Ο Ορθόδοξος(;) Αρχιεπίσκοπος Αμερικής Ελπιδοφόρος επανέλαβε δημοσίως την θέση του υπέρ της μετάδοσης της Θείας Κοινωνίας σε μη Ορθόδοξους συζύγους.
Δείτε πως οι ΔΙΑΒΟΛΟΙ καταργούν την Ορθόδοξη Πίστη
Δείτε πως χρησιμοποιούν την «οικονομία» (τί είδους «οικονομία» ας τ’ αφήσουμε για άλλη φορά) στο ένα Μυστήριο
για να κατεδαφίσουν και το άλλο Μυστήριο.
Χρησιμοποίησε την λέξη «πάστορας» και όχι ιερεύς.
Θεωρεί ότι «σώζει» τα μέλη της οικογένειας δίνοντας τους την Θεία
Κοινωνία χωρίς να ξέρουν τι πιστεύουν. Αντιμετωπίζει τους ανθρώπους σαν
βοοειδή που πρέπει με κάποιον τρόπο να τα μαζέψουμε.
Πλήρης αντιστροφή του «Μη νομίσητε ότι ήλθον βαλείν ειρήνην επί την γην΄ ουκ ήλθον βαλείν ειρήνην, αλλά μάχαιραν».
Λέει, «Ποιος έχει την πολυτέλεια για κάτι τέτοιο; Μπορεί ένας πάστορας
να αναλάβει αυτήν την ευθύνη και να χάσουμε τους ανθρώπους μας μόνο και μόνο για αυτό;» Η φράση μόνο και μόνο για αυτό; αναφέρεται στην μετάδοση της Θείας Κοινωνίας σε μη Ορθοδόξους!!! ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ.
Νέα Υόρκη, 12 Απριλίου 2020
Σε δημόσια τηλεοπτική συνάντηση, η οποία
πραγματοποιήθηκε χθες Σάββατο 11 Απριλίου, ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής
Ελπιδοφόρος της Ελληνορθόδοξης Αρχιεπισκοπής του Πατριαρχείου
Κωνσταντινουπόλεως επανέλαβε δημοσίως την πεποίθησή του ότι οι
μη Ορθόδοξοι σύζυγοι που παντρεύτηκαν στην Ορθόδοξη Εκκλησία πρέπει να
έχουν την δυνατότητα να λαμβάνουν την Θεία Κοινωνία στην Ορθόδοξη
Εκκλησία.
«Προσωπικά θα έδινα … την ΘείαΚοινωνία», σε μη Ορθόδοξους συζύγους, είπε.
Η χθεσινή δημόσια συνάντηση ξεκίνησε με
τον Αρχιεπ. Ελπιδοφόρο να απευθύνει λόγο, ο οποίος επικεντρώθηκε κυρίως
στο θέμα της πανδημίας του κορωνοϊού. Η ερώτηση για την μετάδοση της
Θείας Κοινωνίας σε μη Ορθόδοξους συζύγους τέθηκε κατά την διάρκεια των
Ερωτήσεων, όπως είχε γίνει και στην συνάντηση της Ηγεσίας των 100.
Η συντονίστρια Δήμητρα Καλοδήμου διαβίβασε στον Αρχιεπίσκοπο την ερώτηση: «Θα
ήθελα να γνωρίζω πότε οι ιερείς θα λάβουν οδηγίες για να επιτρέπουν την
Θεία Κοινωνία σε μη Ορθόδοξους συζύγους, παντρεμένους στην Ορθόδοξη
Εκκλησία. Μπορείτε να το εξηγήσετε αυτό;»
Ο Αρχιεπίσκοπος απάντησε θυμίζοντας τι συνέβη στη συνάντηση Ηγεσία 100, στην οποία είχε αναφερθεί το OrthoChristian:
«Αυτού του είδους οι αποφάσεις γενικά παίρνονται από το Οικουμενικό Πατριαρχείο, την κεφαλή της Εκκλησίας μας.
Καταλαβαίνω ότι αναφέρεστε σε
ερώτηση που απάντησα στην διάρκεια μίας συνάντησης που είχαμε με την
Ηγεσία των 100 τον περασμένο Φεβρουάριο στην Φλόριντα, όπου κάποιος με
ρώτησε ποια ήταν η γνώμη μου για αυτό το θέμα. Κι εκεί είπα, ρώτησα τον
εαυτό μου: «Πώς μπορώ και προσφέρω το Μυστήριο του Γάμου σε έναν
Χριστιανό που δεν είναι μέλος της Εκκλησίας μου;» Γνωρίζετε ότι αυτό
κάνουμε με τους μικτούς γάμους. Δεχόμαστε στο Μυστήριο του Γάμου
μη-Ορθόδοξους πιστούς από άλλες εκκλησίες. Παντρεύονται στην Ορθόδοξη
Εκκλησία και στη συνέχεια χωρίζονται όταν πρέπει να παρευρεθούν στην
λειτουργία και στην Ευχαριστία.
Μπορείτε να φανταστείτε λοιπόν, δύο
άνθρωποι που έχουν παντρευτεί και έχουν πάρει ευλογία στην Ορθόδοξη
Εκκλησία -και θυμάστε τις ευχές που λέμε στην Εκκλησία, ότι αυτοί οι δύο
γίνονται ένα- και γίνονται ένα με την ευλογία της Ορθοδόξου Εκκλησίας,
και αφού γίνουν ένα τους αναγκάζουμε να χωριστούν όταν έρθει η
Ευχαριστία. Και ρώτησα τον εαυτό μου δημοσίως μπροστά σε όλα τα μέλη της
Ηγεσίας 100, λέγοντας: «Πώς μπορούμε να το κάνουμε αυτό;» Και
είπα ότι εγώ προσωπικά δεν συμφωνώ. Προσωπικά θα έδινα το άλλο Μυστήριο
-την Θεία Ευχαριστία- σε εκείνα τα ζευγάρια που είναι παντρεμένα και που
δέχτηκαν το Μυστήριο του Γάμου στην Ορθόδοξη Εκκλησία.Και με αυτόν τον τρόπο σώζω ολόκληρη την οικογένεια, διότι διαφορετικά χάνω τα παιδιά και χάνω ολόκληρη την οικογένεια.
Και σας υπενθυμίζω ότι οι μικτοί
γάμοι στις Ηνωμένες Πολιτείες στην Αρχιεπισκοπή μας είναι πάνω από 65%.
Πάνω από 65%. Συνεπώς, εάν δεν συμπεριλαμβάνουμε αυτές τις οικογένειες
στην Αρχιεπισκοπή μας, κάθε χρόνο, κάθε χρόνο θα χάνουμε το 65% των
μελών μας, των οικογενειών μας. Ποιος έχει την πολυτέλεια για
κάτι τέτοιο; Μπορεί ένας πάστορας να αναλάβει αυτήν την ευθύνη και να
χάσουμε τους ανθρώπους μας μόνο και μόνο για αυτό;
Δυστυχως οπως τα ειπαν οι αγιοι μας ετσι θα γινουν.αν ο ελπιδοφορος ειναι αντιχριστος φανταστειτε τι ειναι βαρθολομαιος και ιερωνυμος.ο σωζων εαυτω σωθητω οπως,ειπε ο γερων ιωσηφ ο βατοπαιδινος
Αυτή είναι η Ευχαριστιακή Εκκλησιολογία του Ζηζιούλα σε πλήρη εφαρμογή. Ο Επίσκοπος προϊσταται ως εικόνα του Χριστού, προσφέρει και σώζει αυτός αντί του Χριστού αφού ο Χριστός μας άφησε για άλλες πολιτείες. Προσφέρει όπου θέλει αυτός, αν οι ενδιαφερόμενοι διαθέτουν και τον απαραίτητο οβολό για να σώσουν τα χρεοκοπημένα ταμεία της Αρχιεπισκοπής τότε ακόμα καλύτερα. Η κεφαλή της εκκλησίας, αφού ο Χριστός είπε ψέματα στους μαθητές Του και δεν θα είναι μαζί μας έως της συντελείας του αιώνος, είναι πλέον το Οικουμενικό Πατριαρχείο δηλαδή ο Βαρθολομαίος. Αυτός εικονίζει τον Πατέρα ως Πρώτος άνευ ίσων και ο Ελπιδοφόρος είναι ο Υιός που πέμπει το πνεύμα. Όπως λέει και ο Ζηζιούλας, αφού υπάρχει ιεραρχία στην Τριάδα είναι δυνατόν να μην υπάρχει ιεραρχία στην εκκλησία;
π. Ἰωάννης Ρωμανίδης: "Ἐλεύθερος κατὰ τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία εἶναι ἐκεῖνος ὁ ὁποῖος βρίσκεται σὲ κατάσταση φωτισμοῦ"
Μονή Σπηλαίων του Πσκώφ
Μονή Σπηλαίων του Πσκώφ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΣΕΙΣΜΟ
«Χριστὸς μὲθ΄ἠμῶν στήτω» Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος όταν έγιναν οι μεγάλοι σεισμοί της Αντιόχειας και ήταν ακόμα ιερέας πριν γίνει Επίσκοπος είπε στους Χριστιανούς: Να πάτε να γράψετε όλοι επάνω στους τοίχους «Χριστός μεθ' ημών στήτω» και εννοούσε ότι: «Ο Χριστός είναι μαζί μας, σπίτι μου να σταθείς, όχι να πέσεις». Όσοι Χριστιανοί τον άκουσαν τα σπιτικά τους δεν έπεσαν.
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ -(+) από τον μακαριστό π. Κωνσταντίνο Στρατηγόπουλο
Άσηπτη θεολογία ή θεολογία της μολύνσεως;_ Με αφορμή την μεγάλη αλλοίωση της Ορθόδοξου εμπειρίας των αγίων μας που συμβαίνει τον τελευταίο καιρό από Συνόδους ,Επισκόπους ,Ιερείς ,Λαϊκούς .Παρατηρούμε δε και εδώ στην παράγκα μας καθημερινά σχεδόν να "βομβαρδιζόμαστε από σχολαστή /ες" από ψυχοπαθολογικές απνευμάτιστες ερμηνείες απιστίας ,είπαμε , να ξαναθυμηθούμε δυο πολύ καλές τοποθετήσεις που εκφράζουν την Ορθόδοξη πίστη και με επιστημονικό λόγο ,προς στηριγμό, όσων κρατάμε ανοικτές τις ψυχές μας είτε υγιείς είτε άρρωστοι σωματικά .Και ας φωτίσει ο Θεός όσους αδυνατούν να έχουν καθαρό νου ,το έχουμε τόσο πολύ ανάγκη όλοι μας και για τα ερχόμενα...
Βαδίζοντας προς την αυτάρκεια
Σοβαρές και απειλητικές για τη ζωή παρενέργειες από τη χρήση μάσκας προσώπου
Η διοικούσα Εκκλησία της Ελλάδος δυστυχώς κινείται σε ολισθηρό έδαφος.
Όταν σε αφήνουν να πεθαίνεις απ την πείνα αλλά θέλουν να σε σώσουν από τον κορωνοϊο!
Η αδυναμία Επισκόπων να αντιληφθούν το διακύδευμα της κρίσης του κορόϊδο-ιού
.
Τα Χριστούγεννα στη λογική του Νέου Προγράμματος Σπουδών στα Θρησκευτικά
.
Οι Πατέρες της Εκκλησίας ως πρότυπα της Οικουμενικής Κινήσεως. Απάντησις εις τα κατάπτυστα δημοσιεύματα των Ζηλωτών ενάντια στο Κολυμπάριον
Σταράτες κουβέντες που οι οσφυόκαμπτες, μεγαλόσχημοι ρασοφόροι σκέφτονται, αλλά δεν λένε!
.
ΕΠΟΙΚΙΣΜΟΣ ΤΕΛΟΣ!
.
Σκέψεις με αφορμή κάποιες προτάσεις από το άρθρο του Δοσιθέου Τατάρνας
Σχόλια σε μερικές από τις θεολογικές θέσεις του Μεσσηνίας Χρυσοστόμου
Σχόλια σε θεολογικές θέσεις του Μεσσηνίας Χρυσοστόμου
.
Περί Διώ(χ)την το ανάγνωσμα...
Η παράγκα μας στο Rutube
ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ,ΦΙΛΟΙ
Το facebook της παράγκας
Μη διαλέξεις ένα δρόμο χωρίς εμπόδια, πιθανότατα δεν οδηγεί πουθενά
«Είδα ψυχές που έρεπαν με μανία στους σαρκικούς έρωτες. Αυτές λοιπόν αφού έλαβαν αφορμή μετανοίας από την γεύση του αμαρτωλού έρωτος, μετέτρεψαν αυτόν τον έρωτα σε έρωτα προς τον Κύριο. Έτσι ξεπέρασαν αμέσως κάθε συναίσθημα φόβου και εκκεντρίσθηκαν στην άπληστη αγάπη του Θεού. Γι αυτό και ο Κύριος στην αγνή εκείνη πόρνη (Λουκ. ζ΄37-40) δεν είπε ότι εφοβήθηκε, αλλά «ότι ηγάπησε πολύ» και κατόρθωσε εύκολα να αποκρούσει τον ένα έρωτα με τον άλλον.»
Αγίου Ιωάννου της'' Kλίμακος"
O ΚΥΡ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Ancient Faith Radio - Orthodox
Are you Amazed?
Στηρίξτε τους πολύτεκνους
"Τα δέντρα που έχουν καρπούς πετροβολάνε" Θ.Κολοκοτρώνης
η τέχνη
Ο μεν βίος βραχύς, η δε τέχνη μακρή, ο δε καιρός οξύς, η δε πείρα σφαλερή, η δε κρίσις χαλεπή. Δει ου μόνον εαυτόν παρέχειν τα δέοντα ποιεύοντα, αλλά και τον νοσέοντα, και τους παρεόντας, και τα έξωθεν.
Kιβωτός του κόσμου
Λευτεριά στην Παλαιστίνη!
Αϊ σιχτίρ -για την «ελεύθερη» δημοσιογραφία,την καταστροφή του Γένους.
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΟΤΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗ
αλλά μην νοιώθετε «λύπη» που αντιγράφουμε τα δικά σας , χωρίς να σας ρωτήσουμε...
Για την παράγκα μας
είναι γ ε λ ο ι ό τ η τ α η λεγόμενη «δεοντολογία περί πνευματικών δικαιωμάτων!»
βρε αντε
Εθνική βιβλιοθήκη
Καλάμι-Aνεξάρτητη έκδοση onLine
Το χαμόγελο του παιδιού
Τα απομνημονεύματα του Μακρυγιάννη
Παλαμάς
Χρωστάμε σε όσους πέρασαν ,θα ρθούνε, θα περάσουν,κριτές θα μας δικάσουν οι αγέννητοι και οι νεκροί.
Δεν συμμετέχω στον "σκοταδισμό" της παγκόσμιας οικολογικής ελιτείας
το ξέρασμα της υπεραξίας
Η εκδίκηση των γουρουνιών
Ερωτήσεις Χριστιανών σε Ισλαμιστές για τις πηγές του Ισλάμ
Όχι στη φίμωση των blogs
Γιάννης Τσαρούχης
Γενικά οι Έλληνες είναι αγράμματοι και αγνοούν τους θυσαυρούς της πατρίδας τους.Θα γίνουν θρήσκοι όσο μορφώνονται ,αντίθετα με άλλους που όσο μορφώνονται παύουν να είναι θρήσκοι.
ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ
(κάντε κλίκ στην εικόνα)
ενάντια στη φασιστική νοοτροπία της Google
πάπα-Γιάννης Ρωμανίδης : «Από τώρα και στο εξής το πρόβλημα θα είναι οι Δεσποτάδες μας.
«Υπάρχουν δύο είδη θεολογίας: το έν -ευρέως γνωστόν κατά τους παρελθόντας αιώνας- είναι η επαγγελματική καθέδρα του πολυμαθούς, το άλλο η συσταύρωσις μετά του Χριστού, η γνώσις Αυτού εν τοις ενδομύχοις της καρδίας.
Το πρώτον είδος είναι προσιτόν εις το πλήθος των διανοητικώς πεπροικισμένων ανθρώπων, των προτιμώντων την φιλοσοφικήν προσέγγισιν της θεολογίας.
Η πραγματική δε πίστις εις την Θεότητα του Χριστού, ήτις εκφράζεται δια ζωής συμφώνου προς το πνεύμα των εντολών Αυτού, δεν είναι απαραίτητος δι’ αυτούς.
Το δεύτερον είδος είναι θεολογία ομολογίας, ήτις γεννάται δια του βαθέος φόβου του Θεού εν τω πυρί της φλογεράς μετανοίας, ήτις εισάγει εις την οντολογικήν πραγματικότητα δια της εμφανίσεως του Ακτίστου Φωτός.
Η ακαδημαϊκή θεολογία εν συνδυασμώ μετά της ζώσης πίστεως δίδει αγαθά αποτελέσματα. Ευκόλως όμως «εκφυλίζεται», αποβαίνει αφηρημένη θεωρία, παύει να είναι εκείνο, όπερ παρατηρείται εν τη ζωή των Αποστόλων, των Προφητών και των Πατέρων ημών, τουτέστιν άμεσος ενέργεια του Θεού εν ημίν …
Η Αγία Τριάς είναι Θεός Αγάπης. Η αγάπη, περί της οποίας γίνεται λόγος εν τω Ευαγγελίω, είναι άκτιστος ζώσα ενέργεια της ανάρχου Θεότητος. Ίδιον αυτής είναι να ενοί ημάς εν αυτώ τούτω τω είναι. ….. φυσική αύξησις εν τω Πνεύματι μέσω της διαμονής εν τω Θείω χώρω δια της τηρήσεως των εντολών του Χριστού.
Ο νους αίφνης αποκτά γνώσιν και εκφράζει αυτήν δι’ ανθρωπίνων όρων. Τούτο έρχεται ως λάμψις αστραπής, όταν η καρδία πυρούται δια της αγάπης. Τούτο είναι το “θαυμαστόν φως” της αιωνιότητος, εις το οποίον πάντες ημείς εκλήθημεν.
Η συσσώρευσις τοιούτων στιγμών ελλάμψεως της συνειδήσεως ημών εν τη πείρα της Εκκλησίας ωδήγησεν οργανικώς εις την σύνθεσιν αυτών εις έν όλον. Ούτως εμφανίζεται η πρώτη απόπειρα συστηματοποιήσεως της ζώσης θεολογίας, ήτις εγένετο υπό του Αγίου Ιωάννου του Δαμασκηνού, ανδρός ωσαύτως πλουσίου και κατά την προσωπικήν αυτού πείραν.
Η ματαίωσις της θαυμαστής αυτής αναβάσεως προς τον Θεόν … προέκυψεν εις εποχάς παρακμής της ζώσης πείραςδια της τάσεως υποβολής των δεδομένων της Αποκαλύψεως εις την κριτικήν του λογικού ημών, δια της στροφής προς την “φιλοσοφίαν της θρησκείας”. Έπακόλουθον τούτου είναι τα σχολαστικά συστήματα θεολογίας, εν τοις οποίοις επικρατεί η φιλοσοφία και ουχί το πνεύμα της ζωής.
Γέρων Σωφρόνιος Σαχάρωφ
«Πως είναι δυνατό να γίνει συζήτηση περί `της θέσεως του επίσκοπου Ρώμης στην Εκκλησία`, αφού ο `επίσκοπος-πάπας` Ρώμης δεν βρίσκεται στην Εκκλησία αλλά στην αίρεση, εκτός της Εκκλησίας;
Ως απαραίτητη προϋπόθεση της συζητήσεως περί της θέσεώς του στην Εκκλησία, δεν θα ήτο η επιστροφή του στην Εκκλησία; » Mητροπολίτης Ράσκας π. Αρτέμιος
Η Εκκλησία ως η καινή κτίση
Aνάθεμα Ρωσικής Εκκλησίας της Διασποράς κατά του Οικουμενισμού
Those who attack the Church of Christ by teaching that Christ's Church is divided into so-called "branches" which differ in doctrine and way of life, or that the Church does not exist visibly, but will be formed in the future when all "branches" or sects or denominations, and even religions will be united into one body;
and who do not distinguish the priesthood and mysteries of the Church from those of the heretics, but say that the baptism and eucharist of heretics is effectual for salvation; therefore, to those who knowingly have communion with these aforementioned heretics or who advocate, disseminate, or defend their new heresy of Ecumenism under the pretext of brotherly love or the supposed unification of separated
Christians, Anathema!
Mην παίρνετε τον εαυτό σας πολύ στα σοβαρά!!
Πως είπατε κυρ Γιάννη;
«.Ελπίζω ότι όσοι εξ' υμών συμμετάσχουν εις την Κυβέρνησιν θέλουν γνωρίσει μεθ' εμού ότι εις τας παρούσας περιπτώσεις, όσοι ευρίσκονται εις δημόσια υπουργήματα δεν είναι δυνατόν να λαμβάνουν μισθούς αναλόγως με τον βαθμό του υψηλού υπουργήματός των και με τας εκδουλεύσεις των, αλλ/ ότι οι μισθοί ούτοι πρέπει να αναλογούν ακριβώς με τα χρηματικά μέσα, τα οποία έχει η Κυβέρνησις εις την εξουσίαν της.»
«.εφ'όσον τα ιδιαίτερα εισοδήματά μου αρκούν διά να ζήσω, αρνούμαι να εγγίσω μέχρι και του οβολού τα δημόσια χρήματα,
ενώ ευρισκόμεθα εις το μέσον ερειπίων και ανθρώπων βυθισμένων εις εσχάτην πενίαν».