Τρίτη 24 Μαρτίου 2020

Γλυκύτατε μου Ιησού

Η εικόνα ίσως περιέχει: κείμενο που λέει "Γλυκύτατε Ιησού, βάλσαμον της ψυχής μου, της καρδίας μου, αέρας της πνοής μου. γλυκύτατον, πολυθαύμαστος, πόθος της ζωής μου. πίστις αγάπη μου γλυκεία, Σωτήρα ποθεινότατε, γλυκειά ελθέ, γλυκεία πνοή, ελθέ, ζωή μου θεία, ελθέ, φως ομμάτων μου, θυμηδία φώτισον τα σπλάγχνα μου, νουν και καρδίαν πάρασχε σώμα μου απάθειαν τελείαν, διαύγασον εν τω φωτισμόν λαμπροτάτην γνώσεων δος αγάπη γλυκειά, αυτά που τους πόδας ασπάζομαι και γλυκοφιλάω. γλυκεία μου πνοή, αιτώ o υπεσχέθης κρούω με κατάνυξιν κι επιθυμώ να Πατρί Πνεύματι μου τον Οσίου Ιωσήφ του εισέλθης."

1 σχόλιο:

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

Που να νιώσω
ο ταλαίπωρος
τέτοια λόγια

που η γλυκύτης
του μελιού,
μου μοιάζει
πράμα αψύ
και τ'αποστρέφομαι...

και
μόνο τα

ζ α χ α ρ ω τ ά

επιθυμώ
με τις
χούφτες
να καταπίνω.