Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2021

Άγιος Μακάριος της Όπτινα:Ερώτηση στον Θεό

       Μόσχα, Όπτινα & Αγία Πετρούπολη · Troodos Travel                                                        

-σύ, πο μ τν νείπωτη καλωσύνη Σου μς δημιούργησες, πές μας, γιατί γέμισες τ ζωή μας μ θλίψη; Τ λεός Σου δν σ κάνει ν λυπσαι γι ατ πο ποφέρουμε; Γιατί μο παραχωρες τν παρξη κα ργότερα τν παίρνεις μ ναν δυνηρ θάνατο;

 

ν μ εχαριστον, λέει Θεός, ο σθένειές σου, νθρωπε. λλά, π τος σπόρους τς θλίψης κα τς λύπης σας, θέλω ν σς φέρω καρπος αώνιας κα μεγαλοπρεπος χαρς. γραψα τν νόμο το θανάτου κα τς καταστροφς χι μόνο στ σμα σας, λλ κα σ κάθε ντικείμενο ατο το ρατο κόσμου. Διέταξα λο τν κόσμο, μαζ μ τ σμα σας, ν σς φωνάξει τι ατ ζω δν εναι ληθιν κα πραγματικ ζω κα δν πάρχει τίποτα μόνιμο δ στ ποο καρδιά σας πρέπει ν προσκολληθε μέσω δικαιολογημένης γάπης.

ταν δν φουγκράζεστε τν πειλητικ φων λόκληρου το σύμπαντος, τότε τ πατρικ λεός μου, τ ποο πάντα σς εχεται περιόριστο καλό, μ θε ν σηκώσω τ σκπτρο τς τιμωρίας. ταν σς βασανίζω μ πειρασμούς, σς ξαντλ μ σθένειες, μ κύματα π τύψεις, εναι γι ν γκαταλείψετε τ μωρία σας, ν γίνετε σοφοί, ν σταματήσετε ν ναζηττε σκις κα ν πιστρέψετε στν πορεία τς λήθειας κα ταυτόχρονα στ μονοπάτι τς σωτηρίας.

Τ παράμιλλο λεός μου κα περιόριστη γάπη μου γι τ νθρώπινα ντα μ νάγκασαν ν πάρω τ σάρκα σας πάνω στν αυτό μου. Μέσα π τν ταπείνωσή μου ποκάλυψα τ μεγαλεο το Θεο στ νθρώπινο γένος. ποφέροντας στν Σταυρ γι τ Σωτηρία τν νθρώπων, τος ποίους πιθυμ ν λκύσω στν αυτό μου, τος προσβάλλω πρτα μ θλίψη κα μ ατ τ βέλη τς θλίψης πονεκρώνω τς καρδιές τους στς προσωρινς πολαύσεις. Τ σκπτρο τς τιμωρίας εναι να μβλημα τς γάπης μου γι τος νθρώπους.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: