Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2019
4 σχόλια:
- Ρωμιός είπε...
-
Το "άστρο" του Μεσογαίας άρχισε να θαμπώνει μετά τη διγλωσσία του στο μέγα θέμα του χαρακτήρα του θρησκευτικού μαθήματος.Κατόπιν δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοεί ο ποιητής.
- 16 Οκτωβρίου 2019 στις 6:49 μ.μ.
- Πέτρος είπε...
-
Σε πολλά σημεία φαίνεται ο οικουμενιστικός χαρακτήρας του Μεσογαίας
Για χάρη της ενότητας πουλάμε την πίστη.
Θα τρίζουν τα κόκκαλα του αγίου Μάρκου Ευγενικού. - 16 Οκτωβρίου 2019 στις 8:26 μ.μ.
-
-
Δυστυχώς
οι οργανωσιακές
καταβολές
και
τα νεορθόδοξα
χαριτολογήματα
δίνουν πιά τον τόνο.
Είναι και τα δάνεια
για τα "έργα",
(που τα θυμηθηκα τώρα...)
που θάχουν
τώρα πια
κοκκινίσει.
Αντε να βγάλεις άκρη...
- 16 Οκτωβρίου 2019 στις 10:10 μ.μ.
-
-
Άντε πάλι οι "οργανωσιακές καταβολές"! Αμάν πια με την εμμονή κάποιων!
Αν δεν υπήρχαν οι οργανώσεις αμφιβάλλω εάν υπήρχε πνευματικός άνθρωπος στη χώρα μας (μακαριστός π.Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος). - 17 Οκτωβρίου 2019 στις 7:09 π.μ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
του Επισκόπου Νικολάου
από συνέντευξη του εδώ
Ο λόγος του βρίθει από αντιορθόδοξες θέσεις και είναι λουσμένος με απόλυτο κοσμικό φρόνημα και κοσμική αντίληψη που σκανδαλίζει. Από που να ξεκινήσουμε και που να τελειώσουμε.
Υπάρχει στην Εκκλησιαστική Ιστορία και Παράδοση "Σύνοδος Προκαθημένων" ;
Ποιος είναι ο τελικός κριτής των Συνόδων, δεν είναι το ποίμνιο , για να το αποκλείετε, Σεβασμιώτατε, από την λήψη απόφασης και την έκφραση γνώμης ;
Θεολογούν καθηγητές Παν/μίων και οι ιστορικοί ή οι φωτισμένοι άνθρωποι του Θεού που πολλοί από αυτούς είναι κατά κόσμον "αμόρφωτοι" ;
Ποιος Άγιος Πατέρας σας είπε ότι οι "πρώτοι" στην Εκκλησία μπορεί να κάνουν ότι θέλουν χωρίς έλεγχο αποφασίζοντας μόνοι μεταξύ τους;
Η ανάγνωση των Διπτύχων είναι αποκλειστική δουλειά του ιερουργούντος Επισκόπου ή του ευχαστηριακού σώματος που αυτός εκπροσωπεί και εξ ονόματος του οποίου ιερουργεί;
Κάνει "προσωπική" ιερουργία ή της σύναξης;
Ειλικρινά το ουκρανικό είναι διοικητικό και όχι βαθύτατο δογματικό θέμα ;
Έχει το δικαίωμα χορήγησης Αυτοκεφαλίας ο Πατριάρχης Κων/λεως σε ΟΛΕΣ τις εκκλησίες του πλανήτη ή μόνον σε αυτές που ανήκουν στη δική του δικαιοδοσία ;
Η Εκκλησία μας είναι σαν την Παπική με απόλυτο, ανεξέλεγκτο και αλάθητο ηγέτη όπως ισχυρίζεστε που δεν δικαιούμαστε να τον ελέγξουμε ;
Ο Χριστός όρισε "πρώτο" μεταξύ των Αποστόλων για να ορίσουμε και εμείς και να τον εξουσιοδοτούμε επί παντός επιστητού όπως αυτός βούλεται ;
Τι σόι Συνοδικό σύστημα διοίκησης είναι αυτό όπου δεν γίνονται ψηφοφορίες ; τα "νομίζω" και "η γνώμη μου είναι" δεν ταιριάζουν σε Ιεράρχη.Ο Ιεράρχης υποτίθεται έχει παραδώσει το ανθρώπινο θέλημα του στο θεϊκό και μεταφέρει και εκφράζει τη διαχρονική γνώμη της Εκκλησίας του Χριστού και των Αγίων Πατέρων όχι την προσωπική του. και άλλα πολλά.
Ντροπή !
Unknown