Πέμπτη 9 Απριλίου 2020

Δηλαδή άμα πάω ν’ ανάψω λαμπάδα στην ενορία μου την Ανάσταση, θα μου την πέσουν τα καρακώλια;


xardalias3
Ένα ερώτημα μετά σκέψεων σε πρώτο πρόσωπο, θέλω να υποβάλλω, στον πολλά βαρύ και όχι κυβερνητικό “κλαρινογαμπρό” γ.γ Πολιτικής Προστασίας του Κράτους των νεοφιλελέδων του Μητσοτάκη και του Γερμανικού μπαλκονιού της σύγχρονης Βέρμαχτ, κάποιον πρώην βλαχο- δήμαρχο Χαρδαλιά. 
«Χωροφύλακα υφυπουργέ με τη στολή», ελεγχόμενε πρώην δήμαρχε Βύρωνα που σε κυνηγάνε ακόμα για «ανομήματα» και φωτογραφίζεσαι στα «φλουφλο»-περιοδικά, για κάνε λίγο κράτει, φιλάρα…
Ακούσαμε με προσοχή τον νεοπαγή υφυπουργό γ.γ. Πολιτικής Προστασίας και παλιό γνώριμο από το ρεπορτάζ, πρώην δήμαρχο του πολύπαθου Δήμου Βύρωνα, Νίκο Χαρδαλιά, για τα πιο αυστηρά μέτρα περί προστασίας του κοινωνικού συνόλου από τη ζοφερή εικόνα της πανδημίας.
Σε πολλά από αυτά, σαφώς συμφωνούμε. Κάνει το πρέπον.
Όμως, στο θέμα του Αγίου Φωτός είναι λάθος. Και δεν είμαστε από αυτούς που μιλάνε πίσω από τις πλάτες του άλλου.
Ό,τι λέμε, το υποστηρίζουμε δημόσια. Είσαι λάθος, Χαρδαλιά.
Δύο δήμαρχοι, πρώην συνάδελφοί σου, για λόγους ίσως και δημοτικότητος, αλλά και πίστης (ξέρεις και εσύ απ’ αυτά σαν παλιά κομματική καραβάνα), προσπάθησαν να «μοιράσουν», να διαδώσουν το Άγιο Φως, το βράδυ της Ανάστασης με φαναράκια και δημοτικούς υπαλλήλους και όχι εθελοντές που θα ήταν σαφώς λάθος. Εάν τηρούσαν τις προφυλάξεις, τις οποίες εσύ θα τους μετέδιδες (αφού αυτή είναι η δουλειά σου) δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα. Αίφνης, είδαμε σε πλάνο μπάτσου στην κρατικοδίαιτη προπαγανδιστική ΕΡΤ, να το παίζεις μάγκας, λέγοντας: «Δεν συμφωνώ, απαγορεύεται».
Είναι μεγάλη κουβέντα και θα μας πάρει ώρες. Εάν φρόντιζες να διασφαλίσεις τις συνθήκες, το Φως της Αναστάσεως θα πήγαινε στο σπίτι κάθε Έλληνα πολίτη. Αλλά δεν θέλετε. Και όχι δεν θέλεις εσύ. Δεν θέλουν αυτοί που σου κάνουν κουμάντο σε όσα λες. Αυτοί που σε έβαλαν εκεί να διατάζεις τους υπηκόους, χωρίς «στρατό». Γιατί εάν είχες «στρατό» με εκπαίδευση, θα φρόντιζες να είσαι και σωστός Χριστιανός.
Εγώ, πάντως, στην Ανάσταση, αλλά και στον Επιτάφιο, θα μετέχω, Χαρδαλιά, έστω και ιδεατά, όπως μας προστάζουν τα αφεντικά σου. Εσύ μείνε σπίτι σου…
Άμα πάω ν’ ανάψω λαμπάδα στην ενορία μου την Ανάσταση με την κόρη μου, θα μου την πέσουν τα καρακώλια σου ρε Νικολάκη; Γιατί εγώ είμαι πιο αμαρτωλός από σένα; Κρίμα. Τίποτε άλλο. 
Στέφανος Χίος

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Βέβαια και θα την πέσει...
Εκ του ασφαλούς βεβαίως βεβαίως....σε οικογενειάρχες παιδιά γυναίκες καμιά γιαγιά....
Διότι γνωρίζει πως αντίδραση και αντίσταση δεν θα βρεί.
Σε κανένα σοκολατένιο όμως που ξέρει πως αν τολμήσει το κεφαλάκι του απο λευκο θα γίνει κόκινο ΤΟΥΜΠΕΚΙ ΨΙΛΟΚΟΜΕΝΝΟ.....
ΑΛΑΡΓΑΑΑΑΑ όπως έλεγε και ο Καραγκιόζης....
Ο ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Ισραηλινή συγγραφέας έγραψε πριν από 23 χρόνια βιβλίο για μια πανδημία που θα ερχόταν το 2020!

http://redskywarning.blogspot.com/2020/04/23-2020.html

Παναγία Μαρμαρά είπε...

Πες τα βρε παιδί μου πές τα, γιατί πολύ του έχω άχτι . Τόσο άχτι που ούτε με λέξεις δεν εκφράζεται. Πού τον βρήκανε δεν ξέρω. Μιλάμε απαράδεκτος.

Ανώνυμος είπε...

https://www.larissanet.gr/2020/04/10/entasi-apo-katoikous-gia-tin-karantina-sti-nea-smyrni-vinteo/
Αντιδράσεις κατοίκων στη Λάρισα για την καραντίνα στη Νέα Σμύρνη.