Τετάρτη 26 Μαΐου 2021

ΥΠΑΚΟΗ ΣΕ ΤΙ ;;;;

Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας Μακάριος - Βικιπαίδεια 
Και μετα σου λενε ΚΑΝΕ ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ....💉🤫🤫🤫

ΣΕ ποιες εντολές τους;;; 

τις πριν;;;; ;
Τις τώρα;;;;;
Τις μετά;;;;;;;;
Τις πιο μετά;;;;;; 

ΕΝΩ ο Αρχιεπισκοπος Αυστραλιας πριν λιγους μηνες ελεγε ΟΧΙ στο εμβολιο, τώρα λεει ΝΑΙ.

ΔΕΝ εχει να κανει με το προσωπο του συγκεκριμένου. Απλως οταν εχεις θεσμικη θεση τοτε αναγκαζεσαι να υπακους στα μεγαλύτερα ψαρια. 🐡🐠🐟🐬🦈



pentapostagma

 μας τοστειλε το mail

 

Σχόλιο :βιώνουμε την μεγαλύτερη πτώση Eπισκόπων ,το γεγονός του αλλοπρόσαλλου δεν είναι η αιτία, αυτό είναι σύμπτωμα βαθιάς απιστίας..Ο Θεός να μας ελεήση .

 

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Συ δε, άνθρωπε ισόψυχε, ηγεμών μου και γνωστέ μου, ος επί το αυτό εγλύκανάς μοι εδέσματα, εν τω οίκω του Θεού επορεύθην εν ομονοία.

《Αυτοί είναι εχθροί μου. Συ όμως, ω άνθρωπε, τον οποίον εθεωρούσα και αγαπούσα ωσάν τον εαυτόν μου, άρχοντά μου και σύμβουλέ μου, φίλε μου και γνωστέ μου,συ ο οποίος συνέτρωγες μαζή μου και με την παρουσίαν σου εγλύκαινες τα φαγητά μου, συ με τον οποίον ανέβαινα στον οίκον του Θεού με τόσην αγάπην και ομόνοιαν, έπραξες αυτό;

Ψαλμ.54