Τρίτη 30 Ιουνίου 2020


 
Οι Άγιοι Απόστολοι ήσαν μόνον δώδεκα, αλλά επειδή εθεράπευσαν πρώτον τον εαυτόν τους εθεράπευ­σαν μυριάδας ανθρώπων, από όλα τα Έθνη τα άπιστα, τα αλλόφυλλα...
Ημείς οι Έλληνες με πολλούς Αρχιερείς, χιλιάδες Ιερείς, Ιεροκήρυκες, Θεολόγους κ.λπ., διάδοχοι των Αγίων Αποστόλων, όχι μόνον τα άγρια και αλλόφυλλα Έθνη δεν ωφελούμεν, αλλά ούτε τους ομοφύλλους, ομοθρήσκους Έλληνας, τους συμπατριώτας μας!
Διατί; 
Διότι δεν εφροντίσαμε να θεραπεύσουμε τα ιδικά μας πάθη, ή τουλάχιστον να κάνουμε εκείνα που διδάσκουμε... 
~ Όσιος Φιλόθεος Ζερβάκος

37 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Φανταστείτε τι γνώμη σχηματίζουν για τον Χριστιανισμό και την Ορθοδοξία οι επήλυδες μουσουλμάνες, βλέποντας τις νεοελληνίδες.

«τὸ γὰρ ὄνομα τοῦ Θεοῦ δι᾿ ὑμᾶς βλασφημεῖται ἐν τοῖς ἔθνεσι, καθὼς γέγραπται»

Ανώνυμος είπε...

Εσύ πρέπει να 'χεις φάει πολύ χυλόπιτα απ'τις Ελληνίδες.

Ανώνυμος είπε...

Οι επηλυδες μουσουλμανες εχουν 5-6 κουτσουβελα η καθεμια και το παιζουν παρθενες. Ασε ρε!

Ανώνυμος είπε...

12:39
Ξαναπροσπάθησε να επιχειρηματολογήσεις δίχως να θεωρείς υπέρτατη αξία την προσοχή και το ενδιαφέρον των γυναικών και τις σεξουαλικές «επιτυχίες».
Θα περιμένουμε.

Ανώνυμος είπε...

Βρε αδελφε μου 10.25 ο οσιος Φιλοθεος βαζει στο στοχαστρο και ελεγχει τους ιερωμενους που δεν ζουν τιμια κι εσυ παλι το πας στις νεοελληνιδες...που εννοειται οτι χρηζουν μετανοιας και διορθωσεως και θεραπειας, αλλα μηπως να κοιταμε ο καθενας τηνμετανοια την δικη μας και την ορθη ομολογια? Και βεβαια οσο γινεται ανθρωπινως, οσοι εχουμε κορες ή μαθητριες ή αδελφες, ας βοηθαμε και με την χαρι του Χριστού, θα επανελθουν και οι νεοελληνιδες που εχεις συνεχη καημο...αντε καλο μηνα!

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

Μα τα όσα τραβάμε σήμερα, εινα επειδή ο λαός μας
κατάντησε σε αυτό το

χ ά λ ι

που να μήν είναι ξεκάθαρη
πλέον η πνευματική μας ανωτεροτητα από τους
ρυπαρούς μουσουλμάνους

(που στά μουλωχτά κι απόκρυφα, κάνουν τα πάντα
ενώ στά φανερά, πετάνε
κανέναν ταλαίπωρο- αφού τον έχουνε ξεσκίσει- από την ταράτσα για ξεκάρφωμα)

και έχοντας επίσης εξομοιωθεί, με τους εκφραγγεμένους πρώην
αδερφούς μας της δύσης,
που πουλάνε και τη μάνα τους για μικροσυμφέροντα
-αλλα και που στα "ηθικά"
εκχυδαΐστηκαν πλήρως πιά
ακόμη κι αυτοί, οι κάποτε ακραίοι πουριτανοί προτεστάντες-.

Ο παπαΓιώργης ο Μεταλληνός, έχει γράψει,
σχετικά με τους επικεφαλής των κλιμακίων των προτεσταντικών "ιεραποστολών" στά πρώτα
μετεπαναστατικά χρόνια
σε Αθήνα και Κων/πολη
που μετεστράφησαν στην
Ορθοδοξία μαζί με τις
οικογένειές τους, συναναστρεφόμενοι τον
απλό λαό στον οποίο είχαν
έρθει να διδάξουν τον Χριστιανισμό και βρέθηκαν
τελικά να μαθητεύουν στην

βιωμένη ορθοδοξία!




Ανώνυμος είπε...

Υπέρτατη αξία θεωρεί την προσοχή των γυναικών αυτός που όταν δεν χαίρει αυτής απορρίπτει συλλήβδην τις γυναίκες.
Οι μουσουλμάνες δεν είναι ελεύθεροι άνθρωποι, αποτελούν σεξουαλικά σκεύη, μηχανές αναπαραγωγής και οικιακές βοηθοί των συζύγων τους. Αν θελήσουν να ξεφύγουν από τη μαντιλοδεμένη σεμνότητα και την πολυτεκνία κινδυνεύουν να καούν ή να ταφούν ζωντανές. Ο φόβος φυλάει τα έρμα.
Ο Χριστός απορρίπτει την καταναγκαστική αρετή, και αρνείται ακόμη και να σε σώσει με τη βία χωρίς την ελεύθερη συναίνεσή σου. Πώς σου φαίνεται αυτή η επιχειρηματολογία;

Κ. είπε...

Έλεος Αγαπητέ με τις Ελληνίδες με τους Έλληνες δεν Παίζει?Γιατί Μόνο με Αυτές? Έχεις Πάθει Κόλλημα Καψούρα θα το Έλεγα πιο Λαικά!

Κ.

Ανώνυμος είπε...

11.25,μήπως και η μάσκα που φοράμε λόγω Κορωνοιου δεν θυμίζει μπούρκα ολίγον τι?

Ο Κύριος δεν θέλει με το ζόρι να σε σώσει,πλην όμως,δίνει και τις ευκαιρίες να πιστέψεις,να μετανοήσεις,να σωθείς!Απλώς εμείς αναβάλλουμε!
Γιατί δεν είναι σήμερα ευφυείς οι άνθρωποι?
Οι περισσότεροι είναι μορφωμένοι και ο πιο τελευταίος,κάτι έχει σπουδάσει.

Αλλά ενώ εκμεταλλεύονται άλλες ευκαιρίες που τους τυχαίνουν,π.χ ευκαιρία να πουλήσουν κάτι,η να αγοράσουν μια εξωχικη κατοικία,ευκαιρία να καταλάβουν μια σημαντική θέση στην επαγγελματική τους καριέρα,να ωφεληθούν υλικά τέλος πάντων,τις ευκαιρίες τις πνευματικές τις αναβάλλουν,όταν ακούσουν κάτι πνευματικό.
Ο Ευαγγελιστής Μάρκος μας πληροφορεί(στ'20)ότι ο Ηρώδης που κρατούσε στη φυλακή το Άγιο Ιωάννη τον Βαπτιστή,πήγαινε και άκουγε τον Τίμιο Πρόδρομο και τον σεβοτανε,όταν τον άκουγε να ομιλεί περί μετανοίας,άκουγε την διδασκαλία του!
Και μάλιστα του ζητούσε συμβουλές.
Ο Θεός του έδωσε ευκαιριες μετανοίας κ σωτηρίας,αλλά βλέπω τις συνέχειες,πρόκοψε όπως λέγει κ η γραφή στο χειρότερο.Γιατι,γιατί ανέβαλλε!
Όπως είδα,παγιδεύτηκε από ό ρ κ ο υ ς και αποκεφάλισε τον Ιωάννη,στη συνέχεια μαστίγωσε Τον Ιησού και τον βασάνισε.

,,,,,

Ανώνυμος είπε...

11.25,μήπως και η μάσκα που φοράμε λόγω Κορωνοιου δεν θυμίζει μπούρκα ολίγον τι?

Ο Κύριος δεν θέλει με το ζόρι να σε σώσει,πλην όμως,δίνει και τις ευκαιρίες να πιστέψεις,να μετανοήσεις,να σωθείς!Απλώς εμείς αναβάλλουμε!
Γιατί δεν είναι σήμερα ευφυείς οι άνθρωποι?
Οι περισσότεροι είναι μορφωμένοι και ο πιο τελευταίος,κάτι έχει σπουδάσει.

Αλλά ενώ εκμεταλλεύονται άλλες ευκαιρίες που τους τυχαίνουν,π.χ ευκαιρία να πουλήσουν κάτι,η να αγοράσουν μια εξωχικη κατοικία,ευκαιρία να καταλάβουν μια σημαντική θέση στην επαγγελματική τους καριέρα,να ωφεληθούν υλικά τέλος πάντων,τις ευκαιρίες τις πνευματικές τις αναβάλλουν,όταν ακούσουν κάτι πνευματικό.
Ο Ευαγγελιστής Μάρκος μας πληροφορεί(στ'20)ότι ο Ηρώδης που κρατούσε στη φυλακή το Άγιο Ιωάννη τον Βαπτιστή,πήγαινε και άκουγε τον Τίμιο Πρόδρομο και τον σεβοτανε,όταν τον άκουγε να ομιλεί περί μετανοίας,άκουγε την διδασκαλία του!
Και μάλιστα του ζητούσε συμβουλές.
Ο Θεός του έδωσε ευκαιριες μετανοίας κ σωτηρίας,αλλά βλέπω τις συνέχειες,πρόκοψε όπως λέγει κ η γραφή στο χειρότερο.Γιατι,γιατί ανέβαλλε!
Όπως είδα,παγιδεύτηκε από ό ρ κ ο υ ς και αποκεφάλισε τον Ιωάννη,στη συνέχεια μαστίγωσε Τον Ιησού και τον βασάνισε.

,,,,,

Ανώνυμος είπε...

11:25
Ξέρεις πόσοι άντρες αναγουλιάζουν με τις σημερινές γυναίκες;;;;;
Είναι οι τόσοι όσοι δεν θέλουν πλέον να κάνουν οικογένεια γιατί οι περισσότερες δεν βλέπουν πέρα από τα νύχια τους (δηλαδή πέρα από τον εαυτό τους).

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ ! Ο ατομισμός στο αποκορύφωμα ! Ίσως όλων , όμως η γυναίκα θα έπρεπε νά κρατά λίγη καλωσύνη !

Ανώνυμος είπε...

11:25 π.μ.
> «απορρίπτει συλλήβδην τις γυναίκες»

Λογικό σφάλμα "Strawman".
Πού το είδες γραμμένο αυτό;
Απορρίπτουμε την ανηθικότητα και την αμαρτία, όχι τις γυναίκες.

> «μηχανές αναπαραγωγής»

Μόνο «φεμινιστές»/«φεμινίστριες» με απωθημένα χρησιμοποιούν αυτό τον αισχρό, απαξιωτικό όρο. Η τεκνογονία, η μητρότητα, η πολυτεκνία είναι ιερά δώρα του Θεού. Θα χαρακτήριζες ποτέ τη μάνα σου «μηχανή αναπαραγωγής»;

> «Ο Χριστός απορρίπτει την καταναγκαστική αρετή, και αρνείται ακόμη και να σε σώσει με τη βία χωρίς την ελεύθερη συναίνεσή σου».

Επομένως, σύμφωνα με τους Ιερούς Κανόνες, θα πρέπει να απαγορευτεί η συμμετοχή στη Θεία Λατρεία σε όσες ξεγυμνώνονται σε δρόμους και παραλίες(ουαι τώ ανθρώπω εκείνω, δι' ού το σκάνδαλον έρχεται), «χτυπάνε» τατου, πορνεύουν, μοιχεύουν, ασχολούνται με ζώδια και καφετζούδες κλπ., έως ότου μετανοήσουν, ώστε να μη διασύρεται η Εκκλησία του Χριστού στα μάτια των αλλοθρήσκων.

Ανώνυμος είπε...

11:25
«Οι μουσουλμάνες δεν είναι ελεύθεροι άνθρωποι, αποτελούν σεξουαλικά σκεύη, μηχανές αναπαραγωγής και οικιακές βοηθοί των συζύγων τους. Αν θελήσουν να ξεφύγουν από τη μαντιλοδεμένη σεμνότητα και την πολυτεκνία κινδυνεύουν να καούν ή να ταφούν ζωντανές. Ο φόβος φυλάει τα έρμα».

Δηλαδή, εάν αφεθούν «ελεύθερες», θα κατρακυλήσουν στο σημείο που βρίσκονται οι θηλυκές των σύγχρονων, μεταχριστιανικών δυτικών κοινωνιών;
Είναι σαν να εννοείς, οτι οι γυναίκες χρειάζονται ένα πατριαρχικό-θεοκρατικό χέρι σιδηράς πειθαρχίας για να δαμάζεται η άγρια φύση τους, ώστε να μην καταρρέουν οι οικογένειες και οι κοινωνίες.
Συμφωνώ.

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

Σωστός σέ όλα σου

αλλά μην ξεχνάμε και τό

...αρχή Σοφίας

φόβος Κυρίου...

Η αρχή... δηλαδή, το ας το πούμε...νηπιαγωγείο της
Σοφίας,
είναι το... κακό που ξέρω πως θα μού συμβεί, όταν κοντραρίζομαι με το
Αγαθό Θέλημα τού Θεού...

Ανώνυμος είπε...

Ξέρετε ποιό είναι το ωραίο της υπόθεσης.
Ότι τώρα που μας επέβαλαν τις μάσκες έχουμε πάτημα για να δικαιολογηθούμε για πολλά...
Ήμασταν μασκαράδες γενικώς τώρα γίναμε και με την βούλα.
Το πρώτο λοιπόν που θα δικαιολογήσουμε θα είναι η ΥΠΕΡΟΨΙΑ...
Μετά έχουμε την ΑΠΑΞΙΩΣΗ προς τον συνάνθρωπο...Έπεται η ΚΑΤΑΚΡΙΣΗ και τέλος η ΔΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ...
Ουαί ημίν και υμίν.....
Τώρα τι έκαναν οι Απόστολοι....ψηλά γράμματα...
Ο ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Δεν αμφιβάλλω καθόλου. Το θέμα είναι ότι αυτές βλέπουν παντού γιατί ΑΥΤΕΣ τους ελκύουν. Τις άλλες, τις πιο σοβαρές δεν τις κοιτάζουν δεύτερη φορά γιατί δεν είναι αρκετά φανταχτερές. Και ακόμη κι αυτοί οι άντρες μια χαρά θα απολαύσουν, αν τους δοθεί η ευκαιρία, αυτές που κατά τα άλλα δε θέλουν για γυναίκες τους.
Οι γυναίκες έγιναν έτσι γιατί έτσι τις ήθελαν οι άντρες. Γιατί όλο και περισσότεροι παρατούσαν το σπίτι και τη σύζυγό τους για κάποια με πιο περιποιημένα νύχια. Τι να κάνουμε, όπως έστρωσαν θα κοιμηθούν, τουλάχιστον μέχρι να γυρίσει το εκκρεμές.

Ανώνυμος είπε...

Για μένα,καλό θα ήταν οι πνευματικοί,να γνωρίζουν καλά τα πνευματικά τους παιδιά και να κανουν και γνωριμίες,γιατί όχι!
Αυτό βέβαια ,θέλει και διάκριση,να καταλάβεις ποιος τεριαζει με ποιον.
Δυστυχώς κάποιοι νομίζουν πως βρίσκοντας άνθρωπο μέσα από την εκκλησία,όλα θα είναι αγγελοστολιστα!Άνθρωποι είμαστε όλοι,με πάθη,εμμονές,κλπ,αλλά τουλάχιστον να ξέρουμε ποια οδό διαλέγουμε και πόσες δυσκολίες έχουμε να αντιμετοπισουμε και με πόση υπομονή πρέπει να αντιμετοπισουμε,με την Χάρη Του Θεού,όλα όσα θα φέρνει η μέρα!

Παραξενευομαι,όταν ακούω μικρά κορίτσια να εκδίδονται εν άγνοια των γονιών τους,μόνο και μόνο επειδή δεν παίρνουν χαρτζιλίκι από αυτούς λόγω της οικ.κρισης.
Αύριο που θα παντρευτούν,πόσο σίγουρες είναι πως δεν θα κάνουν αυτή τη δουλειά,όταν δεν θα τα έχουν όλα?Και αυτές,εν άγνοια τους,θα τις παντρευτούν ο γιος σου και ο γιος μου κ.ο.κ
Λοιπόν ο καιρός της κραιπαλης πέρασε.Ας συγκεντρώθουμε,γιατί ο καιρός περνάει,και ο!τι και να κάνουμε,ο θάνατος είναι στο πλάι μας.
Στο κοιμητήριο αν πάτε,θα δείτε πως ο θάνατος δεν έχει ηλικία...

Και κάτι από τον πνευματικό μου,"αν θέλεις να βρεις σύζυγο,πρέπει κ εσύ να κάνεις πολύ προσευχή,πολλή προσευχή.Ετσι έκανα και εγώ και Δόξα τω Θεώ βρήκα καλή σύζυγο την παπαδιά μου".


,,,,,

Ανώνυμος είπε...

Με strawmen δυστυχώς παλεύεις εσύ φίλε μου...
Ξαναδιάβασε το σχόλιό σου. Απέρριψες συλλήβδην τις γυναίκες του έθνους σου. Γι' αυτό σου την έπεσαν όλοι οι σχολιαστές, γιατί κατάλαβαν ότι άλλο είναι το πρόβλημα σου και όχι η ανηθικότητα των Ελληνίδων.
Ήμουν αντιφεμινίστρια πολύ πριν μπει η λέξη φεμινισμός στην ελληνική καθημερινότητα. Την πολύτεκνη μάνα μου όχι, δε θα την έλεγα μηχανή αναπαραγωγής, μακάρι να είχα κάνει κι εγώ πολλά παιδιά. Ούτε τις μουσουλμάνες θεωρώ μηχανές αναπαραγωγής. Είπα ότι έτσι τις βλέπει το ισλάμ και συνεπώς και οι άντρες τους. Οι οποίοι παρομοίως βλέπουν τα παιδιά τους ως εργαλεία και όχι ως δώρα του Θεού.
Η μετάνοια δεν είναι γεγονός που συμβαίνει άπαξ, είναι ισόβια πορεία, και ο ιδρυτής της πίστης μας δήλωσε ότι ο γιατρός είναι για τους αρρώστους και όχι για τους υγιείς. Έτσι κατάφερε να κάνει αγίους τη Μαρία την Αιγυπτία, τον Απόστολο Ματθαίο, το Μωυσή τον Αιθίοπα. Αν τώρα εσύ είσαι ήδη τόσο τέλειος και όχι όπως οι λοιποί των ανθρώπων, άρπαγες, άδικοι, μοιχοί, δεν έχεις καμιά δουλειά στα στασίδια. Κρεμάσου στο τέμπλο να σε προσκυνάμε.
Χωρίς Χριστό κατρακύλησε το σύνολο της Δύσης, άντρες και γυναίκες. Η πορνεία ξέρεις απαιτεί 2 άτομα (τουλάχιστον στη λιγότερο θλιβερή μορφή της). Μάλιστα οι άντρες κατρακύλησαν πρώτοι και οι γυναίκες που ανέκαθεν υποσυνείδητα τους θεωρούσαν πρότυπα τους μιμήθηκαν. Σήμερα έχουμε φτάσει να ακούμε στρέιτ νέους να δέχονται την ασέλγεια από υψηλόβαθμο στρατιωτικό προκειμένου να υπηρετήσουν στην πόλη της προτίμησής τους (το άκουσα ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΜΟΥ). Αλλά λιθοβολούμε ως πόρνη αυτή που δέχεται την ασέλγεια για την προσωπική της ηδονή. Τι βολικό. Κυρίως όταν σου λείπει ένα άτομο.

Ανώνυμος είπε...

Και μονο που τις αποκαλεις απλως θηλυκες δειχνει ενα συμπλεγμα...φιλε, αφου συμφωνεις οτι οι γυναικες ως ανωριμα οντα μονο με τον φοβο θα πειθαρχησουν, πηγαινε στο Πακισταν με το πατριαρχικο χερι που λιθοβολει τις " θηλυκες" στον 21ο αιωνα! Κι ασε την ορθοδοξη Ελλαδα στην ησυχια της απαλλαγμενη απο υποκριτες " χριστιανους". Νισαφι πια με τα συμπλεγματα...υπαρχουν ειδικοι ψυχολογοι να βοηθησουν...περαστικα!

Ανώνυμος είπε...

Ποσο δικιο εχεις!! Απλα, βλεπουμε μονο ο, τι μας συμφερει και αποδιδουμε μονομερως ευθυνες.Μια τεραστια μεριδα χριστιανων ανδρων( και μοναχων ιδιαιτερως) ανατραφηκε με ευθυνη και των γερονταδων και μαλιστα ονομαστων( οχι ακομη, αλλα συντομα θα αγιοκαταχτουν) πως οι γυναικες ηταν τα οργανα του διαβολου που παρεσερναν τους αντρες στην αμαρτια...σωστα! Αρα οι παρασυρμενοι ηταν ελαφρως ηλιθιοι και γι αυτο δεν ειχαν ευθυνη!! Ελεος!! Φωναζει ο Χριστος εχοντας μπροστα του μια αμαρτωλη: ο αναμαρτητος πρωτος τον λιθο βαλετω!!!

Ανώνυμος είπε...

11:39
1) Εαν είσαι όντως θηλυκιά, δεν γίνεται να είμαι «φίλος σου». Μόνο ο σύζυγος και η σύζυγος είναι φίλοι.

2) Ακόμα περιμένω να μας πεις με ποια ακριβώς φράση «απέρριψα συλλήβδην τις γυναίκες».

3) Το ότι μου «την έπεσαν» όλοι(που είναι αναληθές) δεν σημαίνει οτι έχω άδικο. Η αλήθεια δεν είναι δημοφιλής.

4) «...κατάλαβαν ότι άλλο είναι το πρόβλημα σου...» - Το πρόβλημα φεμινιστριών/«αντιφεμινιστριών»(κρυφο-φεμινιστριών) είναι οτι θεωρούν οτι το σύμπαν -και κάθε συζήτηση με άντρα- περιστρέφεται γύρω από το γεννητικό τους όργανο. Υποσυνείδητα το θεωρούν το πολυτιμότερο στοιχείο τους. Γι' αυτό ενστικτωδώς το 1ο σου σχόλιο ήταν οι «χυλόπιτες». Μόνιμη τακτική των γυναικών είναι να καταφεύγουν στην χλεύη των ερωτικών αποτυχιών, ή γενετήσιας ανικανότητας των αντρών, ώστε να απαξιώσουν την επιχειρηματολογία του. Σαφώς, επαρκής τακτική προς όσους αρσενικούς έχουν στο πεντεστάλι της καρδιάς τους το γυναικείο είδωλο και όχι τον Χριστό.

5) Η χώρα μας είναι κατά "90%" νομικά Χριστιανική Ορθόδοξη. Και κατά 90% ουσιαστικά άθεη-ειδωλολάτρισσα. Δηλαδή, το 90% δεν είναι σε ισόβια πορεία μετανοίας, αλλά ισόβια πορεία αμετανοησίας, ψευδοευσεβισμού και υποκρισίας. Τι παράδειγμα δίνει μια «χριστιανή» -που έχει πνευματικό και εκκλησιάζεται- όταν αράζει στην παραλία με μπικίνι και τσιγάρο, σε μια οικογένεια μουσουλμάνων;

6) Συμφωνώ οτι πρωταίτιος της πτώσης είναι ο άντρας και ακολουθεί η γυναίκα. Ο Θεός πρώτα από τον Αδάμ ζήτησε το λόγο για την παρακοή, όχι από την Εύα. Τον άντρα έθεσε ως κεφαλή της γυναικός και της κοινωνίας, επομένως είναι οδηγός και όχι καθοδηγούμενος. Στη σύγχρονη εποχή είναι κάκιστος εως ανύπαρκτος οδηγός, λόγω αθεΐλας, εκθηλυσμού, δειλίας, μαμοθρευτισμού. Όλα αυτά δεν απαλείφουν το ανάλογο μερίδιο ευθύνης των γυναικών, εκτός και αν πρέπει να τις θεωρούμε νήπια. Επίσης, αποδεικνύεται διαχρονικά οτι οι γυναίκες, ευκαιρίας δοθείσης, πολλάκις ξεπερνούν τους άντρες σε φαυλότητα και διαφθορά.

7) Στον λιθοβολισμό της πόρνης θυμόμαστε βολικά το «πρώτος τω λίθω βαλέτω» και ξεχνάμε βολικά το «μηκέτι αμάρτανε». Όσον αφορά την αρσενοκοιτία, αυτό το αφύσικο αμάρτημα υπήρχε, δυστυχώς, διαχρονικά και εντεινόταν όσο οι διαφθορείς παιδιών ελάμβαναν «ανεκτικότητα»(σου θυμίζει κάτι;). Εξαίρεση τα 1000 χρόνια της Θεοκρατικής-Πατριαρχικής, Χριστιανικής Ελληνορωμαϊκής Δύσης και Ανατολής(εως την Αναγέννηση), αν σου λέει κάτι. Αυτό που πρέπει να σε σοκάρει είναι το μέγεθος της διάδοσης του τριβαδισμού στο δικό σου φύλο σήμερα, για πρώτη φορά στην καταγεγραμμένη ιστορία. Ένα θηλυκό αμάρτημα, για το οποίο δεν υπήρχε συγκεκριμένη λέξη ούτε στους φιλοσόφους, ούτε στη Βίβλο, ούτε στους Πατέρες της Εκκλησίας, σήμερα έχει ξεπεράσει ακόμα και την αρσενοκοιτία, τουλάχιστον στη Δύση.

Υγ
Τρελέ,
πέρασέ το, δεν βρίζω.

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

Οι άντρες, μεγαλωμένοι μες στα
φουστάνια των μανάδων μας

εύκολα παρασυρθήκαμε από
την πρώιμη νέα εποχή που
μάς έταζε λαγούς με πετραχείλια

χολλυγουντιανής κοπής...

κι άφθονο σέξ χωρίς δεσμεύσεις,
διασκεδαση όση αντέξουμε

και κάθε είδους κραιπάλη

που δεν μπορούσαμε να φανταστούμε πόσο
βαρετή μπορούσε βαθμιαία
να καταντήσει...

...

όταν κατάλαβα τι ακριβώς
εννοούσε το τραγουδάκι των 'ρολινγκ στόουνς'
"αϊ κεν γκέτ νόου
σατισφάκξιον"

αντελήφθην, οτι
είχαμε πιαστεί μεγάλα
κορόιδα...
και η επαναλαμβανόμενη... επωδός..."εντ αι τράι"...

που δηλώνει οτι δεν υπάρχει διέξοδος

μαρτυρεί για το οτι,
η νέα εποχή... μας είχε
ήδη προειδοποιήσει...
για το χάλι πού μας έσπρωχνε, θέλοντας οχι
από λάθος αλλά από
επιλογή να την

επιθυμήσουμε...

...

...τώρα που η χυδαιότητα
έχει χτυπήσει ταβάνι,
γερασμένοι, προσπαθούμε
να νουθετήσουμε
τα παιδάκια μας...
...
...άδικος κόπος...

μόνο τά γόνατα

και το έλεος τού Θεού

μπορούνε να ξεμπλέξουνε
το κουβάρι πού μας έχει περδικλώσει...

τους ταλαίπωρους...
καί τόσο τραγικούς...

Ανώνυμος είπε...

4:36
«και από του νυν μηκέτι αμάρτανε»
είπε στην αμαρτωλή Χριστός.

Ανώνυμος είπε...

Όλοι μας μπορούμε να γίνουμε όργανα του διαβόλου. Δε σημαίνει απαραίτητα ότι το κάνουμε με τη θέλησή μας, μπορεί να μας χρησιμοποιεί. Έτσι το εννοούσαν οι γεροντάδες. Λογικά και τις γυναίκες τις προειδοποιούσαν ανάλογα για την ανδρική λαγνεία. Και προκειμένου για μοναχούς, ας τους πουν οτιδήποτε θα τους σώσει από την πτώση, δεν έχω πρόβλημα. Δέχονται πολύ μεγαλύτερο πόλεμο από εμάς. Τώρα αν κάποιος χρησιμοποιεί αυτά που του λένε για να βγάλει αθώο το εαυτό του έχει πολύ σοβαρότερα προβλήματα από το σκανδαλισμό του από το άλλο φύλο.

Ανώνυμος είπε...

4:30 μ.μ.
«Ορθόδοξη Ελλάδα» δεν είναι ο Κονάνος, ο Γιανναράς, το αρνί, κόκκινα αυγά και κλαρίνα έξω από ιερούς ναούς.
Είναι η τήρηση των εντολών του Χριστού. Τι εντολές τηρεί η «ορθόδοξη Ελλάδα»;

Πώς και γιατί πειθαρχούσαν οι θηλυκές από Μ. Κωνσταντίνου εως και τον 19ο αιώνα στην καθ'ημάς Ανατολή;
Σε βοηθάω: «αρχή σοφίας φόβος Κυρίου».

Ανώνυμος είπε...

4:30
4:36
Το μόνο που θα καταφέρετε είναι να επιδεινώσετε τη ματαιοδοξία και ναρκισσισμό των σύγχρονων γυναικών, εις βάρος σας και εις βάρος των παιδιών σας. Δεν χρειάζονται την υπεράσπισή σας. Έχουν μπουχτίσει από λευκο-ιπποτισμό και κολακεία από γυναικόδουλους.

Δεν έχω ακούσει κανένα μοναχό να χαρακτηρίζει τις γυναίκες «όργανα του διαβόλου». Είναι άδικο να συκοφαντείς ψυχές που παλεύουν καθημερινά στη μοναξιά με τον εαυτό τους και τους δαίμονες.

Ανώνυμος είπε...

«Και μονο που τις αποκαλεις απλως θηλυκες δειχνει ενα συμπλεγμα»

Εαν έγραφα αντί για «άντρες», απλώς «αρσενικοί», δεν θα ένιωθες και καμμια προσβολή, έτσι;

Ανώνυμος είπε...

Το σχόλιο για τις χυλόπιτες δεν ήταν δικό μου και θεωρώ βέβαιο ότι το έγραψε άντρας. Για λόγους ευγένειας δε θα έγραφα ποτέ κάτι τέτοιο- είτε το πίστευα είτε όχι. Για όλα τα υπόλοιπα συνέχισε αν θέλεις να γράφεις μέχρι του χρόνου, πήρες ήδη αρκετές απαντήσεις. Δε θα κάτσω να κάνω σοβαρή συζήτηση σε χριστιανικό σάιτ με κάποιον που με αποκαλεί "θηλυκιά".

Ανώνυμος είπε...

12:16 π.μ.
> «Και ακόμη κι αυτοί οι άντρες μια χαρά θα απολαύσουν, αν τους δοθεί η ευκαιρία, αυτές που κατά τα άλλα δε θέλουν για γυναίκες τους.
Οι γυναίκες έγιναν έτσι γιατί έτσι τις ήθελαν οι άντρες. Γιατί όλο και περισσότεροι παρατούσαν το σπίτι και τη σύζυγό τους για κάποια με πιο περιποιημένα νύχια».

Δάσκαλε που δίδασκες,
εδώ δεν έχουμε απόρριψη συλλήβδην των ανδρών, λόγω αποτυχίας προσέλκυσης του ενδιαφέροντός τους;
Οι γυναίκες, που έγιναν με υπέρμετρο ενθουσιασμό αυτό που «οι άνδρες ήθελαν», δεν φέρουν βαρύτατη ευθύνη;
Τι είναι οι γυναίκες; Αθώα νήπια ή άβουλα όντα; Μαζί στην ισότητα και μόνοι σας(οι άντρες) στις ευθύνες;

Ανώνυμος είπε...

6:38 μ.μ.
Δον, βρήκες στόχο 10/10 με το σχόλιό σου.
Και άθελά σου ανέφερες μια βασικότατη αιτία της σύγχρονης παθογένειας:

«Οι άντρες, μεγαλωμένοι μες στα
φουστάνια των μανάδων μας»

Τα αγόρια χρειάζονται απαραιτήτως πεπειραμένους, χριστιανούς, άντρες μέντορες από τα 6-7, ώστε να αναπτυχθεί φυσιολογικά η ανδροπρεπής προσωπικότητά τους.
Αυτό το γνώριζαν όλοι οι περασμένοι πολιτισμοί και λαοί, προ και μετα-χριστιανικοί, γι΄αυτό και τα αγόρια μαθήτευαν είτε με τους πατεράδες τους, είτε με στρατιωτικούς, τεχνίτες, λογίους μέντορες μέχρι να ανδρωθούν.
Το να παιδαγωγείται-καθοδηγείται ένα αγόρι από τη γέννησή του εως τα 17 από γυναίκες, μόνο αναπτυξιακές διαταραχές, ψυχική σύγχυση, λανθάνουσα θηλυπρέπεια και συναισθηματικές αδυναμίες προξενεί, των οποίων τα αποτελέσματα τα βλέπουμε στις ημέρες μας·δεν χρειάζεται να επεκταθώ περαιτέρω.

«σίδηρος σίδηρον ὀξύνει, ἀνὴρ δὲ παροξύνει πρόσωπον ἑταίρου»
(ΠΑΡΟΙΜΙΑΙ ΣΟΛΟΜΩΝΤΟΣ 27,17)

Ανώνυμος είπε...

8:10 μ.μ.
Δεν σε κάλεσα προσωπικά για κουβεντούλα.
Μόνη σου παρενέβης με έτοιμη την ειρωνεία και την αποποίηση ευθυνών.
Οι περισσότερες απαντήσεις σας έλαβαν ανταπαντήσεις.
Ακόμα να μας πεις σε ποιο σημείο απέρριψα «συλλήβδην τις γυναίκες».
Οι θηλυκές νοητικές-συναισθηματικές σοφιστείες τελείωσαν, αντίο σου.

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχουν γυναίκες που έχουν πρότυπο την Παναγία.
Υπάρχουν γυναίκες που προσκυνούν την «θεά τους» μόδα και γίνονται είδωλα του εαυτού τους.

Ποιά κατηγορία γυναικών θα κρατήσει την Ορθόδοξη οικογένεια;
Μακάρι να σταματήσουν τα τόσα διαζύγια... είναι ιστορική η καταστροφή.

Ανώνυμος είπε...

12:16 π.μ.
Ο Θεός είναι Δίκαιος.
Έχετε ακριβώς τους άντρες που σας αξίζουν και το αντίστροφο.
Ποιος σας είπε οτι αξίζετε κάτι καλύτερο στη νεογραικυλία;

Ανώνυμος είπε...

Παλι κανεις λαθος...βεβαιως και θα ενιωθα προσβολη ως ανθρωπος.Εχω 4 αδελφους, εναν υπεροχο συζυγο, εναν καταπληκτικο γιο και στον ουρανο εναν αλησμονητο πατερα.Σεβομαι και αγαπω πολυ ολους τους αντρες του περιβαλλοντος μου στην εργασια, την ενορια μου και αλλου.Με ενοχλει για ολους και ολες η ορολογια σου.Απλα λοιπον, διαφωνουμε...καληνυχτα!

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

Απλά, μάς καλομαθαίναν
σαν αρχοντόπουλα,
το ίδιο και τις κοπέλλες

και απαιτητικοί όντες
οι δύο σύζυγοι
αλλά και έχοντας κατά νού
τα σαθρά πρότυπα του
κινηματογράφου

(ναι, ακόμη και
τού...
'παλιού καλού' ελληνικού)

καί ασυναίσθητα ατομιστές

...το να συμβιώσουμε
ήταν αδύνατον...

...

κι όμως ο Θεός έχει πάντα
τον τρόπο του...να μάς
εκπλήσσει ευχάριστα,
ακόμη και με τό ελάχιστο
από την μεριά μας

-όταν αυτό είναι το μέτρο των δυνατοτήτων μας-

...

...πώς καταφέραμε με την
βοήθεια τών πνευματικών
ν'αλλάξουμε μυαλά
κι από άχρηστα &ω\0παιδα
να γίνουμε πατεράδες και
μανάδες ...

και ζούμε αυτό το συναρπαστικό ταξίδι τής

α λ λ η λ ο π ε ρ ι χ ώ ρ η σ η ς

και της υπομονής απέναντι σε παιδιά ,που έχουν μεγαλώσει, με ακόμη χειρότερα πρότυπα από ότι
εμείς, και βρίσκονται
συνεχώς αλληλοϋπονομευόμενα...

...

...όλα αυτά τα θαυμάσια τού Θεού... δωρεάν...
και χωρίς να τ' αξίζουμε!

Ανώνυμος είπε...

12:27 π.μ.
Τα σέβη μου,
εύχεσθε.