Σάββατο 25 Μαΐου 2019

Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, άτομα κάθονται

Εσένα, που μου δίνεις πάντα λίγο από το χρόνο σου,
Εσένα, που δεν βιάζεσαι και κάθεσαι να μ΄ ακούσεις,
Εσένα, που θυσιάζεις μερικά λεπτά, για να διαβάζεις όλα όσα γράφω
Εσένα, που δεν εκνευρίζεσαι με όλα όσα σου λέω,
Εσένα, που σε πίκρανα και σε στεναχώρησα αμέτρητες φορές,
κι όμως ποτέ σου δεν μου κρατάς κακία,
Εσένα, που μ΄ ανέχεσαι και με υπομένεις, παρόλη τη δυσκολία του χαρακτήρα μου
Εσένα, που ποτέ σου δεν με παρεξήγησες, όταν δεν έκανα αυτό που έπρεπε,
Εσένα, που ποτέ δεν με κρίνεις, αλλά που με καταλαβαίνεις,
Εσένα, που με νοιάζεσαι, εσένα, που με σκέφτεσαι,
Εσένα, που προσεύχεσαι για μένα ...
Ναι, μην απορείς, για σένα μιλάω ...
Σ΄ ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για όλα !
Και ευχαριστώ Το Θεό, που σ΄ έφερε στο δρόμο μου !

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Να ευχεσαι αδερφε!
(Ενας κακομαθημένος, ειρωνας και γκρινιάρης γεροπαράξενος, που
τουλάχιστον, δεν
θέλει να αισθάνεται pride για την αφεντομουτσουνάρα του).

Ανώνυμος είπε...

Ρε φίλε!Γιατί τόσο σορόπι, ξαφνικό; μήπως είσαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος; Δύο άγνωστοι σήμερα με γλυκοχαιρέτισαν στην πλατεία!;-)

Ανώνυμος είπε...

Τρελλογιάννη, κι εμείς ευχαριστούμε τον θεό που σ' έφερε στον δρόμο μας!

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΟΙ
Κώστας Κακογιάννης

Ανώνυμος είπε...

Ανταποδίδω ρε βλαμμένο !