Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020

ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ

Για να πω την αλήθκειαν όμως, κλείνει ήδη τα 16 χρονάκια του, αφού η μελωδία αυτή πρωτο-τραγουδήθηκε από την Αννίτα Σαντοριναίου στη Μήδεια του Μποστ (στον ΘΟΚ) σε στίχους του τελευταίου. Επειδή όμως ο Πάμπος το λάτρεψε τόσο αυτό το τραγούδι και δεν ήθελε να χαθεί με τη λήξη των παραστάσεων, πρόσθεσε τους υπέροχους αυτούς στίχους. Λίγα χρόνια μετά ακουγόταν με τη νέα του εκδοχή στην τηλεοπτική σειρά του ΑΝΤ1 «Ο Ίσκιος της Φωτιάς», όπου το ερμήνευα εγώ.
Δυο μέρες πριν το «lockdown» με επισκέφθηκε η μικρή Γεωργία με τον πατέρα της τον κ. Κωστάκη και εκεί που δοκιμάζαμε διάφορα τραγούδια, θαυμάσαμε την ερμηνεία της σε αυτό και έτσι της το χάρισα. Ταυτόχρονα με την ηχογράφηση κάναμε και το γύρισμα, όπου επιστράτευσα για καμεραμάν τον μπαμπά Νεοκλέους. Την ενορχήστρωση και το μοντάζ τα παλεύω εδώ και δυο μέρες και μόλις τα ολοκλήρωσα.
Τώρα θα μου πείτε «ποια ενορχήστρωση;», αφού ακούγεται μόνο πιάνο. Δοκίμασα να το κάνω πιο πλούσιο, βάζοντας σόλο βιόλα, μπάσο φλάουτο, έγχορδα κλπ.
Δυστυχώς όμως ό,τι πρόσθετα πήγαινε κόντρα με τη μαγευτική ερμηνεία της μικρής και έτσι τα αφαίρεσα όλα ψες, πλην της δικής μου διφωνίας.
Να μου επιτρέψετε να το αφιερώσω στη μικρή Γεωργία, για γρήγορη ανάρρωση μετά τη χθεσινή επέμβαση στα δοντάκια, και στη φίλη μου τη Χρυστάλλα Χατζηπιερή που έχει σήμερα τα γενέθλιά της.
Καλή Ακρόαση!! ❤
ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ



Λησμονημένη μουσική
κι ένα κρυφό στιχάκι
από μιαν ώρα μακρινή
μου φέρνει τ’ αεράκι
Σαν πεταλούδα που ξυπνά
το φως θα κυνηγήσω
Κι άμα το βρω και λυτρωθώ
στη φλόγα του θα σβήσω
Χίλιες φορές σε κράτησα
ως του φιλιού την άκρη
Χίλιες φορές σ’ αγάπησα
Τώρα έχω μόνο δάκρυ
Σημαδεμένα τα χαρτιά
Το ’ξερα πως θα χάσω
Ήπια απ’ το χέρι σου φωτιά
Μα πώς να σε ξεχάσω;
Πιάνει στον ύπνο σου βροχή
όταν αναστενάζω
Κι όσο μπορώ θα σ’ αγαπώ
χωρίς να σ’ αγκαλιάζω
 
 
μουσική: ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ
στίχοι: ΠΑΜΠΟΣ ΚΟΥΖΑΛΗΣ
ερμηνεία ΓΕΩΡΓΙΑ ΝΕΟΚΛΕΟΥΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: