Σάββατο 20 Μαρτίου 2021

*** Διμασκία: Άνθρωποι [;] βασανίζουν ανθρώπους ***

Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο που λέει "ΛΑΠΥΡΟ ΠΡΕΣΣ ΙΣΤΟΡΙΑ Τό κράτος τού Βισύ 'Î έκστρατεία τής Κριμαίας ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΗ "Ενα άνατραχιαστικό χρονικό τών βασανιστηρίων ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΒΑΣΑΝΙΖΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ Αναπαράσταση τού διαμελισμού άλογα. υπέβα) αα Φρανσουα πού άποπειράθηκε σκοτώσει Λουδοδίκο IE. Σιδερένιο μεσαιωνικό φίμωτρο. θύμα.γι έμποδίσουν à φωνάζει. 2021"



Τις τελευταίες ημέρες κυκλοφόρησε η είδηση ότι η παρούσα παρανοϊκή και ολοκληρωτικού τύπου κυβέρνηση αρχίζει να συζητά με τους παρακυβερνητικούς λοιμωξιολόγους την υ π ο χ ρ ε ω τ ι κ ή χρήση δ ι π λ ή ς μάσκας είτε για τους ε ρ γ α ζ ό μ ε ν ο υ ς είτε για ο λ ό κ λ η ρ ο τον πληθυσμό, προκειμένου τάχα να αναχαιτισθεί η εξάπλωση της πανδημίας.

Με το ίδιο ακριβώς σκεπτικό, ο κ. Μητσοτάκης είχε ανακοινώσει πριν από μήνες στον ελληνικό λαό την υποχρεωτική μασκοφορία τόσο σε κλειστούς όσο και σε ανοικτούς δημόσιους χώρους, καθιερώνοντας το πρόστυχο σύνθημα “μάσκα π α ν τ ο ύ”.

Έκτοτε, τόσο το απάνθρωπο αυτό μέτρο όσο και όλα τα υπόλοιπα δρακόντεια μέτρα που έχει εφαρμόσει επί μήνες η φρικτότερη κυβέρνηση που γνώρισε ποτέ αυτή η χώρα από ιδρύσεως του ελληνικού κράτους, δ ε ν έχουν σ υ μ β ά λ ε ι ούτε κατ’ ελάχιστον στον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊού, όπως βεβαίως προκύπτει από το δ ι ά τ ρ η τ ο σύστημα ορισμού και μέτρησης των κρουσμάτων, το οποίο οι ίδιοι έχουν επιλέξει. Αντιθέτως, οι υγειονομικοί και κρατικοί διαχειριστές μάς ενημερώνουν καθημερινά (με την σύμπραξη όλων των ΜΜΕ, είτε πρόκειται για φιλοκυβερνητικά είτε για –δήθεν– αντιπολιτευτικά) ότι τα “κρούσματα” πολλαπλασιάζονται ασταμάτητα!

Ακόμη, λοιπόν, κι ένα μικρό π α ι δ ί που θα ξεπηδούσε μέσα από το παραμύθι του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν “Τα καινούργια ρούχα του Αυτοκράτορα” μπορεί να καταλάβει ότι το φ ά ρ μ α κ ο που δίνεται για την ασθένεια είναι χ ε ι ρ ό τ ε ρ ο από την ίδια την α σ θ έ ν ε ι α και άρα όχι μόνο αποδεικνύεται παντελώς ακατάλληλο για την επίτευξη του πολυπόθητου στόχου, αλλά οδηγεί στο ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα: ε π ι δ ε ι ν ώ ν ε ι την ασθένεια!

Σημειωτέον ότι αν για την ιατρική μέθοδο που ακολουθεί η “ολοκληρωτική παρέα” των κυβερνητικών και των λοιμωξιολόγων έπρεπε οι πολίτες να καταβάλλουν χρήματα, όλοι θα καταλάβαιναν ότι, με αυτά τα αποτελέσματα που έχει φέρει η συγκεκριμένη μέθοδος, επένδυσαν τα χρήματά τους σε “ειδικούς” που προσποιούνται ότι κατέχουν την ιατρική τέχνη. Άρα θα ένιωθαν τραγικά ε ξ α π α τ η μ έ ν ο ι.

Ταυτοχρόνως, θα έμοιαζαν με κ α ρ κ ι ν ο π α θ ε ί ς που υποβάλλονται σε ολοένα και πιο ισχυρή χημειοθεραπεία, παρότι το επιλεγόμενο χημειοθεραπευτικό σχήμα αποτυγχάνει παταγωδώς. Οι δε διαχειριστές θα έμοιαζαν επιπλέον με μ ά γ ε ι ρ ε ς, οι οποίοι ακολουθούν πιστά την ίδια συνταγή, παρότι οι πελάτες του εστιατορίου τους κάνουν πάντοτε ε μ ε τ ό από τα φαγητά τους και δεν ξαναπατάνε στο κατάστημα όπου προσφέρουν τις υπηρεσίες τους.

Πάνω, λοιπόν, στην ίδια οικτρά α π ο τ υ χ η μ έ ν η συνταγή ακούγεται ότι σκέφτονται να πατήσουν και πάλι οι διαχειριστές της κρίσης, αξιοποιώντας το δ ι α β ο λ ι κ ό εργαλείο που τόσο πολύ αγάπησαν από τις πρώτες ημέρες μετά την λήξη του πρώτου lockdown, διάβαζε: της αιχμαλωσίας Νο 1. Τότε οι μάσκες ήταν περιττές ή και επικίνδυνες, αλλά εκείνοι προτιμούσαν να συναγελάζονται μασκοφορεμένοι, σαν “κ α ρ ι κ α τ ο ύ ρ ε ς του m u p p e t show”. Ένιωθαν ά ν ε τ α να φοράνε μάσκα, διότι στην ουσία την φορούσαν και π ρ ι ν από την επέλαση του “αόρατου εχθρού”, απλώς τώρα ήταν η ιδανική ευκαιρία να την ν ο μ ι μ ο π ο ι ή σ ο υ ν, τοποθετώντας την στο πρόσωπό τους κατά τρόπον απολύτως ορατό!

Τι κι αν μέσα στο κατακαλόκαιρο με καύσωνα και χωρίς κλιματισμό οι πολίτες υπέφεραν ένα πρωτοφανές μαρτύριο! Εκείνο που ενδιέφερε τους εμμονικούς διαχειριστές ήταν να τηρούνται ευλαβικά τα μέτρα, διότι υπεράνω όλων βρισκόταν η βασίλισσα π ε ι θ α ρ χ ί α!

Φαίνεται, λοιπόν, ότι οι ίδιοι παρανοϊκοί τύποι δεν θα διστάσουν να ανεβάσουν τον βαθμό δυσκολίας του “σατανικού π α ι χ ν ι δ ι ο ύ”: Αφού οι πολίτες εξασκήθηκαν καλά στην “μoνή π ί σ τ α”, σημειώνοντας αξιοθαύμαστα “σ κ ο ρ”, τώρα μπορεί να έλθει η ώρα της “διπλής π ί σ τ α ς”, ήτοι της διπλής μάσκας, ενί λόγω: της δ ι μ α σ κ ί α ς.

Άλλωστε, με διπλή μάσκα εμφανίζονται εδώ και καιρό τόσο ημεδαποί όσο και αλλοδαποί διαχειριστές της κρίσης, οι οποίοι ως “μπροστάρηδες” λανσάρουν το καινούργιο στυλ που θα πρέπει σε λίγο να υιοθετήσουν τα ζ ώ α της παγκόσμιας οργουελικής φ ά ρ μ α ς.

Με μία διαφορά: Αν τελικώς προκριθεί η υποχρεωτική διμασκία, τότε η Ελλάδα θα έχει λειτουργήσει και πάλι ως το π ε ι ρ α μ α τ ό ζ ω ο της Ευρώπης, αφού ο κ. Μητσοτάκης κατά παγία τακτική είναι εκείνος που επιβάλλει πρώτος, με το πρόσχημα της π ρ ό λ η ψ η ς, τα εκάστοτε νέα, ακόμη πιο δρακόντεια, μέτρα σε βάρος των πολιτών. Άλλωστε, αυτός ήταν και ο ρόλος της Ελλάδος στην κρίση της προηγούμενης δεκαετίας, δηλ. στην ο ι κ ο ν ο μ ι κ ή κρίση! Έτσι, κάθε άλλο παρά τυχαίο είναι ότι αυτήν την στιγμή η Ελλάδα μαστίζεται όχι από την δήθεν μεγαλύτερη κρίση της δημόσιας υγείας, αλλά από τον κ ο ρ ω ν ο φ α σ ι σ μ ό που έχει μολύνει τα κεφάλια των διαχειριστών: μάσκα παντού, SMS, απαγόρευση κυκλοφορίας από τις 19.00, κλειστές εκκλησίες, κλειστή εστίαση, κλειστά κομμωτήρια κ.ο.κ.

Δυστυχώς, όμως, για την παρούσα κυβέρνηση και την παρέα των λοιμωξιολόγων της, υπάρχει ένα τεύχος του μηνιαίου περιοδικού ιστορικής ύλης “ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΗ” (αρ. τεύχους 136 – Οκτώβριος 1979), στο οποίο φιλοξενείται αφιέρωμα με τίτλο “Ένα αναχρονιστικό χρονικό των βασανιστηρίων. ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΒΑΣΑΝΙΖΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ”.

Στο τεύχος αυτό παρουσιάζεται η χρήση β α σ α ν ι σ τ η ρ ί ω ν κατ’ αρχάς ως είδος σωματικής π ο ι ν ή ς ή α ν α κ ρ ι τ ι κ ή ς μεθόδου. Επί παραδείγματι, σύμφωνα με διάταξη του ασσυριακού νόμου, οι κλέφτες και οι άπιστοι χρεοφειλέτες υποβάλλονταν σε μαστίγωση ή ακρωτηριασμό. Μάλιστα, όπως επισημαίνεται στο σχετικό αφιέρωμα (σελ. 21), «οι Ασσυροβαβυλώνιοι βασιλείς εφήρμοσαν πρώτοι σε ευρεία κλίμακα ένα βασανιστήριο σύμφωνα με το οποίο τρυπούσαν τον ένοχο με ένα π α λ ο ύ κ ι στα ο π ί σ θ ι α», με την διευκρίνιση ότι «εφευρέτες του α ν α σ κ ο λ ο π ι σ μ ο ύ ήταν οι Κ ι ν έ ζ ο ι» – μήπως γι’ αυτό εν έτει 2021 οι Κινέζοι πολίτες υποβάλλονται σε πρωκτικά τεστ κορωνοϊού;

Μάλιστα, είναι γνωστό ότι στην Κίνα εφαρμοζόταν το εξής μ α ρ τ ύ ρ ι ο σε βάρος μικρών κ ο ρ ι τ σ ι ώ ν: «τους φορούσαν μ ι κ ρ ά παπούτσια, ώστε να εμποδίζουν την ανάπτυξη του π ο δ ι ο ύ. Αργότερα οι κοπέλες, με πόδι π ε ρ ι ο ρ ι σ μ έ ν ο στο ελάχιστο, δεν είχαν αρκετή ισορροπία για να κινηθούν και να βγουν από το σπίτι» (σελ. 25). Με αυτόν τον τρόπο, οι κοπέλες αυτές εξωθούνταν σε μια μορφή εγκλεισμού. Τα l o c k d o w n εκείνης της εποχής φαίνεται ότι δεν επιβάλλονταν μέσω προστίμων αλλά μέσω β α σ α ν ι σ τ η ρ ί ω ν!

Ο συντάκτης του κειμένου καταλήγει στο εξής συμπέρασμα (σελ. 29): «Η επιστήμη δεν κατόρθωσε ποτέ να αναπτύξει ορισμένη θεωρία για τον βασανισμό. Μπορούμε πάντως να πούμε ότι τα βασανιστήρια εμφανίζονταν με τ ρ ε ι ς όψεις: σαν μέσο για την απόσπαση ο μ ο λ ο γ ί α ς, για ηθικό π α ρ α δ ε ι γ μ α τ ι σ μ ό (με αποτρεπτικό αποτέλεσμα, όπως θα λέγαμε σήμερα) και σαν δ ι α σ κ έ δ α σ η των τ υ ρ ά ν ν ω ν».

Μετά το κεφάλαιο που αφορά τα ι ε ρ ο ε ξ ε τ α σ τ ι κ ά βασανιστήρια εικονίζονται κάποια αντιπροσωπευτικά «διαβολικά σύνεργα συγκεντρωμένα σε ένα μουσείο» (σελ. 40). Ανάμεσα σε αυτά συγκαταλέγεται και ένα σιδερένιο μεσαιωνικό φ ί μ ω τ ρ ο, το οποίο το επέβαλλαν στο θύμα, για να το εμποδίζουν να φωνάζει.

Αν οι διαχειριστές της κρίσης αποφασίσουν να εισαγάγουν την υποχρεωτική διμασκία σε τμήμα του πληθυσμού ή ακόμη χειρότερα σε ολόκληρο τον πληθυσμό, το πιθανότερο είναι ότι θα το κάνουν για να “σπάσουν π λ ά κ α” σε βάρος του αυτοκαταστροφικά πειθήνιου ελληνικού λαού, ο οποίος μέχρι σήμερα δεν βρήκε την παραμικρή δύναμη να αντιδράσει στο μαστίγωμα από τους ελεεινούς θηριοδαμαστές του.

Κάποιοι, μάλιστα, που έχουν παραλύσει από τον φ ό β ο του κορωνοϊού, φόρεσαν ήδη διπλή μάσκα (ενίοτε σε συνδυασμό με προσωπίδα), όπως ακριβώς έγινε και όταν η χρήση μονής μάσκας αποτελούσε απλώς σύσταση των διαχειριστών. Προφανώς πρόκειται για τρομοκρατημένους υ π ε ρ α ν θ ρ ώ π ο υ ς που το καλοκαίρι (αν ελευθερωθούμε ποτέ, ώστε να επιτρέπεται να κολυμπήσουμε) θα αξιοποιήσουν την εξασκημένη αναπνοή τους στα μ α κ ρ ο β ο ύ τ ι α, φορώντας μάσκα θαλάσσης. Εκτός αν κριθεί από τους λοιμωξιολόγους ότι τα μακροβούτια δυνητικά μπορεί να προκαλέσουν υ π ο θ α λ ά σ σ ι α διασπορά του ιού, οπότε σε αυτήν την περίπτωση θα καταστεί υ π ο χ ρ ε ω τ ι κ ή η ειδική α δ ι ά β ρ ο χ η υφασμάτινη μάσκα. Και επειδή η επιστήμη δεν έχει ερευνήσει επαρκώς τον κίνδυνο μετάδοσης του ιού στα ψ ά ρ ι α, οι “ειδικοί” χωρίς καμία α ι δ ώ θα συστήσουν στους πολίτες να κάνουν μακροβούτια με φ ε ι δ ώ! Τότε οι πολίτες θα πρέπει πάλι να κάνουν υ π α κ ο ή στους “ειδικούς”, αφού η επιστήμη δεν επιτρέπεται να αμφισβητείται.

Οι υπόλοιποι πολίτες, όσοι δηλ. δεν διαθέτουν τέτοιες μοναδικές δεξιότητες, με πολύ μεγάλη δυσκολία αντέχουν την μία μάσκα, πόσω μάλλον την διπλή. Για όλους αυτούς, η υποχρεωτική διμασκία θα αποτελεί ένα πρωτόγνωρο βασανιστήριο, το οποίο ελάχιστα θα απέχει από το προαναφερθέν σιδερένιο μεσαιωνικό φίμωτρο.

Δεδομένου ότι η υποχρεωτική χρήση “μάσκας παντού” συνιστά μια μορφή απάνθρωπης β ι ο ε ξ ο υ σ ί α ς πάνω στο ι ε ρ ό τ ε ρ ο σημείο του ανθρώπου, στο πρόσωπό του, η υποχρεωτική διμασκία καθιστά την εν λόγω βιοεξουσία α π ο τ ρ ό π α ι η. Τα αρρωστημένα μυαλά που μας κυβερνούν, θυμίζοντας ανάλγητους ομαδικούς β ι α σ τ έ ς, μπορεί να ξεκαρδίζονται απολαμβάνοντας την “διπλή δ ι ε ί σ δ υ σ ή” τους στα πρόσωπά μας, φαίνεται όμως σίγουρη η ακόλουθη εξέλιξη: Μετά το τέλος του κορω(παρα)νοϊκού φασισμού και της υγειονομικής τυραννίας, τα μ ο υ σ ε ί α των βασανιστηρίων απανταχού της γης θα εμπλουτισθούν με ε κ θ έ μ α τ α μασκών, δίπλα στα οποία θα υπάρχει η εξής περιγραφή:

ΤΟ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΜΑΣΚΑΣ:

Εισήχθη το έτος 2020 από το “Παγκόσμιο Κράτος του Χάξγουελ” ως όργανο βασανισμού των λαών υπό τον μανδύα του υγειονομικού μέτρου.

Ένας πρωθυπουργός [θα αναφέρονται μόνο τα αρχικά του για να μη σκανδαλίζονται οι επισκέπτες των μουσείων] μιας ολοκληρωτικής ελληνικής κυβέρνησης ήταν ο μόνος που είχε επιβάλει ως υποχρεωτική την μασκοφορία σε όλους τους κλειστούς και ανοιχτούς δημόσιους χώρους, βασανίζοντας τον λαό του νυχθημερόν.

Ο ίδιος ήταν και ο πρώτος που δέχθηκε να συζητήσει την υποχρεωτική διμασκία ως σκληρό βασανιστήριο κατά του λαού του

 Κωνσταντίνος Βαθιώτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: