Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2020
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ
ΟΤΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗ
αλλά μην νοιώθετε «λύπη»
που αντιγράφουμε τα δικά σας ,
χωρίς να σας ρωτήσουμε...
Για την παράγκα μας
είναι γ ε λ ο ι ό τ η τ α η λεγόμενη
«δεοντολογία περί πνευματικών δικαιωμάτων!»
3 σχόλια:
Τουλάχιστον δεν θα πετάξει τα λεφτά του αγοράζοντας το υποτιθέμενο αριστούργημα !
Κίχ ! Μίλα ! Ποιό απο τα δύο προτιμάς ; Το δεύτερο μου κάνει για Matise!
Τα έργα του Ματίς
στο νηπιαγωγείο
δεν μου είναι γνωστά...
Τώρα ως προς το πιό υπερτιμημένο
ever έργο ζωγραφικής
του πιό υπερτιμημένου
ever ζωγράφου.
Στή
μόνα λίζα,
ο Λεονάρντο,
προσθέτοντας
σε ένα
πορτραίτο
μία
τοπιογραφία
κάνει μιά πράξη,
που στο μυαλό
των ιστορικών τέχνης
ισοδυναμεί με
...τεκτονικό σεισμό
...πυρηνική έκρηξη
(και ταυτόχρονο σκάσιμο
φουσκωμένης χαρτοσακούλας
από πιτσιρικά καλαμπουρτζή).
Η πορεια αυτή ολοκληρώνεται
νομίζω
με τους ιμπρεσσιονιστές
και τον συμπαθέστατο
ως προσωπικότητα Σεζάν
όπου πρόσωπα, δέντρα,
θάμνοι και φυλλωσιές
όλα α π ρ ό σ ω π α και φίρδιν μίγδιν,
εκθέτουν
πεντακάθαρα
τις αντιλήψεις
του ανθρώπου των
μοντέρνων καιρών
και μαρτυρούν
για τη φιλοσοφία
ζωής του.
Για τον Λεονάρντο
και τα καταπληκτικά του
σχέδια
είτε ανατομίας
είτε διαφόρων
μηχανών
(επιτυχημένων
ή αποτυχημένων)
...μονον κιχ!
Για το ότι
η Αναγέννηση
χρειαζόταν έναν
"άγιο" ως νεα θρησκεία
ας ασχοληθούν
οι πιστοί της,
που με τόση
τυφλή λατρεία
περιβάλλουν
τούς"αγίους"τους
κατά το πίστευε
και μη ερεύνα
(και που να βγάλεις άκρη
δηλαδή...).
Δημοσίευση σχολίου