Η τεράστια ευκαιρία του κ.Τσιόδρα για ομολογία Χριστού.
Κάποτε (τη δεκαετία του ’80) τέθηκε θέμα από βουλευτή που αναφερόταν
στον τρόπο της μεταδόσεως της Θείας Ευχαριστίας και στο ότι ο τρόπος
αυτός εγκυμονεί κινδύνους της υγείας του λαού. Ο ιατρικός σύλλογος τότε ομολόγησε:
«Πρόκειται δε για ένα θέμα
πίστεως κατ’ εξοχήν. Και ελάχιστα ιατρικόν· διότι είναι θέμα
επενέργειας υπερφυσικών, πνευματικών δυνάμεων, οι οποίες βρίσκονται πέρα
από το πεδίον ερεύνης και τις δυνατότητες της επιστήμης…..Σε θέματα
πίστεως άλλωστε, όταν μάλιστα πρόκειται για τα μυστήρια της χριστιανικής
πίστεως δεν είναι ευχερές να υπεισέλθει η Ιατρική, διότι τα μυστήρια
τελούνται με την επενέργεια πνευματικών δυνάμεων, οι οποίες είναι εκτός
του πεδίου των δυνατοτήτων της επιστήμης, άρα και της Ιατρικής.
Επομένως, το θέμα
παραμένει στις αρμοδιότητες της Εκκλησίας να επιλέγει τους τρόπους με
τους οποίους θα διεκπεραιώσει την αποστολή της. Σύγκρουση μεταξύ
επιστήμης και Εκκλησίας δεν υπάρχει παρά μόνο στους έχοντες τρικυμία εν
κρανίω, εφόσον αμφότερες εξυπηρετούν την αλήθεια, οπωσδήποτε δε
κινούνται επί διαφορετικής βάσεως και σε διαφορετικά επίπεδα.»
Σήμερα, στις τραγικές αυτές στιγμές που ζούμε, έχουμε καθημερινή
επαφή, διά της τηλεοράσεως, με ένα αγαπητό πρόσωπο και εξαίρετο
επιστήμονα. Τον κ.Τσιόδρα. Παίρνοντας θάρρος από την πνευματική συγγένεια που υπάρχει, λόγω της
κοινής πίστεως με τον επιστήμονα, θα ήθελα να του απευθύνω τα ακόλουθα: -κ.Τσιόδρα είσθε λοιμωξιολόγος και παράλληλα ψάλτης (δηλ.κατώτερος κληρικός) της Εκκλησίας. Θεωρούμε δηλαδή ότι είστε πιστός. Έχετε αναλάβει βδομάδες τώρα να μας ενημερώνετε καθημερινά για τον
ιό, να δίνετε συμβουλές στον κόσμο, να εισηγείστε στην Κυβέρνηση τα
δέοντα μέτρα και να ενημερώνετε την Ιερά Σύνοδο για τα επιστημονικά
δεδομένα και τις προθέσεις της κυβέρνησης. Σας έδωσαν άτυπα τον τίτλο
του «στρατηγού» και όλοι κρέμονται από τα χείλη σας. Απευθυνόμενος λοιπόν απέναντι σε ένα τόσο σημαντικό πρόσωπο και πιστό χριστιανό και αδελφό σας θέτω τα κάτωθι: Σας παρουσιάστηκε και σας παρουσιάζεται μια τεράστια ευλογία από το Θεό
-μέσα σ’ αυτή τη συγκυρία, όπου ο φόβος, η ολιγοπιστία θεριεύουν και η
στροφή των ελπίδων του κόσμου είναι στραμμένη σε αυτά που θα του πείτε-
σας δίνεται λέγω, η τεράστια ευλογία από το Θεό να Τον ομολογήσετε, να
δώσετε στον κόσμο την αληθινή ελπίδα και στροφή, όχι στις γνώσεις σας,
αλλά στο Χριστό, τον μόνο Ιατρό των ψυχών και των σωμάτων ημών και μαζί
να τιμήσετε και την επιστήμη σας, θέτοντάς την στη σωστή της βάση. Αν
θέλετε ένα παράδειγμα, δείτε την ανωτέρω ανακοίνωση του Ιατρικού
συλλόγου το 1988. Συγκεκριμένα: Μπορείτε και εσείς να ομολογήσετε ό,τι και η συνάδελφός
σας -και μάλιστα μία από τις κορυφαίες παγκοσμίως λοιμωξιολόγους- η κα
Γιαμαρέλλου ομολόγησε για τη Θεία Κοινωνία. Είπε η καθηγήτρια:
«Εγώ προσωπικά ανήκω σε αυτούς που θα πηγαίνουν στην εκκλησία…
Προσωπικά πιστεύω ότι
είναι ένα εντελώς διαφορετικό θέμα, η θεία κοινωνία είναι ένα μυστήριο,
όταν πηγαίνεις να πάρεις τη θεία κοινωνία δεν την παίρνεις από συνήθεια,
τη παίρνεις γιατί μεταλαμβάνεις σώμα και αίμα Χριστού. Το μεγαλύτερο
μυστήριο, ή το πιστεύεις και κοινωνείς κανονικά ή δεν το πιστεύεις και
δεν κοινωνείς.
Δεν υπάρχουν μεσοβέζικες
λύσεις, κουταλάκια κλπ. Είμαι τελείως εναντίον αυτών. Αν το πιστεύουμε,
δεν προκαλούμε την τύχη μας. Όταν είναι τέτοιο μυστήριο και πας και
κοινωνείς ό,τι σπουδαιότερο υπάρχει στη ζωή ενός ανθρώπου. Αν εγώ
πιστεύω ότι αυτό μπορεί να με μολύνει, τότε δεν πιστεύω στο μεγαλύτερο
μυστήριο.
Τα άτομα που θέλουν να κοινωνήσουν δεν πρέπει να φοβούνται ότι με τη θεία κοινωνία μπορεί να μεταδοθεί ποτέ μικρόβιο».
Ακολούθως, βασισμένος πάνω σε αυτή την αλήθεια που θα ομολογούσατε,
θα μπορείτε να προτείνετε την συνέχιση των ακολουθιών στην Εκκλησία, με
τις όποιες προφυλάξεις, όπως αυτές που εισηγηθήκατε για την ασφαλή
λειτουργία των σούπερ μάρκετ. Σας δίνεται επίσης η ευκαιρία να καταδείξετε και την τιμητική
ιδιότητά σας ως ψάλτης (αν βεβαίως δεν ντρέπεστε γι αυτήν) και να πείτε: «Εγώ ως επιστήμονας σας λέγω αυτά που η επιστήμη μου λέει. Έχω όμως και μια άλλη ιδιότητα. Είμαι ψάλτης του Θεού του Υψίστου και Τον υπηρετώ και από αυτή τη θέση. Και από αυτή τη θέση θέλω να πω ότι υμνώ και ψαλώ τω Θεώ μου έως υπάρχω! Στους Χαιρετισμούς κάθε Παρασκευή της Μεγάλης Σαρακοστής ως ψάλτης απευθύνομαι στην Υπεραγία Θεοτόκο : «Νεκροὶ διὰ σοῦ ζωοποιοῦνται· ζωὴν γὰρ τὴν ἐνυπόστατον ἐκύησας· εὔλαλοι οἱ ἄλαλοι, πρῴην χρηματίζοντες, λεπροί, ἀποκαθαίρονται, νόσοι διώκονται, πνευμάτων ἀερίων τὰ πλήθη, ἥττηνται Παρθένε, βροτῶν ἡ σωτηρία.» Της αναγνωρίζω ότι νόσοι διώκονται! Γι αυτό και μετά ψάλλοντας προτρέπω τους πιστούς: «Στῶμεν εὐλαβῶς, ἐν οἴκῳ Θεοῦ ἡμῶν, καὶ ἐκβοήσωμεν· Χαῖρε κόσμου Δέσποινα· χαῖρε Μαρία, Κυρία πάντων ἡμῶν· « Τους προτρέπω να σταθούν ευλαβώς μέσα στο ναό και να υμνήσουν τη Θεοτόκο! Ακόμα, απαγγέλλω εμμελώς και συνεχώς το «Αμήν» που σημαίνει «Ναι, το βεβαιώνω». Γιατί τα πάντα μέσα στην Εκκλησία είναι αλήθεια. Όταν ο ιερεύς στο μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας απευθύνεται στο
Χριστό και Του λέγει ότι «Είσαι μεταξύ μας τώρα», «Και ώδε ημίν αοράτως
συνών», βεβαιώνω κι εγώ εκ μέρους του λαού, ότι ο Χριστός βρίσκεται μέσα
στο ναό μεταξύ μας και μεταξύ πλήθους αγγέλων και Αρχαγγέλων. Είναι
αόρατος αλλά είναι Παρών ! Υπηρετώντας λοιπόν την ΑΛΗΘΕΙΑ μέσα κι από τις 2 ιδιότητές μου, και χωρίς να διακρίνω καμία απολύτως σύγκρουση μεταξύ τους,
προτείνω στην Ιερά Σύνοδο την συνέχιση των Ακολουθιών με τις αναγκαίες
προφυλάξεις που τηρούνται παντού στην κατ’ ανάγκην συνεύρεση πολιτών σε
ένα χώρο, των τρόπων συμμετοχής στη Θεία Λατρεία αποφασισμένων από την
Ιερά Σύνοδο.» Αυτό κ.Τσιόδρα και μόνο θα σας άνοιγε τον Παράδεισο! Αυτό θα σας
καθιστούσε ομολογητή. Πιθανόν να χάνατε τη θέση σας. Πιθανόν να σας
αντικαθιστούσαν. Ωστόσο, «τί γὰρ ὠφελεῖται ἄνθρωπος ἐὰν τὸν
κόσμον ὅλον κερδήσῃ, τὴν δὲ ψυχὴν αὐτοῦ ζημιωθῇ; ἢ τί δώσει ἄνθρωπος
ἀντάλλαγμα τῆς ψυχῆς αὐτοῦ;« Θα είχατε εντούτοις προλάβει να κάνετε 2 μεγάλα καλά. Το πρώτο στην
αθάνατη ψυχή σας και κατ’ επέκταση ως ευλογία στην οικογένειά σας και το
δεύτερο στις συνειδήσεις των εκατομμυρίων βαπτισμένων χριστιανών που
έχασαν την εμπιστοσύνη τους στην επισκοπική ράβδο, αφού η τελευταία
πλέον, δεν παραπέμπει στην πράξη σε κανένα συμβολισμό. Αυτή ήταν – κι ακόμα είναι – η τεράστια ευκαιρία που σας δίνεται κ.Τσιόδρα. Αν δεν την εκμεταλλευτείτε, σκεφτείτε κατά πόσο θα έχετε δώσει στον
Χριστό τη δυνατότητα να ομολογήσει με τη σειρά Του εσάς, αφού προϋπόθεση για αυτό είναι η δική σας προηγούμενη ομολογία. Ή μήπως (ό μη γένοιτο) αποστρέψει το πρόσωπό Του από εσάς με το φοβερό «οὐκ οἶδα ὑμᾶς» αφού -για όλους μας και για εσάς ιδιαιτέρως ως ψάλτη- ισχύει το «Οὐ πᾶς ὁ λέγων μοι Κύριε Κύριε, εἰσελεύσεται εἰς τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν, ἀλλ᾿ ὁ ποιῶν τὸ θέλημα τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς» και εν προκειμένω, το θέλημα του Θεού, το καλό και άγιο είναι ο στηριγμός του λαού Του. Και φυσικά το γνωρίζετε. Αναλογιστείτε λοιπόν μήπως ισχύει για σας το «εἰδότι οὖν καλὸν ποιεῖν καὶ μὴ ποιοῦντι, ἁμαρτία αὐτῷ ἐστιν.» Αδράξτε της ευκαιρίας κ. καθηγητά. Δεν είναι τυχαίο που ο Κύριος σας
τοποθέτησε εδώ που είστε, αυτές τις ώρες. Περιμένει από σας να ταυτίσετε
αυτά που χρόνια ψάλλετε με την πράξη. Περιμένει, αλλά κι ο χρόνος
τρέχει…. Αυτά μετά ειλικρινούς αδελφικής αγάπης στο πολυσέβαστο πρόσωπό σας,
ευχόμενος κάθε ευλογία παρά Θεού για την επιστημονική σας συνεισφορά. Καλή Ανάσταση Ιωάννης Λίτινας
5 σχόλια:
Ανώνυμος
είπε...
Η ΙΑΤΡΙΚΗ ΔΕΝ ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ! π. Βασιλείου Βολουδάκη
https://www.romfea.gr/katigories/10-apopseis/36207-giati-i-kubernisi-epimenei-na-parabiazei-tin-eleutheria-tis-latreias-kai-giati-o-arxiepiskopos-tin-upostirizei Άρθρο - καταπέλτης του καθηγητή Κυριαζόπουλου για τη συνεχιζόμενη παραβίαση της ελευθερίας της Θείας Λατρείας από την ψευτοσυντηρητική κυβέρνηση του Μητσοτάκη. Αποδίδει ευθύνες και στον αρχιεπίσκοπο. Δυστυχώς, μόνο οι εισηγήσεις των λοιμωξιολόγων βαρύνουν στη λήψη των αποφάσεων και όχι και των νομικών. "Ο σκοπός αγιάζει τα μεσα". Όλα για το τομάρι...
π. Ἰωάννης Ρωμανίδης: "Ἐλεύθερος κατὰ τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία εἶναι ἐκεῖνος ὁ ὁποῖος βρίσκεται σὲ κατάσταση φωτισμοῦ"
Μονή Σπηλαίων του Πσκώφ
Μονή Σπηλαίων του Πσκώφ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΣΕΙΣΜΟ
«Χριστὸς μὲθ΄ἠμῶν στήτω» Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος όταν έγιναν οι μεγάλοι σεισμοί της Αντιόχειας και ήταν ακόμα ιερέας πριν γίνει Επίσκοπος είπε στους Χριστιανούς: Να πάτε να γράψετε όλοι επάνω στους τοίχους «Χριστός μεθ' ημών στήτω» και εννοούσε ότι: «Ο Χριστός είναι μαζί μας, σπίτι μου να σταθείς, όχι να πέσεις». Όσοι Χριστιανοί τον άκουσαν τα σπιτικά τους δεν έπεσαν.
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ -(+) από τον μακαριστό π. Κωνσταντίνο Στρατηγόπουλο
Άσηπτη θεολογία ή θεολογία της μολύνσεως;_ Με αφορμή την μεγάλη αλλοίωση της Ορθόδοξου εμπειρίας των αγίων μας που συμβαίνει τον τελευταίο καιρό από Συνόδους ,Επισκόπους ,Ιερείς ,Λαϊκούς .Παρατηρούμε δε και εδώ στην παράγκα μας καθημερινά σχεδόν να "βομβαρδιζόμαστε από σχολαστή /ες" από ψυχοπαθολογικές απνευμάτιστες ερμηνείες απιστίας ,είπαμε , να ξαναθυμηθούμε δυο πολύ καλές τοποθετήσεις που εκφράζουν την Ορθόδοξη πίστη και με επιστημονικό λόγο ,προς στηριγμό, όσων κρατάμε ανοικτές τις ψυχές μας είτε υγιείς είτε άρρωστοι σωματικά .Και ας φωτίσει ο Θεός όσους αδυνατούν να έχουν καθαρό νου ,το έχουμε τόσο πολύ ανάγκη όλοι μας και για τα ερχόμενα...
Βαδίζοντας προς την αυτάρκεια
Σοβαρές και απειλητικές για τη ζωή παρενέργειες από τη χρήση μάσκας προσώπου
Η διοικούσα Εκκλησία της Ελλάδος δυστυχώς κινείται σε ολισθηρό έδαφος.
Όταν σε αφήνουν να πεθαίνεις απ την πείνα αλλά θέλουν να σε σώσουν από τον κορωνοϊο!
Η αδυναμία Επισκόπων να αντιληφθούν το διακύδευμα της κρίσης του κορόϊδο-ιού
.
Τα Χριστούγεννα στη λογική του Νέου Προγράμματος Σπουδών στα Θρησκευτικά
.
Οι Πατέρες της Εκκλησίας ως πρότυπα της Οικουμενικής Κινήσεως. Απάντησις εις τα κατάπτυστα δημοσιεύματα των Ζηλωτών ενάντια στο Κολυμπάριον
Σταράτες κουβέντες που οι οσφυόκαμπτες, μεγαλόσχημοι ρασοφόροι σκέφτονται, αλλά δεν λένε!
.
ΕΠΟΙΚΙΣΜΟΣ ΤΕΛΟΣ!
.
Σκέψεις με αφορμή κάποιες προτάσεις από το άρθρο του Δοσιθέου Τατάρνας
Σχόλια σε μερικές από τις θεολογικές θέσεις του Μεσσηνίας Χρυσοστόμου
Σχόλια σε θεολογικές θέσεις του Μεσσηνίας Χρυσοστόμου
.
Περί Διώ(χ)την το ανάγνωσμα...
Η παράγκα μας στο Rutube
ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ,ΦΙΛΟΙ
Το facebook της παράγκας
Μη διαλέξεις ένα δρόμο χωρίς εμπόδια, πιθανότατα δεν οδηγεί πουθενά
«Είδα ψυχές που έρεπαν με μανία στους σαρκικούς έρωτες. Αυτές λοιπόν αφού έλαβαν αφορμή μετανοίας από την γεύση του αμαρτωλού έρωτος, μετέτρεψαν αυτόν τον έρωτα σε έρωτα προς τον Κύριο. Έτσι ξεπέρασαν αμέσως κάθε συναίσθημα φόβου και εκκεντρίσθηκαν στην άπληστη αγάπη του Θεού. Γι αυτό και ο Κύριος στην αγνή εκείνη πόρνη (Λουκ. ζ΄37-40) δεν είπε ότι εφοβήθηκε, αλλά «ότι ηγάπησε πολύ» και κατόρθωσε εύκολα να αποκρούσει τον ένα έρωτα με τον άλλον.»
Αγίου Ιωάννου της'' Kλίμακος"
O ΚΥΡ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Ancient Faith Radio - Orthodox
Are you Amazed?
Στηρίξτε τους πολύτεκνους
"Τα δέντρα που έχουν καρπούς πετροβολάνε" Θ.Κολοκοτρώνης
η τέχνη
Ο μεν βίος βραχύς, η δε τέχνη μακρή, ο δε καιρός οξύς, η δε πείρα σφαλερή, η δε κρίσις χαλεπή. Δει ου μόνον εαυτόν παρέχειν τα δέοντα ποιεύοντα, αλλά και τον νοσέοντα, και τους παρεόντας, και τα έξωθεν.
Kιβωτός του κόσμου
Λευτεριά στην Παλαιστίνη!
Αϊ σιχτίρ -για την «ελεύθερη» δημοσιογραφία,την καταστροφή του Γένους.
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΟΤΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗ
αλλά μην νοιώθετε «λύπη» που αντιγράφουμε τα δικά σας , χωρίς να σας ρωτήσουμε...
Για την παράγκα μας
είναι γ ε λ ο ι ό τ η τ α η λεγόμενη «δεοντολογία περί πνευματικών δικαιωμάτων!»
βρε αντε
Εθνική βιβλιοθήκη
Καλάμι-Aνεξάρτητη έκδοση onLine
Το χαμόγελο του παιδιού
Τα απομνημονεύματα του Μακρυγιάννη
Παλαμάς
Χρωστάμε σε όσους πέρασαν ,θα ρθούνε, θα περάσουν,κριτές θα μας δικάσουν οι αγέννητοι και οι νεκροί.
Δεν συμμετέχω στον "σκοταδισμό" της παγκόσμιας οικολογικής ελιτείας
το ξέρασμα της υπεραξίας
Η εκδίκηση των γουρουνιών
Ερωτήσεις Χριστιανών σε Ισλαμιστές για τις πηγές του Ισλάμ
Όχι στη φίμωση των blogs
Γιάννης Τσαρούχης
Γενικά οι Έλληνες είναι αγράμματοι και αγνοούν τους θυσαυρούς της πατρίδας τους.Θα γίνουν θρήσκοι όσο μορφώνονται ,αντίθετα με άλλους που όσο μορφώνονται παύουν να είναι θρήσκοι.
ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ
(κάντε κλίκ στην εικόνα)
ενάντια στη φασιστική νοοτροπία της Google
πάπα-Γιάννης Ρωμανίδης : «Από τώρα και στο εξής το πρόβλημα θα είναι οι Δεσποτάδες μας.
«Υπάρχουν δύο είδη θεολογίας: το έν -ευρέως γνωστόν κατά τους παρελθόντας αιώνας- είναι η επαγγελματική καθέδρα του πολυμαθούς, το άλλο η συσταύρωσις μετά του Χριστού, η γνώσις Αυτού εν τοις ενδομύχοις της καρδίας.
Το πρώτον είδος είναι προσιτόν εις το πλήθος των διανοητικώς πεπροικισμένων ανθρώπων, των προτιμώντων την φιλοσοφικήν προσέγγισιν της θεολογίας.
Η πραγματική δε πίστις εις την Θεότητα του Χριστού, ήτις εκφράζεται δια ζωής συμφώνου προς το πνεύμα των εντολών Αυτού, δεν είναι απαραίτητος δι’ αυτούς.
Το δεύτερον είδος είναι θεολογία ομολογίας, ήτις γεννάται δια του βαθέος φόβου του Θεού εν τω πυρί της φλογεράς μετανοίας, ήτις εισάγει εις την οντολογικήν πραγματικότητα δια της εμφανίσεως του Ακτίστου Φωτός.
Η ακαδημαϊκή θεολογία εν συνδυασμώ μετά της ζώσης πίστεως δίδει αγαθά αποτελέσματα. Ευκόλως όμως «εκφυλίζεται», αποβαίνει αφηρημένη θεωρία, παύει να είναι εκείνο, όπερ παρατηρείται εν τη ζωή των Αποστόλων, των Προφητών και των Πατέρων ημών, τουτέστιν άμεσος ενέργεια του Θεού εν ημίν …
Η Αγία Τριάς είναι Θεός Αγάπης. Η αγάπη, περί της οποίας γίνεται λόγος εν τω Ευαγγελίω, είναι άκτιστος ζώσα ενέργεια της ανάρχου Θεότητος. Ίδιον αυτής είναι να ενοί ημάς εν αυτώ τούτω τω είναι. ….. φυσική αύξησις εν τω Πνεύματι μέσω της διαμονής εν τω Θείω χώρω δια της τηρήσεως των εντολών του Χριστού.
Ο νους αίφνης αποκτά γνώσιν και εκφράζει αυτήν δι’ ανθρωπίνων όρων. Τούτο έρχεται ως λάμψις αστραπής, όταν η καρδία πυρούται δια της αγάπης. Τούτο είναι το “θαυμαστόν φως” της αιωνιότητος, εις το οποίον πάντες ημείς εκλήθημεν.
Η συσσώρευσις τοιούτων στιγμών ελλάμψεως της συνειδήσεως ημών εν τη πείρα της Εκκλησίας ωδήγησεν οργανικώς εις την σύνθεσιν αυτών εις έν όλον. Ούτως εμφανίζεται η πρώτη απόπειρα συστηματοποιήσεως της ζώσης θεολογίας, ήτις εγένετο υπό του Αγίου Ιωάννου του Δαμασκηνού, ανδρός ωσαύτως πλουσίου και κατά την προσωπικήν αυτού πείραν.
Η ματαίωσις της θαυμαστής αυτής αναβάσεως προς τον Θεόν … προέκυψεν εις εποχάς παρακμής της ζώσης πείραςδια της τάσεως υποβολής των δεδομένων της Αποκαλύψεως εις την κριτικήν του λογικού ημών, δια της στροφής προς την “φιλοσοφίαν της θρησκείας”. Έπακόλουθον τούτου είναι τα σχολαστικά συστήματα θεολογίας, εν τοις οποίοις επικρατεί η φιλοσοφία και ουχί το πνεύμα της ζωής.
Γέρων Σωφρόνιος Σαχάρωφ
«Πως είναι δυνατό να γίνει συζήτηση περί `της θέσεως του επίσκοπου Ρώμης στην Εκκλησία`, αφού ο `επίσκοπος-πάπας` Ρώμης δεν βρίσκεται στην Εκκλησία αλλά στην αίρεση, εκτός της Εκκλησίας;
Ως απαραίτητη προϋπόθεση της συζητήσεως περί της θέσεώς του στην Εκκλησία, δεν θα ήτο η επιστροφή του στην Εκκλησία; » Mητροπολίτης Ράσκας π. Αρτέμιος
Η Εκκλησία ως η καινή κτίση
Aνάθεμα Ρωσικής Εκκλησίας της Διασποράς κατά του Οικουμενισμού
Those who attack the Church of Christ by teaching that Christ's Church is divided into so-called "branches" which differ in doctrine and way of life, or that the Church does not exist visibly, but will be formed in the future when all "branches" or sects or denominations, and even religions will be united into one body;
and who do not distinguish the priesthood and mysteries of the Church from those of the heretics, but say that the baptism and eucharist of heretics is effectual for salvation; therefore, to those who knowingly have communion with these aforementioned heretics or who advocate, disseminate, or defend their new heresy of Ecumenism under the pretext of brotherly love or the supposed unification of separated
Christians, Anathema!
Mην παίρνετε τον εαυτό σας πολύ στα σοβαρά!!
Πως είπατε κυρ Γιάννη;
«.Ελπίζω ότι όσοι εξ' υμών συμμετάσχουν εις την Κυβέρνησιν θέλουν γνωρίσει μεθ' εμού ότι εις τας παρούσας περιπτώσεις, όσοι ευρίσκονται εις δημόσια υπουργήματα δεν είναι δυνατόν να λαμβάνουν μισθούς αναλόγως με τον βαθμό του υψηλού υπουργήματός των και με τας εκδουλεύσεις των, αλλ/ ότι οι μισθοί ούτοι πρέπει να αναλογούν ακριβώς με τα χρηματικά μέσα, τα οποία έχει η Κυβέρνησις εις την εξουσίαν της.»
«.εφ'όσον τα ιδιαίτερα εισοδήματά μου αρκούν διά να ζήσω, αρνούμαι να εγγίσω μέχρι και του οβολού τα δημόσια χρήματα,
ενώ ευρισκόμεθα εις το μέσον ερειπίων και ανθρώπων βυθισμένων εις εσχάτην πενίαν».
5 σχόλια:
Η ΙΑΤΡΙΚΗ ΔΕΝ ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ!
π. Βασιλείου Βολουδάκη
https://www.youtube.com/watch?v=OX4JGX8Udpw
https://www.youtube.com/watch?v=BkSCVIVtbhI&feature=emb_title
Πολύ ωραία τα είπε, πάρα πολύ όμορφα και πολιτισμένα, και πραγματικά εύχομαι να ηχήσουν σε ευήκοα ώτα, ήτοι τα του κ. Τσιόδρα. Έστω και τώρα.
https://www.romfea.gr/katigories/10-apopseis/36207-giati-i-kubernisi-epimenei-na-parabiazei-tin-eleutheria-tis-latreias-kai-giati-o-arxiepiskopos-tin-upostirizei
Άρθρο - καταπέλτης του καθηγητή Κυριαζόπουλου για τη συνεχιζόμενη παραβίαση της ελευθερίας της Θείας Λατρείας από την ψευτοσυντηρητική κυβέρνηση του Μητσοτάκη.
Αποδίδει ευθύνες και στον αρχιεπίσκοπο.
Δυστυχώς, μόνο οι εισηγήσεις των λοιμωξιολόγων βαρύνουν στη λήψη των αποφάσεων και όχι και των νομικών.
"Ο σκοπός αγιάζει τα μεσα".
Όλα για το τομάρι...
Πωπω τι λαϊκό δικαστήριο εστησες! Για πες μου τώρα κι εμένα... Που θα πάω... Κόλαση ή παράδεισο;
Δημοσίευση σχολίου