Ο Ερντογάν μισεί και διώκει τη διανόηση , γιατί φοβάται τις ιδέες της
Σάλπισμα για αντίσταση από την Ασλί Ερντογάν
Η αυτοεξόριστη Τουρκάλα συγγραφέας, που αντιμετωπίζει ποινή φυλάκισης 9
ετών για προπαγάνδα στην πατρίδα της, καλεί τους εκδότες και τους
αναγνώστες της να υψώσουν τη φωνή τους ενάντια στην επίθεση που δέχεται η
ελευθερία της έκφρασης και του λόγου.
Στις 14
Φεβρουαρίου, το τουρκικό
δικαστήριο αναμένεται να εκδώσει οριστική καταδικαστική απόφαση σε βάρος
της Ασλί Ερντογάν, η οποία κατηγορείται από το 2016
για υπονόμευση της εθνικής ενότητας, συμμετοχή σε τρομοκρατική οργάνωση
και προπαγάνδα. Η διάσημη Τουρκάλα συγγραφέας, που αντιμετωπίζει ποινή
κάθειρξης εννέα ετών, ζει τα τελευταία χρόνια αυτοεξόριστη στη Γερμανία.
Μια σκιά του εαυτού της, με φανερά πάνω της τα σημάδια της κακουχίας
και των βασανιστηρίων που υπέστη στις τουρκικές φυλακές, τα οποία έχουν
επιδράσει αρνητικά στην ψυχολογία της.
Η
Ερντογάν δεν δηλώνει πολιτική συγγραφέας ή ακτιβίστρια, είναι αφιερωμένη
στη λογοτεχνία και τη μυθοπλασία. Καθώς όμως αντιμετωπίζει μια
εξωφρενική ποινή φυλάκισης για μόλις τέσσερα δημοσιευμένα κείμενά της
στη φιλοκουρδική εφημερίδα Ozgur Gundem, έστειλε επιστολή προς τους
εκδότες της σε όλο τον κόσμο (στην Ελλάδα εκπροσωπείται από τον «Ποταμό»
της Αναστασίας Λαμπρία) και προς τους αναγνώστες της ζητώντας να
αντιδράσουμε δυναμικά: «Σας καλώ να υψώσετε τη φωνή σας ενάντια σε αυτή
την πολύ ισχυρή επίθεση που δέχεται η ελευθερία της γνώμης και του
λόγου, αλλά και για κάτι περισσότερο...
Η
Τουρκία ξεκίνησε έναν κανονικό πόλεμο εναντίον των Ανθρωπίνων
Δικαιωμάτων, της λογοτεχνίας και πάνω απ’ όλα ενάντια στη ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ,
στην επιμονή της να συνεχίζει να με τιμωρεί».
Στίχο του Σεφέρη έχει δανειστεί η Ασλί Ερντογάν ως τίτλο του βιβλίου με τα άρθρα για τα οποία διώκεται στην Τουρκία
Η
πολυβραβευμένη και πολυμεταφρασμένη συγγραφέας είχε συλληφθεί στις 16
Αυγούστου του 2016 ως μέλος του διοικητικού συμβουλίου της καθ’ όλα
νόμιμης φιλοκουρδικής εφημερίδας Ozgur Gundem και εν συνεχεία, αφού της
απαγγέλθηκαν ανυπόστατες κατηγορίες, οδηγήθηκε στις τουρκικές φυλακές
όπου και παρέμεινε έγκλειστη σε άθλιες συνθήκες για τεσσερισήμισι μήνες.
Μετά
την απελευθέρωσή της, έχοντας βρει φιλοξενία στη Γερμανία, εξέδωσε τα
«ένοχα» άρθρα της σε βιβλίο που δανείζεται τον τίτλο από στίχο του
Σεφέρη «Μήτε κι η σιωπή είναι πια δική σου», το οποίο κυκλοφόρησε μεταξύ
άλλων από τις εκδόσεις Penguin, Actes Sud, Kanus, Gylendal, Ramos,
Ποταμός και έγινε αμέσως διεθνές μπεστ σέλερ.
Εξοντωτικές ποινές
Στο
μεταξύ, η δίκη αναβαλλόταν συνεχώς, όταν πριν από περίπου έναν μήνα ο
εισαγγελέας ζήτησε για τους δύο αρχισυντάκτες της Ozgur Gundem και τον
πρώην αρχισυντάκτη Ερεν Κεσκίν (επικεφαλής και Οργάνωσης για την
προάσπιση των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων) ποινή κάθειρξης 15 χρόνων,
τιμωρώντας τους γιατί είναι μέλη του PΚΚ. Για την Ασλί Ερντογάν ζήτησε
ποινή από 2 μέχρι 9 έτη για προπαγάνδα. «Το πιο παράλογο», αναφέρει η
συγγραφέας στην επιστολή της, είναι «ότι δεν διενεργήθηκε καμία έρευνα
για τα άρθρα μου».
Και επαναλαμβάνει ότι δεν
είναι προπαγανδιστικά. Ένα από αυτά, το «Ημερολόγιο φασισμού: σήμερα»,
είναι «ένας εσωτερικός μονόλογος, ένα κείμενο πρόζας... Δεν υπάρχει
σχεδόν τίποτα πολιτικό σε αυτό το κείμενο, είναι εντελώς αφαιρετικό,
χωρίς συγκεκριμένο χώρο και χρόνο, μια λογοτεχνική απεικόνιση της
εσωτερικής καταστροφής του ατόμου υπό καταπιεστικό καθεστώς...»,
αναφέρει η συγγραφέας και τονίζει: «Αν είμαι ένοχη, τότε την ενοχή μου
μοιράζονται όλοι οι εκδοτικοί οίκοι και οι χιλιάδες αναγνώστες των
βιβλίων μου».
Από τη Φυσική στη συγγραφή
Η
Ασλί Ερντογάν γεννήθηκε το 1967 στην Κωνσταντινούπολη, σπούδασε στο
τμήμα Πληροφορικής Μηχανικής του Πανεπιστημίου του Βοσπόρου και με
υποτροφία του CERN έζησε δύο χρόνια (1991-1993) στη Γενεύη μελετώντας τη
Φυσική των Στοιχειωδών Σωματιδίων. Τότε ξεκίνησε η περιπέτειά της με τη
συγγραφή, εγκαταλείποντας την επιστημονική έρευνα. Το 2009 τιμήθηκε με
το Βραβείο Διηγήματος Sait Faik τον Αύγουστο του 2016, αμέσως μετά τη
σύλληψή της, με το σουηδικό βραβείο Τuchoslky, το 2017 με το γερμανικό
Erich Maria Remarque Prize.
Ισως ο
περισσότερος κόσμος δεν ξέρει πως η γιαγιά της ήταν Εβραία της
Θεσσαλονίκης γι’ αυτό και αγαπάει πολύ αυτή την πόλη. Και ο κόσμος της
Θεσσαλονίκης την αγαπάει ασφαλώς, αφού έσπευσε να τη συναντήσει τον
περασμένο Μάιο στη Διεθνή Εκθεση Βιβλίου, στη ΔΕΘ. Και τότε η Ερντογάν
είχε δηλώσει απογοητευμένη για τις διώξεις που υφίσταται στην Τουρκία:
«Μπορώ να γυρίσω όλο τον κόσμο εκτός από ένα μικρό σημείο, και αυτό
κάνει όλο τον κόσμο να μοιάζει με φυλακή».
Τίτλοι Βιβλίων της Ασλί Ερντογάν , στη βάση Βιβλιονέτ
π. Ἰωάννης Ρωμανίδης: "Ἐλεύθερος κατὰ τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία εἶναι ἐκεῖνος ὁ ὁποῖος βρίσκεται σὲ κατάσταση φωτισμοῦ"
Μονή Σπηλαίων του Πσκώφ
Μονή Σπηλαίων του Πσκώφ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΣΕΙΣΜΟ
«Χριστὸς μὲθ΄ἠμῶν στήτω» Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος όταν έγιναν οι μεγάλοι σεισμοί της Αντιόχειας και ήταν ακόμα ιερέας πριν γίνει Επίσκοπος είπε στους Χριστιανούς: Να πάτε να γράψετε όλοι επάνω στους τοίχους «Χριστός μεθ' ημών στήτω» και εννοούσε ότι: «Ο Χριστός είναι μαζί μας, σπίτι μου να σταθείς, όχι να πέσεις». Όσοι Χριστιανοί τον άκουσαν τα σπιτικά τους δεν έπεσαν.
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ -(+) από τον μακαριστό π. Κωνσταντίνο Στρατηγόπουλο
Άσηπτη θεολογία ή θεολογία της μολύνσεως;_ Με αφορμή την μεγάλη αλλοίωση της Ορθόδοξου εμπειρίας των αγίων μας που συμβαίνει τον τελευταίο καιρό από Συνόδους ,Επισκόπους ,Ιερείς ,Λαϊκούς .Παρατηρούμε δε και εδώ στην παράγκα μας καθημερινά σχεδόν να "βομβαρδιζόμαστε από σχολαστή /ες" από ψυχοπαθολογικές απνευμάτιστες ερμηνείες απιστίας ,είπαμε , να ξαναθυμηθούμε δυο πολύ καλές τοποθετήσεις που εκφράζουν την Ορθόδοξη πίστη και με επιστημονικό λόγο ,προς στηριγμό, όσων κρατάμε ανοικτές τις ψυχές μας είτε υγιείς είτε άρρωστοι σωματικά .Και ας φωτίσει ο Θεός όσους αδυνατούν να έχουν καθαρό νου ,το έχουμε τόσο πολύ ανάγκη όλοι μας και για τα ερχόμενα...
Βαδίζοντας προς την αυτάρκεια
Σοβαρές και απειλητικές για τη ζωή παρενέργειες από τη χρήση μάσκας προσώπου
Η διοικούσα Εκκλησία της Ελλάδος δυστυχώς κινείται σε ολισθηρό έδαφος.
Όταν σε αφήνουν να πεθαίνεις απ την πείνα αλλά θέλουν να σε σώσουν από τον κορωνοϊο!
Η αδυναμία Επισκόπων να αντιληφθούν το διακύδευμα της κρίσης του κορόϊδο-ιού
.
Τα Χριστούγεννα στη λογική του Νέου Προγράμματος Σπουδών στα Θρησκευτικά
.
Οι Πατέρες της Εκκλησίας ως πρότυπα της Οικουμενικής Κινήσεως. Απάντησις εις τα κατάπτυστα δημοσιεύματα των Ζηλωτών ενάντια στο Κολυμπάριον
Σταράτες κουβέντες που οι οσφυόκαμπτες, μεγαλόσχημοι ρασοφόροι σκέφτονται, αλλά δεν λένε!
.
ΕΠΟΙΚΙΣΜΟΣ ΤΕΛΟΣ!
.
Σκέψεις με αφορμή κάποιες προτάσεις από το άρθρο του Δοσιθέου Τατάρνας
Σχόλια σε μερικές από τις θεολογικές θέσεις του Μεσσηνίας Χρυσοστόμου
Σχόλια σε θεολογικές θέσεις του Μεσσηνίας Χρυσοστόμου
«Είδα ψυχές που έρεπαν με μανία στους σαρκικούς έρωτες. Αυτές λοιπόν αφού έλαβαν αφορμή μετανοίας από την γεύση του αμαρτωλού έρωτος, μετέτρεψαν αυτόν τον έρωτα σε έρωτα προς τον Κύριο. Έτσι ξεπέρασαν αμέσως κάθε συναίσθημα φόβου και εκκεντρίσθηκαν στην άπληστη αγάπη του Θεού. Γι αυτό και ο Κύριος στην αγνή εκείνη πόρνη (Λουκ. ζ΄37-40) δεν είπε ότι εφοβήθηκε, αλλά «ότι ηγάπησε πολύ» και κατόρθωσε εύκολα να αποκρούσει τον ένα έρωτα με τον άλλον.»
Αγίου Ιωάννου της'' Kλίμακος"
O ΚΥΡ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Ancient Faith Radio - Orthodox
Are you Amazed?
Στηρίξτε τους πολύτεκνους
"Τα δέντρα που έχουν καρπούς πετροβολάνε" Θ.Κολοκοτρώνης
η τέχνη
Ο μεν βίος βραχύς, η δε τέχνη μακρή, ο δε καιρός οξύς, η δε πείρα σφαλερή, η δε κρίσις χαλεπή. Δει ου μόνον εαυτόν παρέχειν τα δέοντα ποιεύοντα, αλλά και τον νοσέοντα, και τους παρεόντας, και τα έξωθεν.
Kιβωτός του κόσμου
Λευτεριά στην Παλαιστίνη!
Αϊ σιχτίρ -για την «ελεύθερη» δημοσιογραφία,την καταστροφή του Γένους.
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΟΤΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗ
αλλά μην νοιώθετε «λύπη» που αντιγράφουμε τα δικά σας , χωρίς να σας ρωτήσουμε...
Για την παράγκα μας
είναι γ ε λ ο ι ό τ η τ α η λεγόμενη «δεοντολογία περί πνευματικών δικαιωμάτων!»
βρε αντε
Εθνική βιβλιοθήκη
Καλάμι-Aνεξάρτητη έκδοση onLine
Το χαμόγελο του παιδιού
Τα απομνημονεύματα του Μακρυγιάννη
Παλαμάς
Χρωστάμε σε όσους πέρασαν ,θα ρθούνε, θα περάσουν,κριτές θα μας δικάσουν οι αγέννητοι και οι νεκροί.
Δεν συμμετέχω στον "σκοταδισμό" της παγκόσμιας οικολογικής ελιτείας
το ξέρασμα της υπεραξίας
Η εκδίκηση των γουρουνιών
Ερωτήσεις Χριστιανών σε Ισλαμιστές για τις πηγές του Ισλάμ
Όχι στη φίμωση των blogs
Γιάννης Τσαρούχης
Γενικά οι Έλληνες είναι αγράμματοι και αγνοούν τους θυσαυρούς της πατρίδας τους.Θα γίνουν θρήσκοι όσο μορφώνονται ,αντίθετα με άλλους που όσο μορφώνονται παύουν να είναι θρήσκοι.
ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ
(κάντε κλίκ στην εικόνα)
ενάντια στη φασιστική νοοτροπία της Google
πάπα-Γιάννης Ρωμανίδης : «Από τώρα και στο εξής το πρόβλημα θα είναι οι Δεσποτάδες μας.
«Υπάρχουν δύο είδη θεολογίας: το έν -ευρέως γνωστόν κατά τους παρελθόντας αιώνας- είναι η επαγγελματική καθέδρα του πολυμαθούς, το άλλο η συσταύρωσις μετά του Χριστού, η γνώσις Αυτού εν τοις ενδομύχοις της καρδίας.
Το πρώτον είδος είναι προσιτόν εις το πλήθος των διανοητικώς πεπροικισμένων ανθρώπων, των προτιμώντων την φιλοσοφικήν προσέγγισιν της θεολογίας.
Η πραγματική δε πίστις εις την Θεότητα του Χριστού, ήτις εκφράζεται δια ζωής συμφώνου προς το πνεύμα των εντολών Αυτού, δεν είναι απαραίτητος δι’ αυτούς.
Το δεύτερον είδος είναι θεολογία ομολογίας, ήτις γεννάται δια του βαθέος φόβου του Θεού εν τω πυρί της φλογεράς μετανοίας, ήτις εισάγει εις την οντολογικήν πραγματικότητα δια της εμφανίσεως του Ακτίστου Φωτός.
Η ακαδημαϊκή θεολογία εν συνδυασμώ μετά της ζώσης πίστεως δίδει αγαθά αποτελέσματα. Ευκόλως όμως «εκφυλίζεται», αποβαίνει αφηρημένη θεωρία, παύει να είναι εκείνο, όπερ παρατηρείται εν τη ζωή των Αποστόλων, των Προφητών και των Πατέρων ημών, τουτέστιν άμεσος ενέργεια του Θεού εν ημίν …
Η Αγία Τριάς είναι Θεός Αγάπης. Η αγάπη, περί της οποίας γίνεται λόγος εν τω Ευαγγελίω, είναι άκτιστος ζώσα ενέργεια της ανάρχου Θεότητος. Ίδιον αυτής είναι να ενοί ημάς εν αυτώ τούτω τω είναι. ….. φυσική αύξησις εν τω Πνεύματι μέσω της διαμονής εν τω Θείω χώρω δια της τηρήσεως των εντολών του Χριστού.
Ο νους αίφνης αποκτά γνώσιν και εκφράζει αυτήν δι’ ανθρωπίνων όρων. Τούτο έρχεται ως λάμψις αστραπής, όταν η καρδία πυρούται δια της αγάπης. Τούτο είναι το “θαυμαστόν φως” της αιωνιότητος, εις το οποίον πάντες ημείς εκλήθημεν.
Η συσσώρευσις τοιούτων στιγμών ελλάμψεως της συνειδήσεως ημών εν τη πείρα της Εκκλησίας ωδήγησεν οργανικώς εις την σύνθεσιν αυτών εις έν όλον. Ούτως εμφανίζεται η πρώτη απόπειρα συστηματοποιήσεως της ζώσης θεολογίας, ήτις εγένετο υπό του Αγίου Ιωάννου του Δαμασκηνού, ανδρός ωσαύτως πλουσίου και κατά την προσωπικήν αυτού πείραν.
Η ματαίωσις της θαυμαστής αυτής αναβάσεως προς τον Θεόν … προέκυψεν εις εποχάς παρακμής της ζώσης πείραςδια της τάσεως υποβολής των δεδομένων της Αποκαλύψεως εις την κριτικήν του λογικού ημών, δια της στροφής προς την “φιλοσοφίαν της θρησκείας”. Έπακόλουθον τούτου είναι τα σχολαστικά συστήματα θεολογίας, εν τοις οποίοις επικρατεί η φιλοσοφία και ουχί το πνεύμα της ζωής.
Aνάθεμα Ρωσικής Εκκλησίας της Διασποράς κατά του Οικουμενισμού
Those who attack the Church of Christ by teaching that Christ's Church is divided into so-called "branches" which differ in doctrine and way of life, or that the Church does not exist visibly, but will be formed in the future when all "branches" or sects or denominations, and even religions will be united into one body;
and who do not distinguish the priesthood and mysteries of the Church from those of the heretics, but say that the baptism and eucharist of heretics is effectual for salvation; therefore, to those who knowingly have communion with these aforementioned heretics or who advocate, disseminate, or defend their new heresy of Ecumenism under the pretext of brotherly love or the supposed unification of separated
Christians, Anathema!
Mην παίρνετε τον εαυτό σας πολύ στα σοβαρά!!
Πως είπατε κυρ Γιάννη;
«.Ελπίζω ότι όσοι εξ' υμών συμμετάσχουν εις την Κυβέρνησιν θέλουν γνωρίσει μεθ' εμού ότι εις τας παρούσας περιπτώσεις, όσοι ευρίσκονται εις δημόσια υπουργήματα δεν είναι δυνατόν να λαμβάνουν μισθούς αναλόγως με τον βαθμό του υψηλού υπουργήματός των και με τας εκδουλεύσεις των, αλλ/ ότι οι μισθοί ούτοι πρέπει να αναλογούν ακριβώς με τα χρηματικά μέσα, τα οποία έχει η Κυβέρνησις εις την εξουσίαν της.»
«.εφ'όσον τα ιδιαίτερα εισοδήματά μου αρκούν διά να ζήσω, αρνούμαι να εγγίσω μέχρι και του οβολού τα δημόσια χρήματα,
ενώ ευρισκόμεθα εις το μέσον ερειπίων και ανθρώπων βυθισμένων εις εσχάτην πενίαν».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου