Παρασκευή 23 Αυγούστου 2019

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία. 

Προσοχή όταν οδηγείτε το βράδυ, τα μικρά μου πόδια δεν μου επιτρέπουν να τρέχω γρήγορα ....
Αν με βλέπετε στον κήπο, βάλτε γατοτροφή κοτόπουλου και φρέσκο ​​νερό μόνο νερό ποτέ γάλα ....
Μην βάζετε εντομοκτόνα και όταν καθαρίζετε τα χόρτα, επιθεωρήστε τις μικρές γωνίες, το φύλλωμα, τους θάμνους έτσι ώστε να μην με κόψετε κομμάτια με τη χλοοκοπτική μηχανή σας .....
Είμαι αβλαβής και βοηθάω τον κήπο σας τρώγοντας κι γυμνοσάλιαγκες που λερώνουν τον κήπο λαχανικών σας
Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας, το είδος μου απειλείται, βοηθήστε μας.
 Μίνα Γκελντή

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Χα ! Χά ! Κόβοντας τα χόρτα του κήπου πρός μεγάλη μου έκπληξη συνάντησα μία ολόκληρη οικογένεια σκατζόχοιρων . Τρελλέ μή μέ αγριοκοιτάς ! Δεν τα πείραξα τα σκατζοχοιράκια !