Τρίτη 23 Ιουλίου 2019

Συνηνωμένοι ή συνένοχοι;

ΑΣ ΜΠΕΙ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΣΕ ΑΥΤΉΝ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΩΝ.



Ο Μητροπολίτης Φωκίδος Θεόκτιστος επέλεξε την συναδελφική αλληλεγγύη και τον εθνοφυλετισμό εις βάρος της ενότητος της Εκκλησίας, εκφράζοντας την στήριξή του στις αυθαιρεσίες του Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου.
Ο Σεβασμιώατος δήλωσε «προς πάσα κατεύθυνση» ότι «βρισκόμαστε συνηνωμένοι με την Μητέρα Εκκλησία της Κωνσταντινουπόλεως, την Μητέρα Εκκλησία όλων, καθώς από εκεί λάβαμε την αξία του Αυτοκεφάλου και δεν είμαστε αγνώμονες»!

Η ενότητα στην Εκκλησία δεν είναι ενότητα υποτέλειας-κυριαρχίας, δεν είναι ενότητα όπου κάποιοι μοιράζουν «τίτλους», «Τόμους» και «αξίες» για να τους είναι κάποιοι άλλοι αιωνίως υπόχρεοι και να ζουν σε καθεστώς αποικίας.  

Η ενότητα της Εκκλησίας είναι ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ, εν Αληθεία και δεν νοείται με τα συστήματα του κόσμου τούτου.
Δεν είμαστε συνηνωμένοι με την λεγόμενη «Μητέρα Εκκλησία» επειδή μας παρεχώρησε «την αξία του Αυτοκεφάλου» -αν μπορούσε ας έκανε κι αλλιώς-, ούτε οφείλουμε να είμαστε ευγνώμονες για κάτι που όφειλε να κάνει. Μόνο ο Χριστός μας ενώνει, μόνο σε Εκείνον είμαστε ευγνώμονες. Εάν δεν είμαστε συνηνωμένοι με την κεφαλή της Εκκλησίας και προβάλλουμε άλλους λόγους για την ενότητά μας, όπως την Αυτοκεφαλία, τότε είμαστε ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ.
Και η Εκκλησία της Ελλάδος έχει γίνει ΣΥΝΕΝΟΧΗ σε πολλές αμαρτίες του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως, τις οποίες πληρώνει το ποίμνιο και η Πατρίδα.

Ο Μητροπολίτης Φωκίδος Θεόκτιστος χρησιμοποιεί την φράση «αξία του Αυτοκεφάλου» αναφερόμενος στο δικό μας Αυτοκέφαλο (ο Θεός να το κάνει) και, εμμέσως πλην σαφώς, στο Αυτοκέφαλο των Ουκρανών σχισματικών το οποίο εμείς πρέπει οπωσδήποτε να δεχτούμε. Με αυτόν τον τρόπο εξισώνει την Εκκλησία της Ελλάδος με τους ουνιτίζονες αχειροτόνηους σχισματικούς, βάζοντας ως μόνη προϋπόθεση την χορηγηθείσα από τον «Πρώτο»!, «αξία του Αυτοκεφάλου»!
Όμως το «είναι» μιας Τοπικής Εκκλησίας δεν πηγάζει από το διοικητικό Αυτοκέφαλο. Τα Μυστήρια της Εκκλησίας δεν είναι δωρεά του Αυτοκεφάλου αλλά του Αγίου Πνεύματος. 

 Οι θιασώτες των αυθαιρεσιών του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως τείνουν να συγχέουν αυτά τα δύο, διαπράττοντας την βλασφημία να βάζουν τον αυτόκλητο χορηγό του Αυτοκεφάλου -ή όποιας άλλης «αξίας» θέλει να μοιράσει ή να αφαιρέσει-  πάνω και από την Χάρη του Αγίου Πνεύματος. Για αυτούς, η μονομερής χορήγηση Αυτοκεφάλου από την «Πρωτόθρονη»! και «Πρωτεύθυνη»! Εκκλησία μπορεί από μόνη της να «γεννά» Εκκλησίες, όπως μπορεί και να «σκοτώνει» Εκκλησίες, εάν ο αυτόκλητος αυτός χορηγός αποφασίσει να τους αφαιρέσει την «αξία» τους. Και στις δύο περιπτώσεις το Άγιο Πνεύμα θα ακολουθήσει και θα συμφωνήσει!

Αυτήν την «υγιή εκκλησιολογία διδαχθήκαμε κοντά σε όντως αγίους ανθρώπους», σύμφωνα με τον Μητροπολίτη Φωκίδος Θεόκλητο! Ότι ο «Πατριάρχης του Γένους» μπορεί να νομιμοποιεί σχίσματα εντός μίας Τοπικής Εκκλησίας, να «σκοτώνει» Τοπικές Εκκλησίες και να Τις αντικαθιστά με σχισματικά μορφώματα στο πιτς φιτίλι και ότι το Άγιο Πνεύμα πάντα θα συμφωνεί και θα ακολουθεί!  
Η Κανονική Εκκλησία της Ουκρανίας, σύμφωνα με αυτούς τους «αγίους», «πέθανε» όταν το αποφάσισε ο πατριάρχης Βαρθολομαίος. Η Χάρη του Αγίου Πνεύματος Την εγκατέλειψε και έτρεξε να σκεπάσει τους ουνιτίζοντες αχειροτόνητους σχισματικούς την ημέρα που το αποφάσισε ο κ. Βαρθολομαίος με τον Τζέφρυ Πάιατ! 

Ο Φωκίδος Θεόκλητος ομιλεί με έναν εθνοφυλετικό συναισθηματισμό, ο οποίος καταλήγει σε ένα εκκλησιολογικό χάος

Δεν είναι σκοπός του να ενημερώσει το ποίμνιο για αυτά τα βλάσφημα έκτρωπα που δημιουργεί ξανά το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως. 

Δεν τον απασχολεί η ενότητα της Εκκλησίας, ούτε η προστασία του ποιμνίου του. Ρίχνει το ποίμνιό του στα σκυλιά για να απολαύσει εκείνος τα πρόσκαιρα.

Δεν βλέπει το πρόσωπο του Χριστού στους αδελφούς που διώκονται στην Ουκρανία

Ο Φωκίδος Θεόκλητος χρησιμοποιεί γενικόλογη συναισθηματική γλώσσα για να εκμεταλλευτεί την άγνοια και τα ευλαβή συναισθήματα του ποιμνίου και να το παρασύρει να κοινωνήσει με τους ακοινώνητους.

Χρησιμοποιεί συναισθηματική και εθνοφυλετική γλώσσα για να καλύψει την δική του ανεπάρκεια και άρνηση να υπερασπιστεί το δίκαιο και το αληθές.

Η «πηγή της ευσέβειάς μας» δεν είναι ένα ντουβάρι που λέγεται Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως Σεβασμιώτατε, ούτε είναι οι άνθρωποι που πρόδωσαν την αποστολή τους. Αυτοί, είναι πηγή ασέβειας.
Πηγή της ευσέβειάς μας είναι ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυστόστομος, ο Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος. Αυτοί δόξασαν το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως επειδή πρώτα δόξασαν τον Χριστό. Είναι οι Άγιοι που διώχθηκαν από αυτό το Πατριαρχείο επειδή επέλεξαν τον Χριστό και όχι τα ντουβάρια και τα μικροσυμφέροντά τους όπως κάνετε εσείς. Είναι οι Άγιοι που δεν δείλιασαν επειδή ήταν συνηνωμένοι με τον Χριστό και όχι με «χορηγούς» Αυτοκεφαλιών.
Ως Χριστιανοί Ορθόδοξοι ανήκουμε πρωτίστως στο Γένος των Χριστιανών, το οποίο θρέφει με το Σώμα Του και το Αίμα Του ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός. Το Αίμα του Χριστού νερό δεν γίνεται. Εσείς επιλέξατε το «νερό» Σεβασμιώτατε, όχι εμείς. 

Στώμεν Καλώς λοιπόν.

ΔΕΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ. ΣΤΩΜΕΝ ΚΑΛΩΣ.

Ας μπει ένα τέλος σε αυτήν την ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ των Ελλήνων Μητροπολιτών.

Φαιη.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Αυτό με τα
ν τ ο υ β ά ρ ι α

μου θύμισε έναν
...παλαιό
κ α λ ό λαό,

που αντάλλαζε
κατά συρροήν,
τα πρόσκαιρα
με τα αιώνια

και τώρα πιά το μόνο λείψανο
της παλαιάς
του δόξης
ειναι ένα
μισοερειπωμένο

...μαντέψτε τι!!!