινείται σε ολισθηρό έδαφος.
Όταν σε αφήνουν να πεθαίνεις απ την πείνα αλλά θέλουν να σε σώσουν από τον κορωνοϊο!
Η αδυναμία Επισκόπων να αντιληφθούν το διακύδευμα της κρίσης του κορόϊδο-ιού
.
Τα Χριστούγεννα στη λογική του Νέου Προγράμματος Σπουδών στα Θρησκευτικά
.
Οι Πατέρες της Εκκλησίας ως πρότυπα της Οικουμενικής Κινήσεως. Απάντησις εις τα κατάπτυστα δημοσιεύματα των Ζηλωτών ενάντια στο Κολυμπάριον
Σταράτες κουβέντες που οι οσφυόκαμπτες, μεγαλόσχημοι ρασοφόροι σκέφτονται, αλλά δεν λένε!
.
ΕΠΟΙΚΙΣΜΟΣ ΤΕΛΟΣ!
.
Σκέψεις με αφορμή κάποιες προτάσεις από το άρθρο του Δοσιθέου Τατάρνας
Σχόλια σε μερικές από τις θεολογικές θέσεις του Μεσσηνίας Χρυσοστόμου
Σχόλια σε θεολογικές θέσεις του Μεσσηνίας Χρυσοστόμου
.
Περί Διώ(χ)την το ανάγνωσμα...
Η παράγκα μας στο Rutube
ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ,ΦΙΛΟΙ
Το facebook της παράγκας
Μη διαλέξεις ένα δρόμο χωρίς εμπόδια, πιθανότατα δεν οδηγεί πουθενά
«Είδα ψυχές που έρεπαν με μανία στους σαρκικούς έρωτες. Αυτές λοιπόν αφού έλαβαν αφορμή μετανοίας από την γεύση του αμαρτωλού έρωτος, μετέτρεψαν αυτόν τον έρωτα σε έρωτα προς τον Κύριο. Έτσι ξεπέρασαν αμέσως κάθε συναίσθημα φόβου και εκκεντρίσθηκαν στην άπληστη αγάπη του Θεού. Γι αυτό και ο Κύριος στην αγνή εκείνη πόρνη (Λουκ. ζ΄37-40) δεν είπε ότι εφοβήθηκε, αλλά «ότι ηγάπησε πολύ» και κατόρθωσε εύκολα να αποκρούσει τον ένα έρωτα με τον άλλον.»
Αγίου Ιωάννου της'' Kλίμακος"
O ΚΥΡ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Ancient Faith Radio - Orthodox
Are you Amazed?
Στηρίξτε τους πολύτεκνους
"Τα δέντρα που έχουν καρπούς πετροβολάνε" Θ.Κολοκοτρώνης
η τέχνη
Ο μεν βίος βραχύς, η δε τέχνη μακρή, ο δε καιρός οξύς, η δε πείρα σφαλερή, η δε κρίσις χαλεπή. Δει ου μόνον εαυτόν παρέχειν τα δέοντα ποιεύοντα, αλλά και τον νοσέοντα, και τους παρεόντας, και τα έξωθεν.
Kιβωτός του κόσμου
Λευτεριά στην Παλαιστίνη!
Αϊ σιχτίρ -για την «ελεύθερη» δημοσιογραφία,την καταστροφή του Γένους.
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΟΤΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗ
αλλά μην νοιώθετε «λύπη» που αντιγράφουμε τα δικά σας , χωρίς να σας ρωτήσουμε...
Για την παράγκα μας
είναι γ ε λ ο ι ό τ η τ α η λεγόμενη «δεοντολογία περί πνευματικών δικαιωμάτων!»
βρε αντε
Εθνική βιβλιοθήκη
Καλάμι-Aνεξάρτητη έκδοση onLine
Το χαμόγελο του παιδιού
Τα απομνημονεύματα του Μακρυγιάννη
Παλαμάς
Χρωστάμε σε όσους πέρασαν ,θα ρθούνε, θα περάσουν,κριτές θα μας δικάσουν οι αγέννητοι και οι νεκροί.
Δεν συμμετέχω στον "σκοταδισμό" της παγκόσμιας οικολογικής ελιτείας
το ξέρασμα της υπεραξίας
Η εκδίκηση των γουρουνιών
Ερωτήσεις Χριστιανών σε Ισλαμιστές για τις πηγές του Ισλάμ
Όχι στη φίμωση των blogs
Γιάννης Τσαρούχης
Γενικά οι Έλληνες είναι αγράμματοι και αγνοούν τους θυσαυρούς της πατρίδας τους.Θα γίνουν θρήσκοι όσο μορφώνονται ,αντίθετα με άλλους που όσο μορφώνονται παύουν να είναι θρήσκοι.
ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ
(κάντε κλίκ στην εικόνα)
ενάντια στη φασιστική νοοτροπία της Google
πάπα-Γιάννης Ρωμανίδης : «Από τώρα και στο εξής το πρόβλημα θα είναι οι Δεσποτάδες μας.
«Υπάρχουν δύο είδη θεολογίας: το έν -ευρέως γνωστόν κατά τους παρελθόντας αιώνας- είναι η επαγγελματική καθέδρα του πολυμαθούς, το άλλο η συσταύρωσις μετά του Χριστού, η γνώσις Αυτού εν τοις ενδομύχοις της καρδίας.
Το πρώτον είδος είναι προσιτόν εις το πλήθος των διανοητικώς πεπροικισμένων ανθρώπων, των προτιμώντων την φιλοσοφικήν προσέγγισιν της θεολογίας.
Η πραγματική δε πίστις εις την Θεότητα του Χριστού, ήτις εκφράζεται δια ζωής συμφώνου προς το πνεύμα των εντολών Αυτού, δεν είναι απαραίτητος δι’ αυτούς.
Το δεύτερον είδος είναι θεολογία ομολογίας, ήτις γεννάται δια του βαθέος φόβου του Θεού εν τω πυρί της φλογεράς μετανοίας, ήτις εισάγει εις την οντολογικήν πραγματικότητα δια της εμφανίσεως του Ακτίστου Φωτός.
Η ακαδημαϊκή θεολογία εν συνδυασμώ μετά της ζώσης πίστεως δίδει αγαθά αποτελέσματα. Ευκόλως όμως «εκφυλίζεται», αποβαίνει αφηρημένη θεωρία, παύει να είναι εκείνο, όπερ παρατηρείται εν τη ζωή των Αποστόλων, των Προφητών και των Πατέρων ημών, τουτέστιν άμεσος ενέργεια του Θεού εν ημίν …
Η Αγία Τριάς είναι Θεός Αγάπης. Η αγάπη, περί της οποίας γίνεται λόγος εν τω Ευαγγελίω, είναι άκτιστος ζώσα ενέργεια της ανάρχου Θεότητος. Ίδιον αυτής είναι να ενοί ημάς εν αυτώ τούτω τω είναι. ….. φυσική αύξησις εν τω Πνεύματι μέσω της διαμονής εν τω Θείω χώρω δια της τηρήσεως των εντολών του Χριστού.
Ο νους αίφνης αποκτά γνώσιν και εκφράζει αυτήν δι’ ανθρωπίνων όρων. Τούτο έρχεται ως λάμψις αστραπής, όταν η καρδία πυρούται δια της αγάπης. Τούτο είναι το “θαυμαστόν φως” της αιωνιότητος, εις το οποίον πάντες ημείς εκλήθημεν.
Η συσσώρευσις τοιούτων στιγμών ελλάμψεως της συνειδήσεως ημών εν τη πείρα της Εκκλησίας ωδήγησεν οργανικώς εις την σύνθεσιν αυτών εις έν όλον. Ούτως εμφανίζεται η πρώτη απόπειρα συστηματοποιήσεως της ζώσης θεολογίας, ήτις εγένετο υπό του Αγίου Ιωάννου του Δαμασκηνού, ανδρός ωσαύτως πλουσίου και κατά την προσωπικήν αυτού πείραν.
Η ματαίωσις της θαυμαστής αυτής αναβάσεως προς τον Θεόν … προέκυψεν εις εποχάς παρακμής της ζώσης πείραςδια της τάσεως υποβολής των δεδομένων της Αποκαλύψεως εις την κριτικήν του λογικού ημών, δια της στροφής προς την “φιλοσοφίαν της θρησκείας”. Έπακόλουθον τούτου είναι τα σχολαστικά συστήματα θεολογίας, εν τοις οποίοις επικρατεί η φιλοσοφία και ουχί το πνεύμα της ζωής.
Γέρων Σωφρόνιος Σαχάρωφ
«Πως είναι δυνατό να γίνει συζήτηση περί `της θέσεως του επίσκοπου Ρώμης στην Εκκλησία`, αφού ο `επίσκοπος-πάπας` Ρώμης δεν βρίσκεται στην Εκκλησία αλλά στην αίρεση, εκτός της Εκκλησίας;
Ως απαραίτητη προϋπόθεση της συζητήσεως περί της θέσεώς του στην Εκκλησία, δεν θα ήτο η επιστροφή του στην Εκκλησία; » Mητροπολίτης Ράσκας π. Αρτέμιος
Η Εκκλησία ως η καινή κτίση
Aνάθεμα Ρωσικής Εκκλησίας της Διασποράς κατά του Οικουμενισμού
Those who attack the Church of Christ by teaching that Christ's Church is divided into so-called "branches" which differ in doctrine and way of life, or that the Church does not exist visibly, but will be formed in the future when all "branches" or sects or denominations, and even religions will be united into one body;
and who do not distinguish the priesthood and mysteries of the Church from those of the heretics, but say that the baptism and eucharist of heretics is effectual for salvation; therefore, to those who knowingly have communion with these aforementioned heretics or who advocate, disseminate, or defend their new heresy of Ecumenism under the pretext of brotherly love or the supposed unification of separated
Christians, Anathema!
Mην παίρνετε τον εαυτό σας πολύ στα σοβαρά!!
Πως είπατε κυρ Γιάννη;
«.Ελπίζω ότι όσοι εξ' υμών συμμετάσχουν εις την Κυβέρνησιν θέλουν γνωρίσει μεθ' εμού ότι εις τας παρούσας περιπτώσεις, όσοι ευρίσκονται εις δημόσια υπουργήματα δεν είναι δυνατόν να λαμβάνουν μισθούς αναλόγως με τον βαθμό του υψηλού υπουργήματός των και με τας εκδουλεύσεις των, αλλ/ ότι οι μισθοί ούτοι πρέπει να αναλογούν ακριβώς με τα χρηματικά μέσα, τα οποία έχει η Κυβέρνησις εις την εξουσίαν της.»
«.εφ'όσον τα ιδιαίτερα εισοδήματά μου αρκούν διά να ζήσω, αρνούμαι να εγγίσω μέχρι και του οβολού τα δημόσια χρήματα,
ενώ ευρισκόμεθα εις το μέσον ερειπίων και ανθρώπων βυθισμένων εις εσχάτην πενίαν».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου