Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2019

Παμπόνηρε φραγκόπαππα: γιὰ νὰ λειτουργήσει πραγματικὰ ἡ συνοδικότητα, ἀπαιτεῖται κατάργηση τοῦ πρωτείου. Ἀλλὰ κατάργηση τοῦ πρωτείου, σημαίνει κατάργηση τοῦ Παπισμοῦ, τὸ κατάλαβες;

Δρομολογοῦνται τρόποι «κατανοήσεως» τοῦ παπικοῦ πρωτείου!
 

ΟΠΩΣ εἶναι γνωστό, τὸ «μεγάλο ἀγκάθι» στὶς σχέσεις μας μὲ τοὺς παπικοὺς εἶναι τὸ «παπικὸ πρωτεῖο ἐξουσίας», τὸ ὁποῖο σκοντάφτει στὴν συνοδικότητα τῆς Ἐκκλησίας μας. Βεβαίως δὲν εἶναι εὔκολο καὶ γιὰ τοὺς πλέον ἔνθερμους θιασῶτες τῆς «ἑνώσεως τῶν ἐκκλησιῶν» νὰ τὴν παραβλέψουν καὶ νὰ δεχτοῦν τὸ παπικὸ πρωτεῖο. Αὐτὸ τὸ βλέπει καὶ τὸ Βατικανὸ καὶ γι’ αὐτὸ μηχανεύεται στὰ μουλωχτὰ δόλιους τρόπους νὰ «παντρέψει» τὸ πρωτεῖο μὲ τὴν συνοδικότητα. Ἀποκαλυπτικὸς εἶναι ὁ δημοσιογράφος κ. Μ. Κεῖος: « “Ἡ συνοδικότητα εἶναι μία λέξη μὲ πολλὲς ἀποχρώσεις, ἐκφράζοντας σημαντικὲς ἰδέες γιὰ τὴν Ἐκκλησία”, δήλωσε ὁ Paul McPartlan, ἱερέας τῆς Ἀρχιεπισκοπῆς τοῦ Westminster καὶ διετέλεσε γιὰ δύο θητεῖες στὴ Διεθνῆ Θεολογικὴ Ἐπιτροπὴ (2004-2009, 2009-2014) καὶ ὑπῆρξε μέλος τῆς Κοινῆς Διεθνοῦς Ἐπιτροπῆς Θεολογικοῦ Διαλόγου μεταξὺ τῆς Ρωμαιοκαθολικῆς Ἐκκλησίας καὶ τῶν Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν ἀπὸ τὸ 2005. […] “Ἕνα ἀπὸ τὰ ἐπιτεύ-γματα τοῦ πρόσφατου διαλόγου καθολικῶν-ὀρθοδόξων εἶναι ἡ ἀναγνώριση ὅτι ἡ συνοδικότητα χρειάζεται ἕνα πρωταρχικὸ ρόλο, γιὰ νὰ λειτουργήσει καὶ ὅτι τὸ πρωτεῖο χρειάζεται ἐπίσης συνοδικότητα σὲ ὅλα τὰ ἐπίπεδα τῆς ζωῆς τῆς Ἐκκλησίας, τῆς τοπικῆς, τῆς περιφερειακῆς καὶ τῆς καθολικῆς” […] οἱ Οἰκουμενικὲς Σύνοδοι ποὺ ἀναγνωρίζονται ἀπὸ τὴν Καθολικὴ Ἐκκλησία δείχνουν ὅτι ἡ συνοδικότητα εἶναι ἐγγενὴς στὴν καθολικὴ ἐκκλησιολογία. Ἐπιπλέον, ὁ παπισμὸς εἶναι οὐσιαστικὸς γιὰ τὴν ἐν λόγῳ συνοδικότητα…» (Ἱστ. Πατερικὴ Παράδοση)! Παμπόνηρε φραγκόπαππα: γιὰ νὰ λειτουργήσει πραγματικὰ ἡ συνοδικότητα, ἀπαιτεῖται κατάργηση τοῦ πρωτείου. Ἀλλὰ κατάργηση τοῦ πρωτείου, σημαίνει κατάργηση τοῦ Παπισμοῦ, τὸ κατάλαβες;
πηγή

4 σχόλια:

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

Παπικό πρωτείο.

Πρωτείο τιμής.

Καμμία σχέση
το ένα με το άλλο.


Όπως,

άλλο ο αστυνόμος

άλλο το μπουζούκι

κι ας είναι

και τα δύο

...όργανα !

ORTHODOXIA ORTHO είπε...

Οι επισκοποι των καθολικων,υποτασσονται στον Παπα,οπως και ολοι οι πιστοι.
Μονον η παπικη εξουσια του Πετρου μεταδοθηκε στους διαδοχους του πετρου,δηλαδη στους Παπες,γιαυτο ολες οι εκκλησιες της Ανατολης ειναι διησταμενες κατ'αυτους και ειναι ελλειμματικες.Ο Παπας ειναι αντιπροσωπος του χριστου επι της γης.Ενω στην Ορθοδοξη εκκλησια δεν μαθαμε πως την διοικειενας Αποστολος,αλλα συνοδος επισκοπων.
Την ενοτητα ο Παπας θεωρει ως εγκατασταση του Παπικου Πρωτειου στην Ανατολη,η οποια θα υπαγεται στη δικαιοδοσια του,που σημαινει ουνια.
Ο Παπας ειναι η κεφαλη του συλλογου των επισκοπων και πρωτος ποιμενας και διδασκαλος ολων των πιστων,που χαρη στο αξιωμα του και αυτο το αλαθητο παραμενει ακεραιη η ε ξ ο υ σ ι α του πρωτειου.

Ε,αφου στο Μπαλαμαντ το '91 αναγνωρισαν τον παπισμο,σπευδει τωρα ως αδελφη εκκλησια μετα την κρητη να συγκολληθουν τα Πατριαρχεια στην ουνια,με την ουνια θελει να μας παντρεψει για να δεχτουν ολοι το πρωτειο.

Εχει αφησει πολυ πισω των αγιων Πατερων τας φωνας,βλεπετε,

Ειρηνης χωριζουσης Του Θεου,
Ριχνω αλλη μια ματια,
Τι εκπεμπει το Συνοδικον της Ορθοδοξιας!

Ανώνυμος είπε...

το εμποδιο για το πρωτειο ειναι η συνοδικοτητα
αρα αρατε την συνοδικοτητα απο τη μεση
δημιουργησε και συ ενα πρωτειο. μπορείς!
και τοτε μεταξυ 2 πρωτειων ειναι πανευκολος ο συμβιβασμος για λογους... μα τι αλλο.....αγαπης
ο πρωτος της ανατολης θα κλινει την κεφαλην στον πρωτο της δυσης
(σουλτανος και βεζυρης
τουρκικα πραγματα, ξερουν αυτοι)
και ουτω μια ποιμνη εις ποιμην (αντιχριστος, αλλα δεν κολλανε σε αυτο)
και διωγμος στην αληθινη εκκλησια απο τη μαϊμου

ORTHODOXIA ORTHO είπε...

Αν ηταν εμποδιο η συνοδικοτητα,τοτε γιατι το κειμενο προς τον λαο που ηταν συνοπτικο της συνοδου της Κρητης,ελεγε καπου πως η συνοδικοτητα υ π η ρ ε τ ε ι την ε ν ο τ η τ α ?
Οπως βλεπεις ουτε ενοτητα υπαρχει και πανω σε αυτο ας πατησουμε να βρεθουμε πιο κοντα στη συνοδικοτητα για μια πανορθοδοξη ,αυτη τη φορα αγια συνοδο,οπου θα αρχιζει τελος παντων να υπηρετει την ενοτητα?