Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2019

Ευτυχώς που υπάρχουν οι Κλουζώ της Εφορίας και πατάσσεται η τεράστια αδήλωτη εργασία και η εισφοροδιαφυγή


Iστοριες καθημερινής τρέλας

Αποτέλεσμα εικόνας για i am getting crazy gifs

Ο νόµος της πατάτας!


Πρόστιμο «μαμούθ» σε επαγγελματία γιατί… καθάριζαν πατάτες η νύφη και η πεθερά του ...



Η σύζυγός µου πληκτρολόγησε άλλη µία σελίδα και µετά είπε: «Για να καθαρίσω πατάτες νόµιµα, πρέπει να µε προσλάβεις»
«Μήπως να τρώγαµε καµία τηγανητή πατατούλα;» είπα, χωρίς να περιµένω απάντηση, στη σύζυγό µου, η οποία έγραφε στον υπολογιστή σαν πολυβόλο την πολλοστή πραγµατεία της. «Καιρό έχουµε να φάµε». «Είσαι τρελός; Θέλεις να πας φυλακή; Ή θέλεις να σε ξεκατινιάσουν στα πρόστιµα;» απάντησε εκείνη. «Βγήκαν εκτός νόµου και οι πατάτες;» ρώτησα. «Πότε έγινε αυτό; Εχει σχέση µε το πανεπιστηµιακό άσυλο;». «∆εν είδες τι τον έκαναν τον άνθρωπο που η πεθερά και η νύφη του καθάριζαν πατάτες; Είκοσι χιλιάρικα πρόστιµο του βάλανε. Εχεις εσύ είκοσι χιλιάρικα;». «Πατάτες είπα να φάµε», ψέλλισα, «όχι χαβιάρι».
Η σύζυγός µου πληκτρολόγησε άλλη µία σελίδα και µετά είπε: «Για να καθαρίσω πατάτες νόµιµα, πρέπει να µε προσλάβεις». «Σε προσλαµβάνω» απάντησα. «Οχι έτσι» είπε αυστηρά το έτερόν µου ήµισυ. «Πρέπει να µε προσλάβεις µε µισθό και να µε ασφαλίσεις. Αλλιώς o ΕΦΚΑ θα σου βάλει πρόστιµο». «∆εν γίνεται να σε προσλάβω για είκοσι λεπτά, µέχρι να τηγανίσεις δυο πατάτες;». «Α, για να σου πω» απάντησε η σύντροφος του βίου µου. «∆εν θα συναινέσω εγώ για τη φαλκίδευση των δικαιωµάτων των εργαζοµένων, ούτε θα υπονοµεύσω την εργατική νοµοθεσία. Θα µε προσλάβεις τουλάχιστον έναν µήνα». «Καλά» απάντησα. «Και πόσα θέλεις;».
«Λαµβανοµένων υπόψη των προσόντων µου», απάντησε εκείνη, «θέλω τέσσερα χιλιάρικα. Χειµώνας έρχεται και πρέπει να ψωνίσω». «Καλά, θα σε ειδοποιήσω» απάντησα εγώ, µε ύφος εργοδότη. «Μην τηλεφωνήσεις εσύ, θα σε πάρουµε εµείς». «Και ποιοι είσαστε εσείς;». «Εγώ και το µαχαίρι που θα καθαρίσω πατάτες µόνος µου» απάντησα ηρωικά. «Μην ξεχάσεις να προσλάβεις τον εαυτό σου» µου είπε η σύζυγός µου. «Και είµαι περίεργη πόσα θα του δώσεις»

Ευάγγελος Χεκίμογλου

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...



Την νύκτα πού ήλθαν οι Ιαβέρηδες στο χωριό μου…

http://patrablog.blogspot.com/2019/08/blog-post_30.html
------------------------------------------
Άδειες οι καρέκλες μετά την επιδρομή των σωτήρων τών δημοσίων εσόδων !
Με μια μόνο επίσκεψη κατόρθωσαν να ερημώσουν τον τόπο και το χωριό σαν την απόβαση του Ιμπραήμ στην Πελοπόννησο! Νά τούς χαιρόμαστε !
Ούτε καφεδάκι λοιπόν, ούτε ουζάκι, ούτε και πατάτες τηγανητές. Άς όψεται ο Έφορος ! Ερήμωση στα πάντα, στάχτη και μπούρμπερη !
Εν τώ μεταξύ οι μεγάλοι οφειλέτες χρυσοκάνθαροι μπορούν και πετάνε ελεύθεροι σχίζοντας τον ιστό της αράχνης…

Καλό μήνα να έχουμε, αν και με τέτοια πρόστιμα δεν το βλέπω καθόλου καλά να πηγαίνουμε...
Μέ βαριές κατηγορίες λοιπόν ότι «καθάριζες πατάτες στον καφενέ χωρίς άδεια…», ότι « δεν έχεις στον πίνακα προσωπικού την μάνα σου και την πεθερά σου…», και άλλα τέτοια υπερβολικά και παρόμοια γδάρανε το μικρό καφενείο νομίζοντας ότι βρίσκονται στην Μύκονο.
Περιστατικά εκτός τόπου, μυαλού, και χρόνου ( πιθανόν από κάποιο «κάρφωμα» όπως συνήθως γίνεται…) πού όμως δείχνουν το μέγεθος της πνευματικής αλλοίωσης του μέσου Έλληνα του έχοντος δημοσιονομική εξουσία και ανεμίζοντας το φραγγέλιον του επί δικαίων και αδίκων ώστε να έχουμε επιτέλους ανάπτυξη !

Ελεγκτές ανάλγητοι και απάνθρωποι πού ισοπεδώνουν τα πάντα για να παρουσιάσουν στους προϊσταμένους τους «έργο» !
Μια πικρή ιστορία ενός μικρού καφενείου από τα ελάχιστα πού μείνανε στα ορεινά και μαζεύουν λίγο κόσμο να ξεκουραστεί, θυμίζοντάς του το χωριό του και τα παιδικά τους χρόνια , και πού όμως δείχνει το μέγεθος παρανόησης εντολών ελέγχου κάποιων καρεκλοκένταυρων του Ελληνικού δημοσίου.
Και τώρα πού το κλείσανε τι κατάλαβαν;

Originalpress

Δον Κιθώτης ,άρχων ρήτορας &οικουμενικός θολοκουλτούριάρης είπε...

Το κατά κεφαλήν "Κλουζώ"
θα καταγράφει
απανωτά ρεκόρ

σύμφωνα με τους ειδικούς,

οπότε ο κεντρικός
σχεδιασμός
δημιουργίας
κλίματος θρίλερ

προφανώς
(δεν έτυχε,)πέτυχε!!!