Τετάρτη 20 Μαΐου 2020

Ό αδρανής και αδιάφορος πολίτης, ειδικά Ορθόδοξος Χριστιανός, ευθύνεται για τους στρεβλούς νόμους και την κακοπάθειά την δική του και της κοινωνίας του


Ρούντας Ναπ. Γεώργιος

Ο Χριστός Ανέστη!
2020 και απορούμε πώς και γιατί φθάσαμε ως Γένος, ως κοινωνία, ως άνθρωποι στο σημείο αυτό, για το οποίο όλοι μας πονάμε και παραπονιόμαστε. Σίγουρα είναι πολλές οι αιτίες. Μία από αυτές είναι και η ποιότητα των νόμων της πατρίδος μας, η επίδρασή τους στην ζωή μας και φυσικά η ένοχη ανοχή ή αδιαφορία η δική μας, μπροστά στην στρεβλότητά τους.
Η άποψη ότι ” ό νόμος και η νομοθεσία δεν πρέπει να απασχολούν τον Ορθόδοξο Χριστιανό, γιατί άπτονται της πολιτικής και είναι μέρος μίας χρόνιας στρεβλής κατάστασης, η οποία έτσι είναι και τί να κάνουμε” και ότι “οι Έλληνες Ορθόδοξοι Χριστιανοί θα πρέπει να μένουν περιορισμένοι μόνο στο σπιτάκι τους, απόμακροι, αθόρυβοι, βουβοί και ακίνδυνοι” όχι μόνο δεν ευσταθεί καθόλου, αλλά είναι εντελώς ανεύθυνη και άκρως επικίνδυνη.
Ο κάθε δημοκράτης πολίτης, ιδιαίτερα ο Ορθόδοξος Χριστιανός, έχει απόλυτο χρέος να μετέχει, να δραστηριοποιείται, να ενημερώνεται, να συμφωνεί, να διαφωνεί, να προτείνει, να μετανοεί και να εκφράζεται με Εκκλησιαστικό ήθος και δημοκρατική ευγένεια, για κάθε στρεβλότητα, η οποία εμφανίζεται στην ζωή του. Αλλιώς η απάθεια, η απραξία και η σιωπή του, θα τον καταστήσουν έρμαιο των εκάστοτε φαύλων παραγόντων, ουραγό των εξελίξεων, αδύναμο, μίζερο, παλιομοδίτη, γραφικό, θλιμμένο, αντικείμενο εκμετάλλευσης και τελικά πρόσωπο το οποίο θα  χλευάζεται μονίμως.
Αυτό είναι το λιγότερο απαράδεκτο, διότι στο πρόσωπο του κάθε Ορθόδοξου Χριστιανού αντικατοπτρίζεται η Ορθόδοξη Πίστη και στο πρόσωπο του κάθε Έλληνα αντικατοπτρίζεται η ίδια η Ελλάδα και αναλόγως θα χλευάζονται ή όχι! Εξάλλου θα πρέπει να αναλογιστούμε, ότι η απραγία, η σιωπή, η φοβικότητα, η ντροπή και η ανοχή η δική μας οδηγεί σε νομοθετήματα, τα οποία θέλουν να φέρουν τον Ορθόδοξο σε απομάκρυνση, αποστασία και τελικά άρνηση Της Ορθόδοξης Πίστεως. Μην ξεχνάμε, ότι εντελώς παράνομα και αναίτια έκλεισαν οι Εκκλησίες μας από την Πολιτεία, αναίσχυντα και βλάσφημα λοιδορήθηκε Η Θεία Κοινωνία ως μέσο μετάδοσης ασθενειών και τελικά παράνομα και αναίτια απαγορεύθηκε (προσωρινά ή όχι θα δείξει). Επίσης μην ξεχνάμε, ότι πολιτικά πρόσωπα τολμάνε να κάνουν υποδείξεις για τον τρόπο διεξαγωγής Της Θείας Κοινωνίας, σαν να είναι θεολόγοι ή ιερείς και να λένε ασυναρτησίες, ότι δεν πρέπει να Κοινωνάμε μέχρι να βρεθεί εμβόλιο για τον κορονοϊο ή ότι πρέπει να Κοινωνάνε με ξεχωριστό πλαστικό κουταλάκι κτλ!!!
Το ίδιο ακριβώς φυσικά ισχύει και στα θέματα τα οποία άπτονται της πατρίδος και της παράδοσης. Αυτή η αρχή αφορά κάθε άνθρωπο,  κάθε πολίτη στον κόσμο,  κάθε έθνος του πλανήτη,  κάθε δημοκρατική και ελεύθερη κοινωνία.
Όταν οι πολίτες και ειδικά οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί αδιαφορούν για τα κοινά της πόλεως και της πατρίδος, τότε αναπόφευκτα βιώνουν την καταπίεση, την εκμετάλλευση, την εξαπάτηση, τον περιορισμό των προσωπικών και ατομικών τους ελευθεριών,  την εξαφάνιση των δικαιωμάτων τους, την μείωση και σταδιακή εξαφάνιση της οικονομικής τους περιουσίας και γενικά την δυστυχία της εκάστοτε τυραννίας. Επιπλέον και το σημαντικότερο χάνουν την επαφή με την Πίστη τους. Διακυβεύουν την Σωτηρία Της Ψυχής Τους !Αν λοιπόν δεν αντιδρούν και ανέχονται αυτήν την κατάσταση είναι ανάξιοι να είναι ελεύθεροι και να ευτυχούν, είναι ανάξιοι να έχουν δημοκρατία. Τους αξίζει μόνο η σκλαβιά και ο εξευτελισμός.
Ο νόμος έχει εκτός των άλλων την εξής ιδιότητα, να διαπλάθει, να διαμορφώνει και να δημιουργεί ή να εξαφανίζει ήθη, να επηρεάζει και την ψυχική και πνευματική κατάσταση των εκάστοτε πολιτών. Ο νόμος επιβάλλει συμπεριφορά, παράλειψη συμπεριφοράς ή ανοχή συμπεριφοράς με συγκεκριμένο τρόπο μέσα στον χρόνο και έτσι διαμορφώνει σταδιακά έθος, έθιμο. Το έθος (εθίζω και εθίζομαι) σταδιακά με την επαναληπτική συμπεριφορά δημιουργεί Ήθος και συν-ήθεια, δηλαδή μία παγιωμένη, εδραιωμένη και κοινωνικά αποδεκτή κατάσταση. Αυτή η παγιωμένη συμπεριφορά μεταφέρεται στην ψυχοπνευματική υπόσταση του πολίτη, ο οποίος την εφαρμόζει δια της επαναλήψεως και γίνεται πεποίθηση, γνώμη, άποψη και ιδέα. Έπειτα από ιδέα μετατρέπεται σε ιδανικό και ακολούθως σε πρότυπο μίμησης και τέλος Στάση Ζωής, η οποία φυσικά επηρεάζει και την ψυχή του ανθρώπου, διότι ο άνθρωπος είναι φύσει δισυπόστατο όν!
Άρα βλέπουμε, τελικά ότι ο νόμος επιδρά στην ίδια μας την ψυχή ανάλογα με το τί μας επιβάλλει ή μας προτρέπει να πράξουμε. Στην δημιουργία όμως των νόμων, έχουμε μερίδιο ευθύνης και εμείς οι ίδιοι οι πολίτες και ειδικά οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί.
Θα ακολουθήσει απλά μία σύντομη αναφορά και ιστορική αναδρομή μίας σειράς νόμων, οι οποίοι επέδρασαν και επιδρούν αρνητικά στην Πίστη, την Πατρίδα και την Παράδοσή μας, με μικρές επισημάνσεις και σχόλια. Ενδεικτικά αναφέρονται, σίγουρα θα υπάρχουν κι’ άλλοι.  Να σημειωθεί, ότι δεν κρίνουμε ανθρώπους, απλά σχολιάζουμε την στρεβλότητα των νόμων, οι οποίοι επηρεάζουν αρνητικά τους ανθρώπους και εξαπατούν την ψυχοσύνθεσή τους.
– Πολιτικός Γάμος, Νόμος 1250/1982 /ΦΕΚ 46/Α/7-4-1982
Η Πολιτεία το 1982 εισήγαγε και καθιέρωσε νομοθετικά τον λεγόμενο “πολιτικό γάμο”. Σίγουρα ο κάθε άνθρωπος επιλέγει ελεύθερα ο ίδιος πώς θα ζήσει και το ίδιο ελεύθερα αναλαμβάνει τις συνέπειες των επιλογών του. Σε κάποιον ο οποίος δεν πιστεύει είναι απαράδεκτο να του επιβληθεί γάμος θρησκευτικός. Πρέπει να διαφυλαχθεί εξάλλου και το ίδιο το Μυστήριο. Το πρόβλημα όμως εδώ είναι ότι ο νόμος απενοχοποιεί και καθιερώνει κοινωνικά τον πολιτικό γάμο στην συνείδηση των πολιτών, ως κάτι φυσιολογικό και γενικά ως κάτι το οποίο μπορεί ο καθένας να το κάνει, δυστυχώς ακόμη και ο Βαπτισμένος Χριστιανός Ορθόδοξος. Εμμέσως απαξιώνει το Αληθινό Μυστήριο Του Γάμου, αφού τον εξισώνει με κάτι υποδεέστερο, με κάτι το οποίο δεν είναι γάμος. Επιπλέον με το να δίνει την δυνατότητα να τελείται πρίν ή μετά τον πολιτικό και ο Αληθής Ορθόδοξος Θρησκευτικός Γάμος, δημιουργεί σύγχυση στους Χριστιανούς Ορθοδόξους, κάνοντάς τους να πιστεύουν, ότι δεν υπάρχει τίποτα το μεμπτό στην τέλεση του πολιτικού «γάμου» και ότι είναι κάτι φυσικό και ισάξιο με τον Θρησκευτικό γάμο. Αφού το επιτρέπει ο νόμος, άρα δεν απαγορεύεται, άρα δεν έχει κυρώσεις, άρα είναι νόμιμο, άρα επιτρέπεται.
– Συναινετικό Διαζύγιο, Νόμος  1329/1983/ΦΕΚ 25/Α/18-2-1983
Σίγουρα δεν γίνεται και δεν πρέπει δύο άνθρωποι υποχρεωτικά και με εξαναγκασμό να συμβιώσουν και να δημιουργήσουν οικογένεια. Είναι απαράδεκτο και εσφαλμένο. Εξάλλου είναι πολλές οι περιπτώσεις νοσηρών και εγκληματικών καταστάσεων μέσα σε μία οικογένεια, οι οποίες μπορεί να οδηγήσουν και να δικαιολογήσουν ένα διαζύγιο. Το ζήτημα, όμως το οποίο εξετάζουμε εδώ είναι μόνο το κατά πόσον ο νόμος εξωθεί πολύ εύκολα ένα ζευγάρι να χωρίσει χωρίς να υπάρχουν ιδιαίτεροι λόγοι και χωρίς να αγωνιστεί να ξεπεράσει τα εμπόδιά του. Αυτό το οποίο επισημαίνεται, είναι η λογική της ευκολίας στον χωρισμό και στην αυτονόμηση των ανθρώπων και η λογική της ήσσονος προσπάθειας. Διαλύθηκαν πολλές οικογένειες χωρίς ιδιαίτερο λόγο, απλά γιατί ο νόμος ήταν ελαστικός. Μέχρι και ψευδή διαζύγια έχουμε για φορολογικούς λόγους.
– Έκτρωση, Νόμος  1609/1986 /ΦΕΚ 86/Α/3-7-1986  και τροποποίηση Νόμος 4619/2019/ΦΕΚ 95/Α/11-06-2019  
Εδώ τί να πρωτοσχολιάσει κάποιος! Ένα καθαρό έγκλημα με άμεσα θύματα την γυναίκα και το αγέννητο παιδί. Ονομάζουμε ζωή τους μικροοργανισμούς και τις αμοιβάδες στον πλανήτη Άρη και στα βάθη των ωκεανών και δεν θεωρούμε ζωή και άνθρωπο το έμβρυο. Ένας νόμος ντροπή, ο οποίος εκτός των άλλων προωθεί την ευγονική της ναζιστικής Γερμανίας, διότι δεν αποδέχεται τους ανθρώπους με ειδικές ανάγκες. Γεμάτη από αντιφάσεις η ίδια η νομοθεσία μας αλλά και από λογικά κενά και άλματα η αιτιολογική έκθεση του νόμου αυτού. Στον βωμό της ψηφοθηρίας θυσιάστηκαν χιλιάδες αγέννητα παιδιά και χιλιάδες γυναίκες – μητέρες. Μια κοινωνία ολόκληρη γέμισε ψυχολογικά προβλήματα, ενοχές και θλίψη. Εκατομμύρια ξοδεύονται για άσχετους λόγους και ακόμη η Ελληνική Πολιτεία ένοχη εξακολουθεί να μην μπορεί να ενισχύσει την μητρότητα, την κυοφορία και την γέννα! Να σημειωθεί, ότι με τις τελευταίες αλλαγές στην νομοθεσία η έκτρωση επιτρέπεται μέχρι και τον ένατο μήνα της κυήσεως υπό προϋποθέσεις. Υπάρχουν λύσεις χωρίς να γίνει έκτρωση.
– Σύμφωνο Συμβίωσης (ετεροφύλων), Νόμος 3719/2008/ ΦΕΚ 241/Α’/26.11.2008
Ο νόμος ρυθμίζει διάφορα θέματα, εκ των οποίων κάποια αφορούν στο διαζύγιο. Συγκεκριμένα διευκολύνει ακόμη περισσότερο να χωρίσει ένα ζευγάρι με αντιδικία χωρίς να έχουν κάποιον ιδιαίτερο λόγο. Εγκαθιδρύει επίσης έναν νέο τρόπο συνύπαρξης την λεγόμενη “ελεύθερη συμβίωση ετεροφύλων”. Ευτελίζει τις ανθρώπινες σχέσεις και τις εξισώνει με ένα συμβόλαιο αγοραπωλησίας π.χ. και κάνει το σύμφωνο αυτό να φαίνεται ίδιο και ισάξιο με τον γάμο, ενώ δεν είναι. Νομιμοποιείται στο μυαλό των ανθρώπων η εμπορευματοποίηση των ανθρωπίνων σχέσεων, η χαλαρότητα και μη ανάληψη δεσμεύσεων.
– Κατάργηση των δύο δικασίμων στα διαζύγια, Νόμος 4055/2012/ΦΕΚ Α-51/12-3-2012
Ο νόμος αυτός κατήργησε τις δύο δικασίμους που προέβλεπαν οι προηγούμενοι νόμοι, μεταξύ των οποίων μεσολαβούσε χρονικό διάστημα 6 μηνών. Για μία περίπτωση, η οποία μπορεί να δικαιολογεί το διαζύγιο μπορεί να είναι ωφέλιμη η ρύθμιση αυτή, όμως για μία άλλη, η οποία δεν έχει ιδιαίτερους λόγους δεν το ωφελεί καθόλου. Το διάστημα αυτό θεωρητικά βοηθούσε τα ζευγάρια, ας πούμε να το ξανασκεφτούν και να ξαναπροσπαθήσουν να σώσουν τον γάμο τους. Σίγουρα όλες οι περιπτώσεις δεν είναι ίδιες, πλήν όμως την γενική ιδέα του νομοθετήματος σχολιάζουμε. Δεν κρίνουμε τους ανθρώπους σε καμία περίπτωση, είναι άδικο και πνευματικά λάθος κάτι τέτοιο. Ο καθένας από εμάς θα μπορούσε να ευρίσκεται στην θέση αυτή. Τον νόμο αναλύουμε και δεν κρίνουμε ανθρώπους.
– Αντιρατσιστικός  Νόμος  4285/10-09-2014/ΦΕΚ Α-191/2014 (« Τροποποίηση του ν. 927/1979 (Α΄ 139) και προσαρμογή του στην απόφαση πλαίσιο 2008/913/ΔΕΥ της 28ης Νοεμβρίου 2008, για την καταπολέμηση ορισμένων μορφών και εκδηλώσεων ρατσισμού και ξενοφοβίας μέσω του ποινικού δικαίου (L 328) και άλλες διατάξεις»).
Ένας πολυδιάστατος νόμος, η χρήση του οποίου όμως θα του προσδώσει και την ορθή ή καταχρηστική εφαρμογή του. Στο πλαίσιό του μπορεί να υπαχθεί οποιαδήποτε ανθρώπινη έκφραση σε οποιονδήποτε χώρο με οποιοδήποτε μέσο ανθρώπινης έκφρασης. Ακόμη και όσοι μετέχουν σε σωματεία ή ενώσεις προσώπων θα μπορούν να διωχθούν για ρατσιστική συμπεριφορά.  Ό νόμος αυτός στο άρθρο 10 τροποποιεί τον Ποινικό Κώδικα με την εισαγωγή ενός νέου αδικήματος στο άρθρο 81Α Π.Κ. , αυτού με την ονομασία ” Ρατσιστικό έγκλημα “. Να επισημάνουμε οπωσδήποτε, ότι ο ρατσισμός είναι κάτι το εντελώς απαίσιο και κατακριτέο στις ανθρώπινες κοινωνίες, όμως εξίσου απαίσια και κατακριτέα είναι η υποκειμενική, μονομερής, καταχρηστική και στοχευμένη χρήση του νόμου αυτού. Φαίνεται όμως, ότι ο νόμος αυτός φτιάχτηκε μάλλον με σκοπιμότητα και όχι για την αληθινή καταπολέμηση του ρατσισμού. Οι Έλληνες όχι μόνο δεν είναι ρατσιστές, αλλά έχουν βαθειά δημοκρατικά αισθήματα και γνωρίζουν πολύ καλά να συμπονούν τον κάθε ξένο, να καταδικάζουν τις φασιστικές πολιτικές τάσεις αλλά και να προφυλάσσουν όμως την πατρίδα τους, όταν χρειάζεται.

– Σύμφωνο  Συμβίωσης Ομοφυλοφίλων, Νόμος 4356/24-12-2015/ ΦΕΚ Α-181/2015 « Σύμφωνο συμβίωσης, άσκηση δικαιωμάτων, ποινικές και άλλες διατάξεις » – (Εθνικό Συμβούλιο κατά του Ρατσισμού και της Μισαλλοδοξίας ) – ( Έγκλημα με ρατσιστικά χαρακτηριστικά ) – (Κατάργηση της παρά φύσιν ασέλγειας)
Με τον νόμο αυτό επιτρέπεται η σύναψη συμφώνου συμβίωσης μεταξύ ενηλίκων ομοφυλόφιλων, με συμβολαιογραφικό έγγραφο ενώ στην τελευταία σελίδα του νόμου, στο άρθρο 68, αναφέρεται, ότι ” καταργείται το άρθρο 347 Ποινικού Κώδικα”. Νομιμοποιήθηκε η ομοφυλοφιλική σχέση και ο νόμος προσπαθεί να την εξισώσει με την έγγαμη συμβίωση, η οποία προκύπτει από την ιερολογία και τον Ορθόδοξο Γάμο, δίνοντας επιπλέον και κάποια οικονομικά-φορολογικά κίνητρα.
Το άρθρο 347 Ποινικού Κώδικα, το οποίο καταργήθηκε τιμωρούσε την παρά φύση ασέλγεια μεταξύ αρρένων κάτω από 17 ετών. Είναι απορίας άξιον γιατί έπρεπε να ασχοληθεί το νομοθετικό σώμα με την διάταξη αυτή, ούτως ή άλλως δεν εφαρμοζόταν. Απλά με την κατάργηση του άρθρου αυτού στην ουσία επετράπη και νομικά και συνειδησιακά η οικειοθελής παρά φύσιν επαφή μεταξύ ανηλίκων και μάλιστα κάτω από τα 17 έτη, διότι για καταστάσεις εξαναγκασμού υπάρχουν άλλες  σχετικές νομικές διατάξεις, οι οποίες τιμωρούν τα σοβαρότατα και ειδεχθή αυτά εγκλήματα.
Επίσης ο νόμος αυτός στο άρθρο 15 ορίζει την σύσταση για πρώτη φορά του   «Συμβουλίου κατά του Ρατσισμού και της Μισαλλοδοξίας », το οποίο απαρτίζεται από 17 άτομα γενικούς γραμματείς και εκπροσώπους υπουργείων , θεσμών και υπηρεσιών. Οι τομείς με τους οποίους ασχολούνται οι εκπρόσωποι αυτοί, αφορούν όλη την έκταση της κοινωνικής-πολιτικής και πολιτισμικής δραστηριότητας ενός πολίτη στο σύνολό της.
Έχει εκπρόσωπους του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, του Υπουργείου Δικαιοσύνης ,της Ελληνικής Αστυνομίας, του Συμβουλίου Ένταξης Μεταναστών του Δήμου Αθηναίων, του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης, της Ένωσης Συντακτών Ημερήσιων Εφημερίδων Αθηνών, της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες και αρκετούς άλλους. Χαρακτηριστικό είναι ότι δεν υπάρχει κανείς εκπρόσωπος της Εκκλησίας. Το συμβούλιο αυτό στην ουσία θα ορίζει τί είναι ρατσιστικό και τί όχι. Εκτός των πολλών άλλων θα μπορεί να συνεργάζεται το συμβούλιο αυτό και με Μ.Κ.Ο. καθώς θα αναλαμβάνει πρωτοβουλίες για την επιμόρφωση δικαστικών και εισαγγελικών λειτουργών, υπηρετούντων στα σώματα ασφαλείας και υπαλλήλων υπηρεσιών και φορέων του στενού και του ευρύτερου δημοσίου τομέα σε θέματα αντιμετώπισης του ρατσισμού και της ρατσιστικής βίας.
– Αλλαγή φύλου, Νόμος 4491/2017/ΦΕΚ 152/13-10-2017 (« Νομική αναγνώριση της ταυτότητας φύλου – Εθνικός Μηχανισμός Εκπόνησης, Παρακολούθησης και Αξιολόγησης των Σχεδίων Δράσης για τα Δικαιώματα του Παιδιού και άλλες διατάξεις »)
Ο νόμος αυτός ρυθμίζει τα σχετικά με την αλλαγή φύλου καθώς και τα σχετικά με τον Εθνικό Μηχανισμό Εκπόνησης, Παρακολούθησης και Αξιολόγησης των Σχεδίων Δράσης για τα Δικαιώματα του Παιδιού.
Στις παραγράφους 1 και 2 ατυχώς προσπαθεί να θέσει υπό την προστασία του ατομικά δικαιώματα, τα οποία ήδη προστατεύονται τόσο από το Σύνταγμα όσο και από τον  ίδιο τον νόμο. Με πλάγιο τρόπο και εκ του πονηρού ο νομοθέτης, προσπαθεί να εισαγάγει την έννοια της «ταυτότητας φύλου». Προσπαθεί να δημιουργήσει κάτι το οποίο δεν υπάρχει. Χρησιμοποιεί τα χαρακτηριστικά του βιολογικού φύλου, για να τα εντάξει αυθαίρετα στην έννοια της ταυτότητας φύλου και κατ’ επέκταση στην έννοια του κοινωνικού φύλου. Πρόκειται για παράλογο νοηματικό άλμα, το οποίο προσπαθεί να συνδέσει αντίθετες έννοιες μεταξύ τους και με διαφορετικό περιεχόμενο, ώστε να φθάσει στο προκαθορισμένο αποτέλεσμα-συμπέρασμα-επιδιωκόμενο σκοπό με τον νόμο αυτό. Άλλη έννοια έχει το βιολογικό φύλο και άλλη το κοινωνικό φύλο. Επιχειρεί μία αυθαίρετη μίξη εννοιών και δημιουργεί σύγχυση. Σκοπός είναι να τις κάνει να φανούν σχετικές.
Να σημειωθεί, ότι Ελληνικό μας Σύνταγμα αναγνωρίζει μόνο δύο είδη φύλου και αυτά είναι τα βιολογικά, άρρεν και θήλυ, όπως προκύπτει από τα άρθρα 4 πάρ. 1 και 116 πάρ. 2 Σ.
Το Σχέδιο Δράσης έχει χρονοδιάγραμμα από το 2015 έως το 2020. Έχει συνταχθεί από το Υπουργείο Δικαιοσύνης-Γενική Γραμματεία Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και το υπογράφει ο Γενικός Γραμματέας Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, το 2014. Μεταξύ άλλων αυτό το Σχέδιο Δράσης για τα δικαιώματα του Παιδιού προβλέπει τα εξής :
Στην  σελίδα 47, στο κεφάλαιο με τίτλο «3.4.5. Προστασία των ανηλίκων θυμάτων από δευτερογενή θυματοποίηση », αναγράφει ότι στο πρόγραμμα αυτό εντάσσεται και η: «Εκμάθηση εναλλακτικών μεθόδων ανατροφής και εκπαίδευσης των παιδιών και η υιοθέτηση άλλων γονεϊκών ρόλων και προτύπων».
Προεδρικό Διάταγμα 132 Αρ. Φύλλου 239/11 Δεκεμβρίου 2012   –  «Σύσταση Τμημάτων και Γραφείων Αντιμετώπισης Ρατσιστικής Βίας – Τροποποίηση διατάξεων π.δ. 14/2001 (Α΄ 12) »
Στην εν λόγω διεύθυνση υπηρετούσε ως υπεύθυνος αξιωματικός ένστολος, ο οποίος δηλώνει δημοσίως ομοφυλόφιλος, συμμετέχει με άλλους αστυνομικούς δημοσίως, και επισήμως στην παρέλαση ομοφυλοφίλων και σε διεθνείς σχετικές εκδηλώσεις.
Να επισημανθεί το δημόσιο άρθρο του με το οποίο βλασφήμησε Την Παναγία και χαρακτήρισε Την Ορθόδοξη Πίστη μας ως άκρως ρατσιστική καθώς και δημόσια φωτογραφία του προσβάλλοντας την Ελληνική σημαία. Το γεγονός αυτό και μόνο δημιούργησε σοβαρά προβλήματα και ερωτηματικά για την αντικειμενικότητα λειτουργίας της εν λόγω υπηρεσίας τουλάχιστον για όσο χρόνο διοικούσε την εν λόγω υπηρεσία.
– Αυτόματο Διαζύγιο σε συμβολαιογράφο, Νόμος 4509/22 Δεκεμβρίου 2017/ΦΕΚ 201/Α/22-12-2017
Ο νόμος αυτός προβλέπει την έκδοση συναινετικών διαζυγίων με συμβολαιογραφική πράξη, ενώπιον συμβολαιογράφου και υποχρεωτική παράσταση των πληρεξουσίων δικηγόρων. Στην ουσία με τον νόμο αυτό διαλύθηκε νομικά, ουσιαστικά, ηθικά και πνευματικά ο ιερός θεσμός του γάμου και φυσικά η οικογένεια. Να σημειωθεί, ότι η ολομέλεια των δικηγορικών συλλόγων Ελλάδος με ανακοίνωσή της, η οποία δημοσιεύθηκε στο διαδίκτυο την 29-11-2017 αντέδρασε αρνητικά. Ενδεικτικά αναφέρουμε τα εξής σημεία της αρνητικής στάσης της ολομέλειας των δικηγορικών συλλόγων :
  1. Δογματικά ο γάμος δεν είναι απλή σύμβαση. Πρόκειται για ιδιαίτερη σύμβαση, και για το λόγο αυτό η λύση του δεν μπορεί να είναι προσαρμοσμένη σε ένα απλώς συμβατικό πρότυπο.
  2. Η λύση του γάμου με συμβολαιογραφική πράξη καταλήγει σε σύγχυση και πλήρη σύμπτωση του γάμου με το σύμφωνο συμβίωσης ετερόφυλων. Μάλιστα, το σύμφωνο συμβίωσης καθίσταται ελκυστικότερο διότι επιτρέπει την συμβατική ρύθμιση των συνεπειών, ιδίως σε ό,τι αφορά τα αποκτήματα. Για το λόγο αυτό γεννάται ζήτημα συνταγματικότητας, εν σχέσει προς το άρθρο 21 του Συντάγματος.
  3. Η συμβολαιογραφική λύση του γάμου δεν περιβάλλεται από τις εγγυήσεις της δικαστικής απόφασης, όπως η δημοσιότητα.
  4. Υπάρχουν κενά στις περιπτώσεις πλάνης, απάτης, απειλής στην δήλωση βουλήσεως και στην άσκηση ενδίκων μέσων.
Εντούτοις όμως ο νόμος αυτός με τόσα προβλήματα και παραβιάσεις του Ελληνικού Συντάγματος είναι σε ισχύ.
– Καύση Νεκρών, εδώ έχουμε τους εξής νόμους :
Νόμος 3348/2006/ΦΕΚ-57Α/15-03-2006 άρθρο 35, Νόμος 4368/2016/ΦΕΚ-Α21/21-02-2016, Νόμος 4483/2017/ΦΕΚ 107/Α/31-07-2017, Νόμος 4277/2014, Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) 4932/2017/ΦΕΚ 441/Β/15-02-2017.
Αρχικά ο νόμος 3348/2006 στο άρθρο 35 άνοιξε τον δρόμο και επέτρεπε την αποτέφρωση νεκρών, ημεδαπών ή αλλοδαπών, των οποίων οι θρησκευτικές πεποιθήσεις επέτρεπαν τη μετά θάνατον αποτέφρωση, κάποιες προϋποθέσεις. ο Νόμος επέτρεπε την εγκατάσταση και λειτουργία Κέντρων Αποτέφρωσης Νεκρών (Κ.Α.Ν.) σε χώρους ιδιοκτησίας Ο.Τ.Α. ά  βαθμού καθώς και σε ΝΠΔΔ των Ο.Τ.Α.
Μετά έχουμε τον Νόμο 4277/2014-ΦΕΚ 156/Α/1-8-2014, ο οποίος έχει τίτλο ” Νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνας-Αττικής και άλλες διατάξεις” , ο οποίος αφορούσε το ζήτημα της χωροθέτησης και στα άρθρα 48 και επόμενα ρύθμιζε το πού θα τοποθετηθούν δηλαδή, τα Κέντρα Αποτέφρωσης Νεκρών, τα αποτεφρωτήρια μπορούν να χωροθετηθούν σχεδόν παντού, εκτός από περιοχές κατοικίας.
Έπειτα ήλθε ο Νόμος 4368/2016, ο οποίος στο άρθρο 92 ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις μονάδες αποτέφρωσης οστών των νεκρών και διαχείρισης της τέφρας.
Ακολούθως με τον Νόμο 4483/2017 άλλαξε το 133 και έτσι επετράπη πλέον η εγκατάσταση και λειτουργία Κέντρων Αποτέφρωσης Νεκρών (Κ.Α.Ν.) και από τους ιδιώτες ύστερα από σχετική άδεια και τους συνδέσμους δήμων και περιφερειών.
Τέλος ήλθε και η υπογραφή της Κοινής Υπουργικής Απόφασης (ΚΥΑ) 4932/2017/ΦΕΚ 441/Β/15-02-2017, η οποία ρυθμίζει θέματα τεχνικού και λεπτομερειακού χαρακτήρα για την ίδρυση και την λειτουργία των Κέντρων Αποτέφρωσης Οστών και Νεκρών.
Η αποτέφρωση εκτός του ότι είναι κάτι αποκρουστικό οδηγεί σε αποκοπή από την γονιδιακή συνέχεια του γένους και εξαφάνιση της ιστορίας και των ιστορικών προσώπων. Μέχρι και οι αρχαίοι Έλληνες απλά έκαιγαν τα σώματα και φύλαγαν ως ιερά τα οστά των προγόνων τους. Δεν τα αποτέφρωναν.
– Τροποποίηση του Ποινικού Κώδικα και του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας, Νόμοι 4619/2019/ΦΕΚ/95Α/11-06-2019 και Νόμος 4620/2019/ΦΕΚ96Α/11-06-2019 αντιστοίχως
Με τον νόμο επήλθαν αλλαγές στον Ποινικό Κώδικα και στον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας. Ενδεικτικά αναφέρουμε :
Καταργούνται διατάξεις για την καθύβριση των Θείων και την περιύβριση νεκρού,
σε πλημμέλημα μετατρέπονται αδικήματα όπως οι προπαρασκευαστικές πράξεις εσχάτης προδοσίας ή η δωροδοκία πολιτικών προσώπων,
καταργήθηκε το 151 άρθρο του Ποινικού Κώδικα, το οποίο προέβλεπε, ότι όποιος ως πληρεξούσιος του ελληνικού κράτους ή συμμάχου του, διεξάγει με κάποια άλλη κυβέρνηση υποθέσεις του εντολέα του με πρόθεση κατά τέτοιο τρόπο που να μπορεί να προκύψει βλάβη για τον εντολέα, τιμωρείται με κάθειρξη.
– Μη εφαρμογή από την Πολιτεία – Κυβέρνηση των αποφάσεων  1749-1752/2019 της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας με τις οποίες ακυρώθηκαν οι 101470/Δ2/16.6.2017 και 99058/Δ2/13.6.2017 αποφάσεις του υπουργού Παιδείας του Σύριζα κ.Γαβρόγλου.
Συνοπτικά να πούμε, ότι με τις αποφάσεις 1749-1752/2019 της Ολομέλειας του ΣτΕ ακυρώθηκαν ως αντισυνταγματικές οι 101470/Δ2/16.6.2017 και 99058/Δ2/13.6.2017 αποφάσεις του υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, με τις οποίες καθορίστηκαν τα προγράμματα σπουδών του μαθήματος των Θρησκευτικών αφενός του Δημοτικού και του Γυμνασίου, αφετέρου του Λυκείου.
Αναφορικά με την διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών, η Ολομέλεια του δικαστηρίου έκρινε, κατά πλειοψηφία, ότι πρέπει να επιδιώκεται η ανάπτυξη της ορθόδοξης χριστιανικής συνείδησης και ότι το μάθημα αυτό απευθύνεται αποκλειστικά στους ορθόδοξους χριστιανούς μαθητές και ότι θα πρέπει να έχει ομολογιακό χαρακτήρα. Να σημειωθεί ότι οι ετερόδοξοι, αλλόθρησκοι ή άθεοι μαθητές έχουν δικαίωμα πλήρους απαλλαγής από το μάθημα με την υποβολή σχετικής δήλωσης, η οποία θα μπορούσε να γίνει με μόνη την επίκληση λόγων θρησκευτικής συνείδησης.
Και όμως η νύν Υπουργός Παιδείας κ.α. Κεραμέως ακόμη ΔΕΝ έχει προβεί στην εφαρμογή τους κατά τρόπο αντισυνταγματικό και παράνομο!
– Συμφωνία Πρεσπών, διακρατική συμφωνία που συνομολογήθηκε στις 12 Ιουνίου 2018 ανάμεσα στην Ελληνική Δημοκρατία και στα Σκόπια. Υπογράφηκε στο ορεινό χωριό Ψαράδες της Φλώρινας που βρίσκεται στην περιοχή των Πρεσπών από όπου και πήρε το όνομά της.
Εδώ τι να πρωτοσχολιάσει και να θυμηθεί κάποιος, τα δακρυγόνα στις ειρηνικές πορείες διαμαρτυρίας εναντίον των Ελλήνων πολιτών, τα δρακόντεια μέτρα ασφαλείας, τα παρασκήνια και την προδοσία! Εκχώρησαν οι Ελληνικές Κυβερνήσεις στο υβρίδιο-έκτρωμα του Τίτο, στα Σκόπια, γλώσσα και εθνότητα. Μια βουλγαρική ψευτοδιάλεκτο την βάφτισαν ” Μαλκεδονική γλώσσα” . Χωρίς να ερωτηθεί ο Ελληνικός λαός, χωρίς δημοψήφισμα παραχωρήσαμε γλώσσα και εθνότητα και επιτρέψαμε να υβριστεί το όνομα της Μακεδονίας μας και να σπιλωθούν 4000 χρόνια ατόφιας Ελληνικής Ιστορίας και παρουσίας, αγώνων και αιματηρών θυσιών.
– Σχέδιο Νόμου με τίτλο ” Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις”, το οποίο αναρτήθηκε την 22α Απριλίου του 2020 στην ιστοσελίδα opengov.gr  διαδικτυακός τόπος διαβουλεύσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, όπου στο άρθρο 1 προβλέπει την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο νηπιαγωγείο εκτός των άλλων.
Είναι να απορεί κανείς για την διαστροφή όσων σκέφτηκαν, πρότειναν και τόλμησαν να θέσουν σε σχέδιο νόμου κάτι τέτοιο. Εν μέσω κορονοίου, όπου όλα υπολειτουργούσαν και με μία ψευδεπίγραφη και εικονική διαβούλευση λίγων ημερών χωρίς αναλύσεις, εμπεριστατωμένες παρουσιάσεις και επεξηγήσεις προς κάθε ενδιαφερόμενο και ειδικά προς τους γονείς, η κυβέρνηση σκέφτηκε να εισάγει την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο νηπιαγωγείο. Και μόνο στο άκουσμα αυτής της προοπτικής μόνο τρόμο θα ένιωθε κάθε υγιής γονιός, για το παιδί του.
Να σημειωθεί, ότι πάνω από 2000 σχόλια αναρτήθηκαν στην διαβούλευση αυτή και το 95% ήταν όλα αντίθετα και αρνητικά απέναντι στην εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο νηπιαγωγείο.
Αναμένουμε με αγωνία από την ευαίσθητη δημοκρατική πολιτεία να ακούσει την λαϊκή βούληση και να αποσύρει την επικίνδυνη και διαστροφική , θα έλεγε κάποιος, αυτή πρόταση.
Σίγουρα είναι κι άλλα νομοθετήματα, σίγουρα είναι πολύ μεγάλη η έκταση ανάπτυξής τους, απλά μία συνοπτική κατά το δυνατόν αναφορά γίνεται εδώ.
Είναι απόλυτη ευθύνη του κάθε πολίτη, ειδικά του Ορθόδοξου Χριστιανού, να μετέχει, να ενδιαφέρεται, να ενημερώνεται, να προτείνει, να συνδιαμορφώνει, να δραστηριοποιείται, να διεκδικεί, να διαφωνεί ευγενικά και με ήθος εκκλησιαστικό και δημοκρατικό, να παραδέχεται τα λάθη του, να προσπαθεί να γίνει καλύτερος και να ζυμώνεται υγιώς με την κοινωνία του.  Οι αξίες, οι αρχές, η πατρίδα και Η Πίστη μας, ανήκουν σε όλους μας και στους προγόνους και στις επόμενες γενιές, αλλά πρώτα ανήκουν Στον Θεό.
Έχουμε χρέος να τα διαφυλάξουμε και να αγωνιστούμε να τα διασώσουμε με ευγένεια, ανδρεία και ήθος Εκκλησιαστικό και Δημοκρατικό.
πηγή

2 σχόλια:

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

Μόνο αν ποτέ
επιτρέψει ο Θεός

να ξαναλειτουργήσουν
σχολειά
σαν αυτά που ευλόγησε
ο Πατροκοσμάς

το ήθος μας
η σκέψη μας

ο νούς μας
-τελικά-
θα ξαναγίνει

φ υ σ ι ο λ ο γ ι κ ό ς !

Αμήν.
Γένοιτο.

Χριστος Ανέστη!

Είθε και η πατρίδα...

Ανώνυμος είπε...

Κανείς δέν μιλάει, δέν ἀντιδράει.. ἔχει ποτίστει τό εἶναι μας μέ ὑπνωτικό..
Χθές βρέθηκα σέ μία ἀγρυπνία (ἔτσι τήν ὀνομάζουν, δέν εἶναι).
- Ὡράριο καινούριο (μετά τά μέτρα) 9:00-11:30.
- Ἡ Ἁγία Τράπεζα ἔξω ἀπό τό Ἰερό Βῆμα (γιατί τάχατες θά γινόταν 2η Θεία Λειουργία τό πρωί)
- Βάλανε 3 καρέκλες μέ τά παιδάκια πού βοηθοῦσαν στό ἱερό δίπλα στήν Ἁγία Τράπεζα (λές καί εἶναι θέατρο νά τό βλέπουν ἀπό πιό κοντά αὐτά γιατί ἔχουν μέσον..)
- Στό τέλος τό ἀντίδωρο τυλιγμένο σέ ἀλουμινόχαρτο σάν γλυκό.
Ἐννοεῖται ὅτι είχες θέση μέ νούμερο καί χωρίς νούμερο δέν ἔμπαινες μέσα.
Ἐκτός ἀπό ἐμένα, πού ἔχω γίνει πλέον κυνική, δέν ἀντέδρασε κανείς σέ τίποτα.
Τό γνωστό σλόγκαν, ἔ.. καί ποιός θά μᾶς ἀκούσει;
Κοιμόμαστε καί τά ἀξίζουμε αὐτά πού παθαίνουμε.
Δόξα τῷ Θεῷ πάντων ἕνεκεν!