Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2021

Χθες όλη νύχτα χιόνιζε.


Η εικόνα ίσως περιέχει: υπαίθριες δραστηριότητεςΚαι σήμερα εγώ...
08:00 Έφτιαξα χιονάνθρωπο.
08:10 Ήρθε η γειτόνισσα φεμινίστρια και με ρώτησε γιατί δεν έφτιαξα και μια χιονογυναίκα.
08:15 Έφτιαξα και γυναίκα από χιόνι.
08:17 Ο άλλος γείτονας παραπονέθηκε πως η χιονογυναίκα έχει πολυ μεγάλα στήθη και προβάλει λάθος πρότυπο.
08:20 Γκεϊ-ζευγάρι από απέναντι φώναζαν πως οι χιονάνθρωποι θα έπρεπε να είναι δυο άνδρες διότι νιώθουν μειονεκτικά.
08:25 Οι βίγκαν από άλλο τέλος του δρόμου είπαν πως το καρότο είναι η διατροφή τους και δεν επιτρέπουν να χρησιμοποιείται σαν μέρος του χιονάνθρωπου.
08:28 Μαύροι με αποκαλούν ρατσιστή διότι ο χιονάνθρωπος είναι λευκός.
08:31 Ο μουσουλμάνος από απέναντι απαιτεί να καλύψω την χιονογυναίκα με σεντόνι.
08:40 Ήρθε αστυνομία και είπαν πως κάποιος ένιωσε προσβεβλημένος και με κατήγγειλε.
08:42 Ήρθε πάλι η φεμινίστρια και απαίτησε να αφαιρέσω την σκούπα από την χιονογυναίκα διότι συμβολίζει την αστική οικογενειακή της σκλαβιά.
08:43 Ήρθε ο πρόεδρος του συλλόγου για την ισότητα και με απείλησε με μηνύσεις.
08:45 Με δείχνουν σε όλες τις τοπικές ειδήσεις όπου με ρώτησαν αν ξέρω διαφορά μεταξύ χιονανθρώπου και χιονογυναίκας. Απάντησα «Χιονόμπαλες».
Με αποκαλούν «καταραμένος φασίστας και σεξιστής».
09:00 Είμαι πρώτη είδηση σε όλα τα κανάλια σαν τρομοκράτης, ρατσιστής, ομοφοβικός, εγκληματίας και με κατηγορούν για δημιουργία επικίνδυνων καταστάσεων με αφορμή την κακοκαιρία.
09:10 Με ανακρίνουν για να ανακαλύψουν αν λειτουργούσα μόνος μου η αν έχω συνεργάτες. Κοινωνικοί λειτουργοί πήραν τα παιδιά μου.
09:29 Στον δρόμο περνάει όχλος με πυρσούς από εκείνους που έχω προσβάλλει. Απαιτούν τον αποκεφαλισμό μου.
 
Νόημα - αυτή ιστορία δεν έχει νόημα. 
Είναι ο κόσμος στον οποίον ζούμε τώρα.
 Και έπονται χειρότερα.
 

Λένα Σεπτέμβρη

3 σχόλια:

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

Καλά ...μιλάμε...

δεν ...υπάρχει!

Μία βαθειά βαθειά
υπόκλιση...!

ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ είπε...

Δέν του εκοψαν όμως Facebook,Twitter,snapshat,twitch,.......,ΔΕΗ,ΝΕΡΟ; ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ

Ανώνυμος είπε...

Εξαιρετικό!