Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2020

Πρόεδρος Λευκορωσίας: ''Δεν θα κλείσω ποτέ τις Εκκλησίες''

 


Κατά του κλεισίματος των Ιερών Ναών τάχθηκε γι΄ ακόμη μια φορά, ο Πρόεδρος της Λευκορωσίας κ. Αλέξανδρος Λουκασένκό.

Ο Λευκορώσος Πρόεδρος τόνισε ότι "οι εκκλησίες έχουν μεγάλα οικονομικά προβλήματα επειδή πηγαίνει λιγότερος κόσμος, παρόλο που δεν τις κλείσαμε, αλλά και δεν θα τις κλείσουμε."

"Δεν κλείσαμε τις εκκλησίες κατά τη διάρκεια του πολέμου. Επομένως, δεν θα το κάνουμε ούτε τώρα" - πρόσθεσε χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος Λουκασένκο.

Επίσης ο Λευκορώσος ο Πρόεδρος, προέτρεψε τους πιστούς να πηγαίνουν στις Εκκλησίες για να προσεύχονται στον Θεό να τελειώσει το θέμα του κορωνοϊού.

Ο κ. Λουκασένκο που συναντήθηκε σήμερα με τον Μητροπολίτη Μινσκ κ. Βενιαμίν, στον οποίο διεμήνυσε ότι θα σταθεί στο πλευρό της Εκκλησίας με κάθε τρόπο.

"Θα ήταν πολύ εκκοσμικευμένο για την χώρα μας, το να πούμε ότι η Εκκλησία χωρίζεται από το κράτος. Από τις πρώτες ημέρες τις προεδρίας μου, έχω πει και το επαναλαμβάνω ακούραστα: η εκκλησία, είναι ο κύριος δεσμός με το κράτος, ειδικά τώρα που ο κόσμος έχει αρχίσει να χάνει την πνευματικότητά του"- πρόσθεσε ο Πρόεδρος.

Τέλος από την πλευρά του, ο Μητροπολίτης Βενιαμίν τόνισε ότι η Εκκλησία δεν μπορεί να υπάρξει έξω από το κράτος.

Romfea

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Όχι σαν το δικό μας πρωθυπουργίσκο, τον ασεβή και εκκλησιομάχο, τον οποίο χωρίς ίχνος ντροπής ο Τελεβάντος επαινεί στο blog του.

Ανώνυμος είπε...

Μάλιστα ο Τελεβάντος θεωρεί ότι ο Μητσοτάκης κάνει λάθος όταν μιλάει για λίγους ψεκασμένους, καθώς ο ίδιος πιστεύει ότι είναι πολλοί. Λοιπόν τον Τελεβάντο τον διάβαζα αρκετό καιρό. Αρχικά μου είχε κάνει καλή εντύπωση. Σιγά σιγά άλλαξα γνώμη. Θεωρώ ότι εκτός από λίγο διχασμένος, κυρίως είναι αρκετά πονηρός. Αναρτά και σωστά πράγματα, αλλά πετάει τεχνηέντως και αυτά που θέλει. Και όλα αυτά με ύφος αρκετά κάθετο. Ο Θεός να φωτίσει αυτόν και όλους μας.

Ανώνυμος είπε...

Ο τελεβαντ...ειναι ανισόρροπος,εμονικος και παραδόπιστος,,σου κανει τον φιλο, νομιζεις οτι ειναι με την λογικη με την αληθεια των πραγματων αφου φαινεται να ειναι ευφυείς ,ομως με την πρωτη ευκαιρια καρφωνει ο άνους το μαχαιρι...βαθιά!
Εαν στην παρουσα φαση δεν μπορει να διακρινει την αληθεια των πραγματων και τη παγκασμια δικτατορια που επβαλεται με αφορμη ενα ιό νομιζω εχει χασει το παιχνιδι της δημοσιογραφίας ! Απο τη μια παραδοσιακος απο την αλλη οικουμενιστικης μεχρι κοκαλο ...Τωρα υποστηρίζει μεχρι αηδίας τον ασεβέστατο Κυπρου μετα την ωμή παραβιαση της συνοδηκοτητας απλα επειδη δεν συμπαθει τον Λεμεσου ! Τον λυπαμε γιατι εχει τελικο σταδιο καρκινου απ τη αλλη μενω αναυδος που δεν κλίνει τον στόμα του και ξερνάει ακαθαρσίες με ένδυμα εκκλησιαστικό ..Κατα την γνωμη μου ειναι το όνειδος του ειδικού στον εκκλησιαστικό χώρο, καλη μετανοια σε ολους μας !

Theo είπε...

1. Η δήλωση του μητροπολίτη Μινσκ ότι τάχα "η Εκκλησία δεν μπορεί να υπάρξει έξω από το κράτος" με άφησε άναυδο.
Δηλαδή, στα 70 χρόνια του αθεϊστικού καθεστώτος στην πατρίδα του δεν υπήρχε Εκκλησία;
Στους τρεις πρώτους αιώνες της ιστορίας της δεν υπήρχε Εκκλησία;

Μάλλον ο μητροπολίτης εννοούσε ότι όταν η Εκκλησία διαπλέκεται με την κοσμική εξουσία (όπως συνέβη επί τσάρων και συμβαίνει μετά τον κομμουνισμό), οι διοικούντες αυτήν απολαμβάνουν τιμών, προνομίων και χρημάτων, είναι και κοσμική εξουσία, κάτι αντίθετο από τη διδασκαλία του Ευαγγελίου που τους θέλει διακόνους, υπηρέτες, έσχατους.

Αυτή η κοσμική νοοτροπία οδηγεί αρκετούς να επιδιώξουν την επισκοποίησή τους για λόγους εγωιστικούς, για τη μάταιη δόξα του κόσμου. Κι όταν το καταφέρουν, να προσπαθούν να διατηρήσουν τη θέση τους υποχωρώντας στα κελεύσματα της κοσμικής εξουσίας. Έτσι έρχεται η διαφθορά και χάνεται το γνήσιο εκκλησιαστικό φρόνημα.

2. Τον Παναγιώτη Τελεβάντο τον γνωρίζω από το 1977. Σε πολλά δεν συμφωνώ μαζί του, αλλά το ξέρω πως και πολύ καλά καταρτισμένος θεολογικά είναι και πως είναι ακέραιος και ειλικρινής. Όσα γράφει τα γράφει από αγάπη προς την Εκκλησία και τη θεολογία της. Προσπαθεί να μένει πιστός στην Ορθόδοξη Παράδοση. Και φυσικά ζει ασκητικά και φτωχικά, ως κοσμοκαλόγερος. Προέρχεται από ευκατάστατη οικογένεια (ο πατέρας του ήταν ο δεύτερος τη τάξει στη CYTA) και θα μπορούσε να έχει πολλά χρήματα, αν το επιδίωκε, αν ήταν "παραδόπιστος" ή να σταδιοδρομήσει κοσμικά. Αλλά επέλεξε την δια Χριστόν πτωχεία.

Αν διαφωνεί κανείς με τις θέσεις του, μπορεί να τις αντικρούσει θεολογικά, όσον αφορά τα θεολογικά, και με επιχειρήματα και δεδομένα, όσον αφορά τα άλλα, όχι να του επιτίθεται ad hominem και να τον συκοφαντεί.