Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2020

Γενικό απαγορευτικό (lockdown) επ' αορίστου χρόνου:

-στην αποβλάκωση των πρωινών και μεσημεριανών εκπομπών...
-στην υποκουλτούρα των ριάλιτι σόου...
-στις κατευθυνόμενες ειδήσεις...
-στην χειραγώγηση συνειδήσεων από αργυρώνητους δημοσιογράφους...
-στη φίμωση της ελευθερίας του λόγου και της αντίθετης άποψης...
-στα σεξιστικό πρότυπο της ξανθιάς barbie και των αξεσουάρ της...
-στην τηλεόραση του ροζ, του μαύρου και του κίτρινου...

Ίσως έτσι καταφέρουμε να επιστρέψουμε το "διασωληνωμένο" με την προπαγάνδα της παγκοσμιοποίηση νου μας, στην κανονικότητα της ελεύθερης σκέψης και έκφρασης.


π. Γ.Θ.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

το έχω ήδη κάνει χρόνια τώρα, και όλοι με θεώρησαν και με θεωρούν κακομοίρα...
στην θέση της τβ, για να μην μείνει άδειο το τραπεζάκι,
έβαλα την ραπτομηχανή μου, και όλοι γελάσαν και γελούν...

αλλά:τα χαμόγελα κόβονται, όταν εχω αλλάξει πολύ πιο σωστά και
οικονομικά, τα ρούχα μου...

η σχέση μου με την Εκκλησία και τον Θεό ξαφνικά διαφοροποιήθηκε
σε σχέση με άλλους πιστούς... και κάποιοι με θεωρούν κακομοίρα...
και γελάνε με συγκατάβαση,
πιστεύοντας ότι στην Εκκλησία κολλάει...
αλλά εγώ μέχρι στιγμής τουλάχιστον είμαι μια χαρά
και αν θελήσει ο καλός Θεός να αρρωστήσω θα γίνει το θέλημα Του!

λέω ότι μέχρι στιγμής και σύμφωνα πάντα με τα αποτελέσματα των αμερικανικών
εκλογών όπως τα βλέπω από τον χάρτη των εκλογών, δεν βγαίνει ο Μπαιντεν αλλά ο Τράμπ...!!! και εκεί να δείτε πόσο γελάνε...
αλλα...

Υ.Γ έγραψα τα παραπάνω χρονικά και όχι ανάλογα με το πόσο σημαντικά
είναι, γιατί εάν το έκανα έτσι θα έβαζα πρώτα την εκκλησία.. μη με παρεξηγήσετε


άντε και βοήθειά μας...!!!!!!


ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

Κάτω τα χέρια από τη μπάρμπυ...

του μπάρμπα...