Πέμπτη 4 Ιουνίου 2020

 

Δεν μου αρέσει να σχολιάζω την εκκλησιαστική επικαιρότητα και μάλιστα εκ πεποιθήσεως να ασκώ κριτική. Αλλά αυτό το χθεσινό με την όψιμη καταδίκη της γιόγκα και των εξωτεκτονικών οργανώσεων μου φάνηκε αστείο. Μετά από δεκαετίες τώρα βγήκε από την ναφθαλίνη το θέμα; Θα μου πείτε κάλλιο αργά παρά ποτέ. Πιστεύω όμως ότι είναι μια απόφαση "πολιτικής" και διπλωματίας. Η Ιεραρχία της Ελλάδος δυσαρέστησε με την στάση της μεγάλο μέρος του λαού το προηγούμενο διάστημα και ιδιαίτερα την "συντηρητική" του "μερίδα". Και τώρα έδωσε κάτι προς ικανοποίηση. Δεν μου αρέσει η "εκκλησία" να δουλεύει με επικοινωνιολόγους. Την έχω ψηλά. Και ας πεθάνω ιδεαλιστής και ηθικολόγος.
π.Π.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ μέ π. Π. !

Ανώνυμος είπε...

χαχα! π. Π. ΑΚΡΙΒΩΣ την ΙΔΙΑ σκέψη κάναμε και εμείς. Και είπαμε. ΄ΤΩΡΑ ξυπνήσανε τα όψιμα σκόρδα;

Ανώνυμος είπε...

Ο στρουμπουλάκος της φωτογραφίας τέλειος !

Ανώνυμος είπε...

Δεν είσαι ο μόνος π.Π. Όλοι το ίδιο σκεφτήκαμε!