Δευτέρα 10 Αυγούστου 2020

Σοκ, δέος και προσπάθεια φίμωση κάθε αντίθετης άποψης.

Τέλος οι λιτανείες αλλά και το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης: η Πανδημική «χωροφυλακή» ξαναχτυπά!
Τέλος οι λιτανείες αλλά και το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης: η Πανδημική «χωροφυλακή» ξαναχτυπά!

Αυτή είναι η «χρυσή» συνταγή της πολιτικής και επιστημονικής εξουσίας, που διαχειρίζεται την πανδημική κρίση της χώρας μας.

Σοκ και δέος από τους γνωστούς (πλέον) τηλε – λοιμωξιολόγους που κυριολεκτικά έχουν πιάσει μόνιμο στασίδι στα δελτία ειδήσεων και προπαγανδίζουν συστηματικά την ακραία κινδυνολογία.

Ενώ δείχνουν με το δάχτυλο τα επόμενα μέτρα που θα πρέπει να πάρει η κυβέρνηση (ή ίσως η κυβέρνηση να δείχνει με το δάχτυλο ποια μέτρα θα πρέπει να αναγγείλουν οι εν λόγω λοιμωξιολόγοι στους τηλεθεατές) χωρίς να λαμβάνουν υπόψη δεκάδες άλλους καταξιωμένους επιστήμονες οι οποίοι έχουν εντελώς αντίθετες απόψεις, αλλά το υπάρχον σύστημα συνεχίζει να τους αγνοεί επιδεικτικά.

Κάποιος είπε πολύ πετυχημένα πως αν δεν υπήρχε η τηλεόραση και το διαδίκτυο, ελάχιστοι από εμάς θα είχαμε καταλάβει την ύπαρξη αυτής της πανδημίας!

Ο "κύριος" Σύψας μαζί με τον "κύριο" Μόσιαλο, δεν διστάζουν να προτείνουν κατά καιρούς περιοριστικά μέτρα που προσβάλουν τις θρησκευτικές ελευθερίες κυρίως των χριστιανών. Θέλουν να μετατρέψουν τις εκκλησίες σε κάτι που ταιριάζει με τις απόψεις τους για το τι είναι μια εκκλησία. Δηλαδή μια απρόσωπη δημόσια φιλανθρωπική υπηρεσία, όπου οι «υπάλληλοι» της – δηλαδή οι ιερείς – θα παίζουν τον ρόλο του χωροφύλακα για να εξασφαλίσουν πως θα τηρούνται όλα τα μέτρα προφύλαξης.

Αυτό επιθυμούν.

Αυτό επιθυμεί και η κυβέρνηση. Αυτό έδειξε με τις κινήσεις της κατά τη περίοδο του καθολικού lockdown.

Το τελευταίο «χτύπημα» ήταν η πρόταση του κυρίου Σύψα, να απαγορευτούν οι λιτανείες τον Δεκαπενταύγουστο. Κάτι που ασφαλώς εισακούστηκε από την κυβέρνηση και έτσι αποφασίστηκε σήμερα οριστικά και αμετάκλητα από τον κύριο Χαρδαλιά!

Εκεί βρήκε να εντοπίσει την πηγή του επερχόμενου κακού ο "κύριος" Σύψας. Στις λιτανείες. Όπως ακριβώς και το δίδυμο Τσιόδρας – Χαρδαλιάς είχαν απαγορεύσει την περιφορά του επιταφίου, αλλά λίγο καιρό μετά δεν βρήκαν κανένα πρόβλημα στην «περιφορά» Μπακογιαννικών παρατρεχάμενων, γύρω από το σιντριβάνι της Ομόνοιας!

Τώρα το νέο πρόβλημα τους είναι οι λιτανείες!

Όσο καιρό όμως η κυβέρνηση άνοιγε τα σύνορα διάπλατα για όλους τους «πανδημιόπληκτους» τουρίστες του κόσμου (πλην μερικών χωρών, για τα μάτια του κόσμου) , ο κύριος Σύψας δεν φάνηκε να ανησυχεί ιδιαίτερα γι’ αυτό. Δεν τον είδαμε να παίρνει θέση επ’ αυτού, σε κανένα τηλε-στασίδι.

Όταν η κυβέρνηση αποφάσισε να αυξήσει την πληρότητα των καραβιών, για να αυξηθούν τα έσοδα και από εκεί, δεν είδαμε κανέναν κύριο Σύψα να κρούει τον κώδωνα του κινδύνου και να διαφωνεί με την απόφαση αυτή.

Όταν η κυβέρνηση άφηνε για παραπάνω από έναν μήνα τα ΜΜΜ χωρίς συχνότερα δρομολόγια και άφηνε τους οδηγούς να πάνε για διακοπές, ο κύριος Σύψας ηγόραζε αγρόν λοιμωξιολογικόν…

Όλα αυτά και άλλα πολλά δεν στάθηκαν αρκετά για να θορυβήσουν την επιστημονική εγρήγορση του κύριου Σύψα, αλλά μόνο οι λιτανείες και οι γάμοι ήταν οι σταγόνες που ξεχείλισαν το ποτήρι της λοιμωξιολογικής «χωροφυλακής»!

Όπως και παλαιότερα ο "κύριος" Μόσιαλος είχε επικεντρωθεί στον τρόπο μετάληψης της Θείας Κοινωνίας, όμως αρκετούς μήνες μετά οι ανησυχίες του διαψεύστηκαν πανηγυρικά, αφού δεν παρατηρήθηκε κανένα κρούσμα από τις δεκάδες χιλιάδες κόσμου που κοινώνησε από το τέλος του lockdown έως και σήμερα!

Παρόλα αυτά φαίνεται πως δεν διδάχθηκαν τίποτα από αυτό. Επιμένουν να προτείνουν μέτρα διακατεχόμενα από μεροληψία και εχθρική διάθεση προς τους Χριστιανούς, τα οποία προσβάλλουν και το θρησκευτικό τους συναίσθημα αλλά και την κοινή λογική!
Η λοιμωξιολογική «χωροφυλακή» δε, δείχνει πως βρίσκεται σε πλήρη συνεργασία με τη «χωροφυλακή σκέψης» και έκφρασης του λόγου, κατευθυνόμενη από τις νεοχουντικές εμμονές του κύριου Χρυσοχοΐδη!
Σοκ, δέος και φίμωση της αντίθετης γνώμης λοιπόν, από κάθε λογής Σύψες, Μόσιαλους και Χρυσοχοΐδηδες που οραματίζονται ένα Οργουελικό μέλλον με έναν ελληνισμό ισοπεδωμένο από απολυταρχικούς περιορισμούς που θα εφαρμόζονται στο όνομα της Επιστήμης, της Δημόσιας Υγείας και της Δημοκρατίας, αλλά ελάχιστη σχέση θα έχουν με αυτές τις αξίες.

Αυτό είναι το σκηνικό που στήνεται γύρω από μια κοινωνία που έχει ήδη περάσει 10 σκληρά χρόνια σε μια μνημονιακή προκρούστεια κλίνη.

Σε έναν τέτοιο θίασο πάντα θα φταίνε οι λιτανείες, οι «θεωρίες συνωμοσίας», η χαλάρωση, οι αντίθετες απόψεις, οι επιτάφιοι, οι πορείες διαμαρτυρίας, τα εκκλησιάσματα, οι ανυπάκουοι πολίτες, οι αρνητές της μάσκας, οι γάμοι και οι βαπτίσεις, οι καμπάνες και τα μεγάφωνα.
Οτιδήποτε άλλο παρά οι κύριοι… κύριοι… υπεύθυνοι…
περισσότερα.. 

σχόλιο:

Ἀποδείχθηκε περίτρανα, αὐτό πού γράψαμε ἐδῶ καί μῆνες πρίν περί μάσκας πρίν ὅλο αὐτό καθιερωθεῖ κι ἐπιβληθεῖ διά (ἀ)νόμων!

Πρῶτον:
ὅτι πρόκειται ἐμμέσως πλήν σαφῶς περί ὑποσυνείδητης πανανθρώπινης τρομοκράτησης, χειραγώγησης καί φίμωτρου καί οὐσιαστικά περί "προστασίας" τῆς ἀντίχριστης ἐλίτ ἀπό τό νά ἐκφράζεται ἡ ἐλεγχόμενη "μάζα" τῶν λαῶν ἐλεύθερα καί δικαίως ἀντιδραστικά στά παράλογα,

δεύτερον:
ὅτι πρόκειται περί ἐμπαιγμοῦ τοῦ ἀνθρωπίνου προσώπου καί εἰκόνος τοῦ Θεοῦ ἡ ὀποία ἐπι τῆς οὐσίας ἀλλοιώνεται καί περιγελᾶται μέ τήν μάσκα κατάφατσα,

τρίτον:
ὅτι πρόκειται περί ὑποκρισίας καί βλασφημίας τοῦ Θεοῦ, τῶν Μυστηρίων Του καί τῆς Ἐκκλησίας Του διαμέσου τῆς γελοιοποίησης τοῦ δημιουργήματός Του καί διαμέσου τῶν "ἀπολυμάνσεων" καί τῆς "κάθαρσης" τῆς ἀκτίστου χάριτος τοῦ Θεοῦ πού ἐνοικεῖ στούς Ἱερούς Ναούς Του (θοῦ Κύριε φυλακή τῷ στόματί μου...)

καί τέταρτον:
ὅτι πρόκειται περί μείωσης τοῦ πληθυσμοῦ. Ἄν δέν πεθάνεις ἀπό τόν βιολογικό πόλεμο κι ἀπό τόν ἰό, νά πεθάνεις ἀπό τήν ἐλλιπή ὀξυγόνωση ἐξαιτίας τῆς πολύωρης χρήσης μάσκας ἤ ἀπό μικροβίωση ἤ σόκ τοῦ ἀναπνευστικοῦ συστήματος, ἤ ἀπό καρδιά λόγῳ δύσπνοιας καί ἄπνοιας, ἤ ἀπό ὁποιαδήποτε ἄλλη μόλυνση καί λοίμωξη καραδοκεῖ ἐξαιτίας τῆς ἀποδυναμώσεως τοῦ ἀνοσιοποιητικοῦ συστήματος πού πέφτει καί τεμπελιάζει καθησυχαζόμενο σέ μάσκες, πανοπλίες, σκάφανδρα καί σέ ὅ,τι ἄλλο νεοεποχίτικο καλούπι θέλουν νά μᾶς παραχώσουν. 

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: