Του Β. Χαραλάμπους, θεολόγου
Τόση έγνοια να αποδείξουν το δήθεν
‘’νομικό πνεύμα’’ που συνείχε τα περί συνέχειας της Αποστολικής διαδοχής
σε καθαιρεθέντες και αποκοπέντες από την Εκκλησία σχισματικούs; Τώρα
που η κληθείσα ανασύσταση του ‘’Πατριαρχείου’’ Κιέβου, διετράνωσε ότι το
‘’Πατριαρχείο’’ Κιέβου ‘’υφίστατο, υφίσταται και θα υφίσταται’’, θα
προστρέξουν στο ‘’νομικό πνεύμα’’ κατ’ αυτούς; Οι εκληφθείσες
ολοκληρωμένες μελέτες και οι έπαινοι που συμπαρέσυραν, τώρα
καταρρίπτονται;
Όσοι ήθελαν την Αποστολική διαδοχή να
υφίσταται και μετά τις καθαιρέσεις εκείνων που υπέπεσαν στο έγκλημα του
σχίσματος στην Ουκρανία, τι θα αποφανθούν; Θα καταφύγουν στο κληθέν
‘’νομικό πνεύμα’’. Εφόσον ομιλούν για συνέχιση της Αποστολικής διαδοχής,
θα υπάρχει εγκυρότητα των Μυστηρίων των; Καμία έννοια δεν μπορεί να
αποδοθεί σε όσους υποπίπτουν στο έγκλημα του σχίσματος και ιδρύουν ιδίαν
‘’εκκλησίαν’’; Μετά την ‘’επανασύσταση’’ του καλούμενου
‘’Πατριαρχείου’’ Κιέβου, θα εξακολουθήσουν να είναι ‘’θρόνων διάδοχοι
των Αποστόλων’’;
‘’Νομικό πνεύμα’’ συνείχε όσους πρόβαλαν
τον ισχυρισμό ότι δεν συνεχίζεται η Αποστολική διαδοχή στους Κληρικούς
που αποκόπτονται από την Εκκλησία και καθαιρούνται λόγω σχίσματος; Ως
αποκύημα ‘’ευτελούς εκκλησιολογίας’’ θεωρούσαν τον ισχυρισμό αυτό. Θα
ανακαλέσουν την απαξιωτική αυτή διαπίστωση;
Η ‘’νηφάλια’’ διαπίστωση του ανώνυμου
για επιχειρηματολογία κληρικού της Μητροπόλεως Πατρών για το Ουκρανικό
‘’εστερημένη εκκλησιαστικής εμπειρίας’’ και ότι αυτή ερείδεται σε
‘’παντελή έλλειψη εκκλησιολογίας’’, θα εξακολουθήσει να θεωρείται ως
τέτοια και ως αποκύημα ολοκληρωμένης μελέτης; Θα θεωρηθούν ορθές οι
εκκλησιολογικές επισημάνσεις του π. Επιφανίου Θεοδωρόπουλου, για τις
περιπτώσεις των Αγίων Κυρίλλου και Ανατολίου που κατερρίπτοντο σ’ αυτήν;
πηγή
πηγή
11 σχόλια:
Μια επισήμανση για τον εν λόγω σχολιογράφο. Όπως με κυκλοφορούν από την Κύπρο ο κύριος Χαραλάμπους τυγχάνει φίλος του Μητροπολίτη Πάφου για την εκλογή του οποίου εργάζεται
νυχθημερόν.Την ίδια ώρα ζει κι αναπνέει για να υβρίζει τον μακαρίτη τον π.Ιωσήφ τον
Βατοπεδινό. Όσο ήταν ζωντανός άϊ καλά, εδώ και χρόνια νεκρός τι στο καλό θέλει να πε-
τύχει;Να τον συμπαθήσουμε κι εμείς μετά θάνατον;
Το τελευταίο τώρα:Ο Πάφου με τον αρχιεπίσκοπο Κύπρου ήταν απ' τα πρωτοπαλλίκαρα της εν
Κολυμπαρίω σύναξης.Ο Λεμεσού κι ο Μόρφου ήταν οι μόνοι Μητροπολίτες της Κυπριακής Συνόδου
που δεν υπόγραψαν.Τους έβριζε κι αυτούς για χρόνια για δήθεν "αιρετικούς".
Θεωρώ ότι καλύτερα να ασχοληθεί με τα ποιήματα του για τα "καλντερίμια και τα καντούνια"
του Αγίου Όρους παρά να μας πουλά θεολογικές πραγματείες.
Ιννοκέντιος
Αδελφέ Τρελογιάννη με αφορμή το άρθρο του Κύπριου κ.Χαραλάμπους δυό λόγια και για το
θέμα της εκλογής Μητροπολίτη Κιτίου.Ο Αρσινόης Νεκτάριος τυγχάνει της έγκρισης τόσο
της Μονής Σταυροβουνίου (Ακρόπολη του ανδρικού μοναχισμού στην Κύπρο) όσο βέβαια και
του Γέροντα του π.Συμεών ηγουμένου της Ι.Μ.Αγ.Γεωργίου Μαυροβουνίου.Να του ευχηθούμε
καλό αγώνα κι ο άγιος Λάζαρος να τον βοηθήσει.
Ιννοκέντιος
Ο κ. Χαραλάμπους δεν είναι από αυτούς που προβαίνουν σε τέτοιους χαρακτηρισμούς.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ‘’ΙΝΝΟΚΕΝΤΙΟ’’
Κατ’ αρχή πολλοί είναι εκείνοι που απόρησαν γιατί ο σχολιασμός αυτού που υπογράφει ‘’Ιννοκέντιος’’ καθόλου δεν αναφέρεται στη θεματολογία του κειμένου, που αφορά αποκλειστικά το Ουκρανικό ζήτημα. Βρίσκει απλά αφορμή για να αφήσει πικρά λόγια. Δεν χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια για να αντιληφθεί κανείς ότι ο πικρός και ψευδής σχολιασμός είναι αποτέλεσμα εμπαθείας. Λυπούμαι γιατί για τον άνθρωπο αυτό πολλές φορές δοκίμασα χαρά προσφέροντας του κάτι. Γιατί ομιλώ με τόση βεβαιότητα. Όταν κάποιος τα λέγει πολλές φορές προφορικά και σε αρκετούς, ακόμα και σε σένα κατά πρόσωπον, δεν χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια γι’ αυτό. Ο Άγιος Ιννοκέντιος του οποίου χρησιμοποίησε το όνομά του για τη ψευδωνυμία του, θα βοηθήσει να λάμψει η αλήθεια. Τα εμπαθή ψεύδη ο Θεός δεν τα αφήνει να επιπλέουν για πολύ.
Γράφει ο ‘’Ιννοκένιος’’ ότι ‘’ Όπως με κυκλοφορούν από την Κύπρο ο κύριος Χαραλάμπους τυγχάνει φίλος του Μητροπολίτη Πάφου’’. Κύπριος είναι και εργάζεται σε συγκεκριμένη Μητρόπολη ο Ιννικλεντιος. Θα υπέθεται κανείς ότι είναι της Λεμεσού, αλλά δεν είναι.
Λέγει για μένα ‘’ότι είναι τυγχάνει φίλος του Μητροπολίτη Πάφου για την εκλογή του οποίου εργάζεται
νυχθημερόν’’. Τον Μητροπολίτη Πάφου δεν έτυχε ποτέ να τον γνωρίσω προσωπικά, ούτε και ασχολούμαι με τις Αρχιεπισκοπικές εκλογές, ούτε έχω την πολυτέλεια αυτή. Αυτή η έγνοια είναι προνόμιο όσων εργάζονται σε Μητροπολιτικά περιβάλλοντα. Κρίμα. Με αυτά που λέγει προσπαθεί να πλήξει και τον Μητροπολίτη Πάφου. Έχει προσπαθήσει και στο παρελθόν.
Αυτά που γράφει ‘’ζει κι αναπνέει για να υβρίζει τον μακαρίτη τον π.Ιωσήφ τον
Βατοπεδινό’’ είναι ψεύδη γιατί προσωπικά για τις διδασκαλίες του προσπάθησα να δώσω ανασκευή. Θα γελούν και στη Μητρόπολη Λεμεσού γιατί γνωρίζουν ποιοι ήταν αυτοί που νυχθημερόν χρησιμοποιούσαν χυδαιολογίες για το περιβάλλον της Μητρόπολης αυτής. Είναι γνωστό σε όλους ποιοι επεδίδοντο σε τέτοια μη χριστιανική συμπεριφορά, με τόσες χυδαίες ύβρεις. Σε τέτοιες ύβρει κατέφυγε και ο Ιννοκέντιος. Δεν είναι δύσκολο να γίνουν αυτά πιστευτά. Ας ρωτήσει όποιος έχει αμφιβολία το περιβάλλον της Μονής Βατοπαιδίου και της Μητρόπολης Λεμεσού και θα διαπιστώσει την αλήθεια των λόγων τούτων. Κρίμα.
Απέκαλεσα είπε αιρετικούς τους Μητροπολίτες Μόρφου και Λεμεσού. Την άκρα αυτή ύβρη για τους Ιεράρχες αυτούς δεν την είπα πότε. Την επόμενη φορά που θα πάει στον Πνευματικό του ο αυτοκληθείς ‘’Ιννοκέντιος’’, που δήθεν τον πληροφόρησαν από την Κύπρο, να εξηγήσει στον Πνευματικό του που τα βρήκε αυτά, διαφορετικά να ομολογήσει το ψεύδος του, γιατί είναι μεγάλο πάθος η συκοφαντία. Κρίμα.
Β. Χαραλάμπους
Δεν αληθεύουν αυτά που γράφει ο Ιννοκέντιος. Ξέρουμε γιατί τα γράφει.Μόνο και μόνο που δεν αναφέρεται στο θέμα του κειμένου λέει πολλά.
Ε.Π.
Είναι ψεύδη αυτά που γράφει αυτός ο Ιννικέντιος.Κύπριος είναι, τον άκουσα και εγώ να τα λέει αυτά. Ήταν ο λεγόμενος Ιννοκέντιος από αυτούς που πολεμούσαν τον Σεβασμ. Λεμεσού Αθανάσιο και τώρα κάνει τον υποστηρικτή.Είναι γνωστός στην Κύπρο και για την πίκρα του για τον κ. Β. Χαραλάμπους.
Δεν υπαρχει ουτε Πνευμα αγιον ουτε Απ.Διαδοχη σε σχισματικες κοινοτητες.
Υπαρχουν ιεροι κανονες που εχουν ποδοπατηθει.
Καλον ειναι ,να μη ριχνουμε πετριες ο ενας του αλλου,αφου το κερδος που θα αποκομισουμε δεν ειναι η ενοτης εν τη Ορθοδοξω πιστει,αλλα ο διχασμος,η εμπαθειες,για τα οποια δεν αποκλειεται να εργαζονται καποιοι πειρετωδως και η απογνωσις ωστε να φευγουν πολλοι στους παλιοημερολογιτες,που το εχω δει αυτο και δεν μπορεσα να το αποτρεψω.
Τα πραγματα ειναι πολυ σοβαρα ...Κατ εμε ο αγωνας πολυποικιλλος ,να κινειται σε πολλα επιπεδα,ετσι ωστε,χωρις να θιγει να βαζει τα πραγματα στη θεση του,
Ο μεγαλυτερος αγωνας ειναι του πως να ξεκολλησει κανεις τους ιεραρχες απο την μαστιγα του οικουμενιστικου πνευματος ,πως να βοηθησει δηλαδη,επειδη η Ορθοδοξη Εκκλησια μας θεραπευει.
Ο Θεος μαζι μας!
Αφού λοιπόν ο πνευματέμφορος κύριος Χαραλάμπους με βάφτισε χίλια δυό θα του θυμίσω μερικά
πραγματάκια.Κύριε θεολόγε στην Θεσσαλονίκη δεν σπουδάσατε; Πως λοιπόν ξεχνάς τις τόσες εξυπη-
ρετήσεις που σου προσφέραμε εδώ στη Θεσσαλονίκη για να μπορείς να δίνεις εξετάσεις; Που τρέχει ο λογισμός σου σε Μητροπόλεις κλ.π.;Τόση σύγχυση έχεις που ξέχασες και την ορθογραφία
μεγαλόστομε στοχαστή.Για τους υπόλοιπους να τον χάιρεστε τον θεολόγο αλλά για κοπιάστε εδώ
στο Porto palace στη Θεσσαλονίκη να δούμε τον αντιοικουμενισμό σας.Όσο για το μένος σου γι'
αυτούς που υπονοείς και για τις χυδαιολογίες σου περί Μητρόπολης Λεμεσού είσαι βαθειά νυχτωμένος.
Δεν μπορείς κύριε Χαραλάμπους να το παίζεις ο κρίτής των πάντων και την ίδια στιγμή να είσαι ταυτισμένος με την εκκλησιαστική εξουσία της όποιας εκκλησίας.Εμένα με ενόχλησε που μπήκες και σ'αυτό το blog κι ήθελα να δείξω ποιός είσαι στ΄αλήθεια.Σε παρακολουθώ και στον Ορθόδοξο τύπο και ρώτησα κι έμαθα για την αφεντιά σου.Λοιπόν ως εδώ και μη παρέκει...
Συνεχίστε το θεάρεστο σας έργο και μην ενοχλήστε...
"Κατ’ αρχή θα πρέπει να τονίσω ότι δεν είναι σωστό να μακραίνει ένα διάλογος για θέματα που είναι τόσο ξεκάθαρα. Αυτά που είπε ο π. Ιωσήφ Βατοπαιδινός, για την ανωτερότητα του νου έναντι της Θείας Χάριτος, αποτελούν ξεκάθαρη αιρετική πλάνη. Ας ρωτήσει όποιος αμφιβάλλει τον Επισκοπό του. Πιθανό να αντιληφθεί και την αιτία της σιωπής για τέτοια κακοδοξία."
Αυτά έγραφε για τον μακαριστό Ιωσήφ ο κ.Χαραλάμπους...
"Η ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΧΑΡΙΤΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ (ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΟΥ)".
Αυτά για το Βατοπαίδι.
Γράφεις κύριε την λέξη αιρετική διδασκαλία ή όχι;
Άντε γειά...
Ιννοκέντιος
Είναι δυνατό να θεωρούν ότι και μετά την καθαίρεση των σχιμστικών η Αποστολική Διαδοχή δεν είχ διακοπεί;
πολεμούν το μπλοκ τρελλογιαννης για τις θέσεις στο ουκρανικό πρόβλημα με πλάγιο τρόπο;
Δημοσίευση σχολίου