Τετάρτη 20 Μαΐου 2020

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, γυαλιά και κείμενο

6 σχόλια:

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

Μπά...

Ο χάρυ πότερ

με περρούκα

...

ίσως διαφημιστικό
για βιβλίο
η ταινία...

Ο χάρυ πότερ, πουτουδού...

(ταιριαστό
ακούγεται...)

Τέτοια λατρεία
όμως
στο χάρυ πότερ...

θα τον δούμε
και πρόεδρο
καμμιά μερα...

έλεος δηλαδή...

ανωνυμος είπε...

για τη χωματερή...…...

Ανώνυμος είπε...

Σαν ΠΟΝΤΙΟΣ τρίτης γενιάς μετά από όσα έχω ακούσει απο προσωπικα βιώματα της γιαγιάς και του παππού μου γιά το τι τράβηξε ο προ-πάππους μου ό οποιος σφαγιάστηκε μπροστα στα μάτια της 6χρονης τότε γιαγιάς μου ( Ο ΔΕ ΠΑΠΠουσ ΜΟΥ ΔΕΝ ΓΝΏΡΙΣΕ ΠΑΤΕΡΑ...μετά από όλα αυτα και άλλα που δεν έχουν τέλος και επειδη θεωρώ ΥΨΙΣΤΗ ΥΒΡΗ ΚΑΙ ΑΤΙΜΩΣΗ των νεκρων προγόνων μου την στάση αυτής της γυναίκας όπου κατέχει το ανώτατο αξίωμα της χώρας εγω προσωπικά την φτύνω στα μούτρα.
Απλα προστέθηκε άλλη μια γλάστρα στην πολιτική σκηνη του τόπου μας.
Ο ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Η συγκεκριμενη επιλογή του πολιτικού συστηματος αποτελει τον απολυτο οδοδεικτη συμπεριφοράς και προθεσεων επιβολης μετρων αλλοτριωσης δειγμα των οποιων εχουν ηδη εφαρμοσθει.Βιαζονται να προσκυνησουν τα αφεντικά και αποκαλυπτονται

Ανώνυμος είπε...

Η τύπισσα είναι τυπικό παρακμιακό υποπροϊόν της λεγόμενης New Left, Νέας Αριστεράς. Ουδεμία έκπληξη...

Cyclus

minas45 είπε...

Ουτε για φτυσιμο δεν κάνουν για δεν ειναι αξιοι ουτε να τους κοιτάξεις.... Χριστός Ανέστη