![https://media.newyorker.com/photos/5b742d7f02bc842c940b8570/master/w_727,c_limit/180827_r32632.jpg](https://media.newyorker.com/photos/5b742d7f02bc842c940b8570/master/w_727,c_limit/180827_r32632.jpg)
Γεννήθηκε στις 24 Ιουλίου του 1927 στο Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης και παρακολούθησε την Σχολή Ζωγραφικής και Γλυπτικής του Cooper Union Union και την Σχολή Ζωγραφικής και Γλυπτικής Skowhegan ως νεαρό. Στα μέσα της δεκαετίας του 1950, ο Katz έπεσε στον μικρό κύκλο των καλλιτεχνών που ήταν γνωστή ως η σκηνή της 10ης οδού, μεταξύ των οποίων ήταν οι Lois Dodd , Larry Rivers και Fairfield Porter . Κατά τις επόμενες δεκαετίες, ανέπτυξε την στυλοποίησή του με σφραγίδα, μέσω πειραματισμού με κολλαρισμένο χαρτί και περικοπή αλουμινίου. Έχοντας επιτύχει ευρεία αναγνώριση και εμπορική επιτυχία, το έργο του χρησιμεύει ως φάρος για τις νεότερες γενιές καλλιτεχνών, όπως οι Elizabeth Peyton και Julian Opie . Η Katz διατηρεί κατοικίες στο Lincolnville, ME και στη Νέα Υόρκη, Νέα Υόρκη. Σήμερα, τα έργα του περιλαμβάνονται στις συλλογές του Μουσείου Μοντέρνας Τέχνης στη Νέα Υόρκη, του Ινστιτούτου Τέχνης του Σικάγου, του Tate Modern στο Λονδίνο και της Εθνικής Πινακοθήκης στην Ουάσιγκτον, DC, μεταξύ άλλων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου