Εκτός ημερησίας διατάξεως τον Οκτώβριο το Ουκρανικό κακοκέφαλο, ο «Οικουμενικός» και ο Πάιατ αποφάσισαν!
Η διοικούσα Εκκλησία της Ελλάδος είναι το πρώτο αξιοθρήνητο, αλλά
και προβλεπόμενο, θύμα του εξουσιομανούς αμερικανοκίνητου «πάπα της
Ανατολής» Πατριάρχη Βαρθολομαίου, ο οποίος έσπευσε πρόσφατα να δηλώσει στο Ουκρανικό πρακτορείο ειδήσεων TNT ότι «Η πρώτη Εκκλησία που θα αναγνωρίσει την Τοπική Ορθόδοξη Εκκλησία της Ουκρανίας θα είναι η αδελφή Εκκλησία της Ελλάδος»!
(Σημειωτέον: η Εκκλησία της Ελλάδος που είναι τώρα του χεριού του Πατρ.
Βαρθολομαίου αποκαλείται «αδελφή», αλλιώς θα ήταν μία «ανυπάκουη» και
«αχάριστη θυγάτηρ».)Η πρωτάκουστη και αλαζονική αυτή δήλωση σε συνδυασμό με τις «αποκλειστικές πληροφορίες» από το ελεγχόμενο της Αμερικανικής Πρεσβείας πρακτορείο ειδήσεων Ρομφαία ότι τον Οκτώβριο «σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της Romfea.gr στην Ημερήσια Διάταξη της Ιεραρχίας, δεν συμπεριλαμβάνεται το θέμα της Ουκρανίας.», οδηγούν στο ασφαλές συμπέρασμα ότι το βλάσφημο «παπικό πρωτείο» του Βαρθολομαίου που εξυπηρετεί και τις ηγεμονικές βλέψεις των Αμερικανών ακύρωσε στην πράξη το συνοδικό σύστημα της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Πολλά «συγχαρητήρια» επίσης πρέπει να δοθούν στις Μονές του Αγίου Όρους που ήδη κοινωνούν με τους ουνιτίζοντες σχισματικούς, γυρίζοντας την ζυγαριά στο θέλημα του διαβόλου.
Επίσης πολλά «συγχαρητήρια» στους Έλληνες Ιεράρχες που «πλαισίωσαν» και στήριξαν την συμπροσευχή του Ιερώνυμου με τον σχισματικό Επιφάνιο. Όλοι αυτοί διέπραξαν ένα ύπουλο πραξικόπημα κατά της συνοδικότητος και πρόδωσαν το ποίμνιο.
Ο διάβολος για να παρασύρει τους Πρωτοπλάστους στην απώλεια δεν αποφάσισε για αυτούς, αλλά τους «συμβούλευσε» λέγοντάς τους ψέμματα ότι αν φάνε από τον απαγορευμένο καρπό θα γίνουν θεοί. Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος ξεπέρασε και αυτόν τον διάβολο, αποφασίζοντας ο ίδιος για τους άλλους να πέσουν στην απώλεια!!
Ο Τριαδικός Θεός μας αποκαλύπτει τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο με τέτοιον τρόπο έτσι ώστε να μην υπάρχει ουδεμία αμφιβολία. Τα ψέμματα και οι βλασφημίες του Κωνσταντινουπόλεως ξεχειλίζουν πια και από τα μπατζάκια του.
Στις δηλώσεις του στο Ουκρανικό πρακτορείο ειδήσεων τόνισε ότι οι ουνιτίζοντες, αυτοχειροτόνητοι, αχειροτόνητοι, σχισματικοί και καθηρημένοι είναι οι άνθρωποι «που άξιζαν να λάβουν την αυτοκεφαλία»!! και αυτό έγινε «μετά από πολλά χρόνια προσευχών και προσπαθειών μέσω διαλόγου»!! Δείτε με τι ελαφρότητα σαρκάζεται και ειρωνεύεται την προσευχή και τους Κανόνες της Εκκλησίας.
Ο άνθρωπος που αγνοεί τις εκκλήσεις των Τοπικών Εκκλησιών για Πανορθόδοξη Σύνοδο στο θέμα της Ουκρανίας και ποντάρει στις πιέσεις και στους εκβιασμούς των πολιτικών παραγόντων, όπως έγινε με την Εκκλησία της Ελλάδος, αφού γνωρίζει ότι ουδείς συμφωνεί με τις δόλιες παρεμβάσεις του στην Ουκρανία και μία Πανορθόδοξη Σύνοδος θα τον έβγαζε στο περιθώριο, δήλωσε θρασύτατα: «Ελπίζουμε ότι οι Τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες, σύντομα θα αναγνωρίσουν την Εκκλησία της Ουκρανίας. Προσευχόμαστε και ελπίζουμε ότι αυτό θα γίνει αργά η γρήγορα, αν βέβαια δεν υπάρξει καμία πολιτική πιέση»!!
Είναι ή δεν είναι να τραβάει κανείς τα μαλλιά του; Δεν τα λέει αυτά ένας κοινός ψεύτης απατεωνίσκος, τα λέει ο αυτοαποκαλούμενος «πρώτος άνευ ίσων» της «Μητρός Εκκλησίας»!, ο οποίος ακολουθεί με μαθηματική ακρίβεια τον ίδιο δρόμο που ακολούθησε ο υπερήφανος Εωσφόρος.
Το θέαμα είναι οικτρό, είναι θλιβερό, είναι δηλητηριώδες και προκαλεί αηδία και εμετό.
Ο λόγος για τον οποίον η Κωνσταντινούπολη θα καταποντιστεί είναι ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος και οι συν αυτώ. Είθε ο Θεός να μας λυπηθεί, να τα φέρει όλα άνω κάτω και να βάλει στην θέση του έναν άξιο Ιεράρχη.
Όσο για εμάς, να πούμε πολύ απλά στον αλαζόνα τύραννο Πατριάρχη Βαρθολομαίο ότι δεν υπακούμε σε «Πάπες» και δεν έχει καμία δουλειά να ανακατεύεται στην δική μας Εκκλησία. Δεν μας εκφράζουν οι αιρετικές του θέσεις, ούτε τα νταραβέρια του με τους σχισματικούς και ως εκ τούτου δεν του δίνουμε το δικαίωμα να μιλάει εκ μέρους μας. Να πάει αλλού να βρει ανοήτους. ΤΟΥΣ ΓΕΛΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ «ΕΚΚΛΗΣΙΑ» ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΧΤΟΥΜΕ.
***
Φαίη.
11 σχόλια:
Το ύφος προδίδει
το ήθος μας.
Και αυτά τα δύο
μαζι, δίνουν τη δυνατότητα στους
στερούμενους ουσιαστικών επιχειρημάτων αιρετίζοντας,να ομιλούν περί φανατισμένων υπερορθοδόξων
ζηλωτών.
Λίγη υπομονή
(και πολύ κουράγιο!)
Λαθος κριτικη 7.04
Τι θα λεγατε για τον αγιο Ιγνατιο τον θεοφορο ,ο οποιος ονομασε οφεις συρομενους τους αιρετικους της εποχης του;
Τον προδωσε το υφος κ το ηθος μηπως προδωσε κ τον Μεγα Αθανασιο;;;
Εχεις μπερδεψει λιγο τα πραγματα με το προσχημα του ελεγχου της ανεξικακιας του καθενος,τον οποιον δεν γνωριΖεις.
Η μηπως τον γνωριζεις;;;
Τι θα'λεγες ομως γι'αυτους που επλανηθηκαν διοτι τους τυφλωσε η κακια τους;;;
Αυτους που ασεβησαν εναντι Του Θεου,αλλα υπεβαλαν κατα το παρελθον σε δοκιμασιες τους ανεξικακους,αλλα και αυτους που αντισταθηκαν σθεναρα,τους χλευασαν,τους εκοψαν την γλωσσα,το χερι,τους υπεβαλαν σε χιλια δυο βασανιστηρια,για να σταματησουν να αντιστεκονται και για να δουν κ την αγιοσυνη τους και για να δουν εαν οι αντιδρασεις τους εκφραζουν τις αληθινες πεποιθησεις τους;;;;
Το υφος και το ηθος πανε μαζι τοτε με τους αντιτιθεμενους;;;
Μηπως ,ισως αυτος που εξουσιαζει τον θυμο του,δεν ειναι παντοτε ανωτερος απο τον μαχητη;;;
Τώρα μας πείραξε το " ύφος και το ήθος " ! Ναί λοιπόν δεν θέλουμε νά μοιάζουμε στά ευγενικά φίδια της προδοσίας . Ήθελα νάξερα τό " υφος και το ήθος " του Μεσογαίας που συνόδευσε τον αρχιεπίσκοπο στην συμπροσευχή μέ τον ψευδοεπιφάνιο . Όποιο " ύφος και ήθος " είχε λοιπόν ο Μεσογαίας εγώ θέλω νά έχω το αντίθετο . Και επειδή είμαι σίγουρη οτι ήταν πολλά ευγενικός και χαριτωμένος, εγώ θέλω νά είμαι το ακριβώς αντίθετο που νά μέ ξεχωρίζει από αυτή την " ευγένεια " ! Θέλω λοιπόν μέ τα κριτήριά σου 7.04 νά είμαι αγενής , φανατικός και ζηλωτής άνθρωπος . Μά τότε δέν θα αρέσω στούς "αιρετίζοντας" ! Τόσο το καλύτερο ! Σου είπε κανείς οτι θέλω νά τους αρέσω ; Μή χειρότερα ! Ανθρωπάρεσκοι θα γίνουμε !
Τό ορθόδοξο πνεύμα που μας παραγγέλλει ο 15ος Κανόνας νά έχουμε , είναι νά επαινούμε τον κάθε άνθρωπο , που κάνει μιά ομολογία και νά αφήνουμε κατα μέρος τις ξυνές παρατηρήσεις . Η αλεπού που δεν φτάνει τα σταφύλια τα λέει ξυνά ! Ο κάθε 7.04 ας κάνει ο ίδιος ομολογία μέ το τέλειο " ύφος και ήθος " δηλαδή μέ το ευσεβές υφάκι . Άντε νά μήν τα πάρω στο κρανίο μέ τους ευσε-βίδες !
7.04 ή είσαι καμμιά ευσε-βίδα καί σου έστριψαν οι βίδες ή κανένας βαλτός . Δεν μας χαρίζεις όμως και το ονοματάκι σου Εεεε!
Δεν είμαι καρδιογνώστης
αδερφέ.
Αν κινείσαι κατα το "οργίζεσθε και μη αμαρτάνετε",
μπράβο σου,
κι εγώ μαζί σου!
Πιθανόν να κάνω λάθος, ΑΛΛΑ επειδή έχω μια υπόνοια ότι το σχόλιο της Ε. Λωρίτου, μπορεί να περιλαμβάνει κι εμένα ανάμεσα στους 'ύποπτους', αφήνοντας ίσως υπονοούμενα με την αναφορά του μ.Μεσογαίας που ανέφερα κι εγώ χθες,
ΝΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΩ ΛΟΙΠΟΝ ότι το σχόλιο 7.04, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ.
Το ιστολόγιο ΦΥΣΙΚΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ την προέλευση των σχολίων, και την ταυτοποίηση με προγενέστερα.
Αλλά φέρνω και, ΜΑΡΤΥ ΜΟΥ ΤΟΝ ΘΕΟ, για όσους δεν το γνωρίζουν.
Και ο λόγος που το κάνω είναι γιατί προσωπικά δεν μίλησα ποτέ για το ΗΘΟΣ κανενός.
Δεν γνωρίζω κανέναν σας, προφανώς δεν γνωρίζω ούτε το ήθος σας.
Είναι αυτονόητο.
Όσον αφορά το ύφος, μια και μιλάτε στα σχόλια γι΄αυτό, όχι με την έννοια της ευγένειας ή της ψευτο-ευγένειας που του δίνετε, αλλά με την ουσιαστική έννοια δηλ. ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ που χρησιμοποιείται από διάφορους ανθρώπους, αν σας ενδιαφέρει η θέση μου, προφανώς και έχω σοβαρές διαφωνίες με πολλούς από σας.
(Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν συμφωνώ σε κάποια πράγματα).
ΕΙΔΟΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ σημαίνει την ουσία και το περιεχόμενο όσων λέμε, και το αποτέλεσμα που έχουν για την Εκκλησία και τους ανθρώπους που μας ακούνε.
Και αν εμείς νομίζοντας ότι ωφελούμε, τελικά βλάπτουμε.
Αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση.
Και κάτι τελευταίο προς την Ε.Λωρίτου.Η επιθετικότητα προς τον σχολιαστή 7.04 δεν ωφελεί. Δεν προχωράμε έτσι, δεν βγαίνουμε πουθενά.
Απομόνωση και γραφικότητα, αυτό είναι το αποτέλεσμα, και τίποτα άλλο.
Και σε πραγματικό και σε διαδικτυακό επίπεδο.
Όποιος θέλει ας το καταλάβει.
Μαρία , μπορείς κορίτσι μου νά μου πείς τί είναι αυτό που σε κάνει νά πιστεύεις οτι εγώ απευθυνόμουν σε εσένα ; Μήν κάνεις σε παρακαλώ αυτό τό λάθος και στενοχωρείσαι άδικα . Τουλάχιστον μέ διακρίνει μία ευθθτητα και άν είχα νά σου πώ κάτι θα σου το έλεγα ευθέως . Είναι άδικο νά στενοχωρείσαι μέ αυτόν τον τρόπο . Πρέπει νά βγάλουμε απο το μυαλό μας τα διάφορα "νομίζω " και "υποψιάζομαι " . Άντε και κάποιος νά αναφέρεται σε εμάς . Είναι δικό του το πρόβλημα .
Εγώ άν μίλησα ήταν , γιατί είναι άδικο νά σχολιάζουμε μέ τόση στενοκαρδία κάποιον που επώνυμα αναλαμβάνει την ευθύνη νά πεί δυό αλήθειες , έστω και άν υποθέσουμε οτι δεν είναι το τέλειο " ύφος και ήθος " . Δηλαδή δεν βλέπουμε τα 8 καλά και βλέπουμε τα 2 μείον . Κάνε εσύ ρε φίλε το άριστα , που δεν τολμάς ούτε το όνομά σου νά πείς . Φυσικά έχεις το δικαίωμα νά γράφεις ανώνυμα , όχι όμως νά λές και ό, τι θέλεις . Υπάρχουν κάποια πρόσωπα που γράφουν στο διαδίκτυο επώνυμα όπως η αγαπητή Φαίη . Δεν είναι δίκαιο νά τα πυροβολούμε επειδή δεν μας αρέσει η χωρίστρα που χτενίζουν τα μαλλιά τους . Ο καθείς έχει την ιδιοπροσωπία του .
Δεν στενοχωρήθηκα (δεν ξέρω αν φάνηκε έτσι), αλλά έπρεπε να μιλήσω λόγω της αναφοράς σου στον μ. Μεσογαίας που μόλις την προηγούμενη είχα αναφέρει κι εγώ, και επειδή δεν μου αρέσει η θολούρα ειδικά όταν πρόκειται για αναφορές σε προσωπικό επίπεδο.
Αυτό τελειώνει εδώ.
Αν θέλεις τώρα τη γνώμη μου για όσους αναλαμβάνουν την ευθύνη να πουν δυο αλήθειες όπως λες, αυτό δεν είναι απλό.Χρειάζεται και φώτιση απ΄τον Θεό, και τη δική μας προσοχή και υπευθυνότητα. Τα ιστολόγια πραγματικά πρέπει να προσέξουν πάρα πολύ για όσα λένε.
Γράφει π.χ. ο «Τρελο-γιάννης» σήμερα:
«..κανείς δεν βλέπει αίρεση; κανείς δεν βλέπει σχίσμα;..».
Αυτό έτσι από μόνο του, αν δεν επεξηγηθεί, τρομοκρατεί αυτόν που το ακούει, ώστε να μην ξαναπατήσει σε εκκλησία.
Πιθανόν να στοχεύει σε ανθρώπους που είναι περισσότερο μέσα στα πράγματα για να κάνουν κάτι, όμως τον ακούνε άνθρωποι κάθε είδους, που δεν ξέρεις πως θα αντιδράσουν.
Πρέπει λοιπόν να συνοδεύεται από κάποια επεξήγηση. Δεν μπορεί να σκάει έτσι σαν πυροτέχνημα.
Ειδικά όταν κάποιοι λένε ευθέως στους ανθρώπους «φέυγετε ως από όφεως».
Πως παίρνουν την ευθύνη να αποκόψουν έναν άνθρωπο από την Εκκλησία και τα Άγια Μυστήρια όταν αύριο μπορεί να μην ζει και έχει ανάγκη αυτή την προετοιμασία;
Απορώ ειλικρινά πως δεν το καταλαβαίνετε.
ΝΑΙ, υπάρχει «αίρεση και σχίσμα» έστω και έμμεσα στα ανώτερα εκκλησιαστικά κλιμάκια.
Κάποιοι επί της ουσίας, είναι σε πνευματικό επίπεδο έκπτωτοι.
Δεν είναι όμως όλη η Ορθοδοξία, ούτε οι χιλιάδες κληρικοί και λαϊκοί παρά την ατέλειά τους.
Εσείς το παίρνετε με βάση την θεωρία του μολυσμού του Θ.Μαύρου των παλαιοημερολογιτών, την οποία ο π. Ε.Θεοδωρόπουλος έχει αντικρούσει με σφοδρότητα, και παροτρύνετε προς ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ. Χωρίς να βλέπετε την σύνδεση με την πραγματικότητα.
Ειλικρινά, το τελευταίο πράγμα που μ΄ενδιαφέρει είναι ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο σε μια διαδικτυακή συζήτηση, ή ποιος θα υπερισχύσει του άλλου.
Το ζητούμενο είναι τι θα κάνει καθένας στην πράξη.
Εγώ το μόνο που ακούω σχεδόν απ΄όλους σας, είναι μια γενική και αόριστη ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ.
Πιστεύω ειλικρινά ότι αγαπάτε την Ορθοδοξία , και όσον αφορά την κ. «Φαίη» μια που με ρώτησες προφανώς πιστεύω ότι αγαπάει τον Θεό έχει αγωνία για τα πράγματα έχει ζήλο να βοηθήσει και να αγωνιστεί κτλ.. όμως κατά τη γνώμη μου (ενός τρίτου που ζει μάλιστα μέσα στον κόσμο μέχρι το λαιμό) κάνετε όλοι και σοβαρά λάθη.
(συνεχ.)
Υποτίθεται ότι προσπαθείτε να αφυπνίσετε, όμως δεν δίνετε διέξοδο, δημιουργείτε ένα κλίμα αδιεξόδου, ένα κλίμα σαν να τέλειωσαν όλα, το οποίο δεν ξέρεις σε τι δρόμους καταλήγει.
Αν θέλετε ακούστε με, χωρίς εγωισμούς, όπως άλλωστε γράφουν συχνά πυκνά και τα ιστολόγια ότι πρέπει να κάνουμε.
Έχω περάσει κι εγώ κάποια ταλαιπωρία στην πνευματική μου ζωή, επέτρεψε ο Θεός, για να με κάνει να ψάξω τα πράγματα, σε πνευματικό επίπεδο. Αλλά δόξα τω Θεώ, δεν με άφησε. Δεν εγκλωβίστηκα σε τίποτα.
Γνωρίζω ένα παλικάρι που έχει αναλωθεί από τα 18 του με τα θέματα της αποτείχισης και της ερμηνείας των Κανόνων. Πέρασε από ομάδες για να καταλήξει στο παλαιό ημερολόγιο στα 35 του (λόγω της συνόδου της Κρήτης), κατασκανδαλισμένος και διαταραγμένος, που βλέπει παντού μολυσμό και μολυσμένους.
Έχω 4-5 βιβλία που διαβάζω συνέχεια εκτός της Αγίας Γραφής, τον Άγιο Ισαάκ τον Σύρο, τον Γ.Σωφρόνιο, τους Άγιους Πορφύριο-Παϊσιο κ.α.
Αυτός έχει κατατάξει μέσα του τους πάντες με βάση το γράμμα των πραγμάτων στα θέματα του οικουμενισμού.
Έχει χάσει όλη την ουσία της Πίστης μας, και ασχολείται μέρα νύχτα με τον Αντίχριστο, με τους Κανόνες, με το παλαιό ημερολόγιο και την αποτείχιση, αποστρέφεται τους Αγίους του τελευταίου αιώνα γιατί δεν αποτειχίστηκαν κτλ...
Και ρωτώ καλοπροαίρετα. Αυτό δεν προσεγγίζει ως προς την πνευματική ουσία του σε αίρεση; Είναι πνευματικός αυτός ο άνθρωπος ή είναι ένας νομικιστής, που έχει χάσει την ουσία.
Λοιπόν δεν θέλω να καταντήσω έτσι, με την πρόφαση του Ομολογητή.
Και επειδή ξέρω ότι πιστεύετε ότι αν έκοβαν όλοι την μνημόνευση του Πατριάρχη μπορεί να αντιστρεφόταν η κατάσταση και να συντριβόταν οι οικουμενιστές ως σκεύη κεραμέως όπως είπε ο π.Ν.Μανώλης, και γι αυτό πιθανόν μιλάτε για αποτείχιση, δεν έχω αντίρρηση να το κάνουν, ΑΛΛΑ εφόσον δεν κινείται φύλλο, ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ, δεν μπορείτε να σκανδαλίζετε τον κόσμο με την αδιακρισία, γιατί το μόνο που καταφέρνετε είναι να ξεκόψει κανείς μεμονωμένος ανθρωπάκος απ΄την Εκκλησία, και τίποτα περισσότερο. Έτσι απλά. Τίποτα περισσότερο.
Θα μιλάτε λοιπόν με σοβαρότητα, χωρίς να φέρνετε την καταστροφή, και το κυριότερο πρέπει να προσπαθήσουμε όλοι να βρούμε ΤΡΟΠΟΥΣ.
Μια γενική και αόριστη καταστροφολογία, θα διαλύσει μια ώρα νωρίτερα ότι έχει απομείνει σε βάρος και των παιδιών μας που το μέλλον τους καταστρέφεται από παντού.
Που τα έχουν εγκλωβίσει σε μια κατάσταση μετάλλαξης, αποκοπής από τις ρίζες τους και την Πίστη τους, στο σχολείο στην κοινωνία και παντού.
Όλοι μας ΄έχουμε αγωνία για το μέλλον και καλό είναι να ακούει ο ένας τον άλλο, γιατί καθένας μεταφέρει την οπτική του απ΄το περιβάλλον του, και το σύνολο της πραγματικότητας δίνεται απ΄όλους.
Δύο απαραίτητες συμπληρώσεις σε όσα είπα.
Ως προς το θέμα της αντιμετώπισης του Οικουμενισμού, ακόμα και αν υποθέσουμε ότι θα γινόταν μια γενική διακοπή μνημόνευσης, και ότι (και πάλι υποθετικά), θα αντιστρεφόταν η κατάσταση όπως νομίζετε οι περισσότεροι, αυτό το συμπυκνώνετε στις πράξεις του Πατριάρχη.
Δηλ. για σας αυτό είναι το ζητούμενο. Να σταματήσουν όσα κάνει ο Πατριάρχης.
Ο οικουμενισμός είναι όμως κάτι πολύ ευρύτερο από πράξεις. Γι αυτό δεν σταματάει με ανθρώπινες δράσεις. Τα έχουμε πει τόσες φορές. Είναι εντός μας. Δεν σταματάει με αποτειχίσεις. Πολύ απλά μας απορροφά η Δύση και ο παπισμός σε όλα τα επίπεδα. Δεν το βλέπετε;
Και μια δεύτερη συμπλήρωση ως προς τις διαφωνίες μου μαζί σας. Δεν είναι μόνο η καταστροφολογία και ο πανικός. Είναι και η καχυποψία που εκτείνεται απρόσωπα απέναντι όλων.
Αφήνονται διαρκώς σε όσα γράφονται γενικά υπονοούμενα για κρυφά κίνητρα όλων, για σκοτεινές δυνάμεις και συνομωσίες γενικότερα όλων των εκκλησιαστικών προσώπων απέναντι στο λεγόμενο 'ποίμνιο', και πάλι σε ανθρώπινο επίπεδο.
Ενώ η πραγματικότητα είναι ότι στο μεγαλύτερο μέρος του κλήρου δεν γίνεται κάτι ΕΣΚΕΜΜΈΝΑ, ή λόγω κακών κινήτρων, αλλά λόγω άγνοιας έλλειψης ή ακόμα και δυτικής επίδρασης όπως π.χ. στον Αρχιεπίσκοπο Κρήτης.
Αυτό φαίνεται από άλλα πράγματα που κάνουν, που είναι θετικά.
Όμως εσείς τους συκοφαντείτε συνολικά ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, αντί να περιοριστείτε μόνο σε μεμονωμένες πράξεις τους.
Αυτό το κάνετε όλοι σας (τα ιστολόγια που ανέφερα στα προηγούμενα και άλλα, και κάποιοι σχολιαστές) και είναι μεγάλο λάθος, και απωθητικό για τους ανθρώπους, γιατί εκτός των άλλων αυτό το ΕΙΔΟΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ, συσκοτίζει και τα υπόλοιπα που προσπαθείτε να πείτε, ώστε να ωφελήσετε.
Μαρία , σου εύχομαι καλό αγώνα !
Κι εγώ Ελένη σου εύχομαι καλό αγώνα και καλή δύναμη σε όλα!
Δημοσίευση σχολίου