Σάββατο 18 Μαΐου 2019

Για Σένα Πατρίδα Μου


Ο Γιώργος Αγγελόπουλος και η Εύη Ιωαννίδου βρέθηκαν τις προηγούμενες μέρες στην Τραπεζούντα για τα γυρίσματα ενός video clip που θα συνοδεύσει ένα μυθιστόρημα που αναμένεται να κυκλοφορήσει το επόμενο διάστημα με αφορμή τα 100 χρόνια από τη Γενοκτονία των Ποντίων.
Όλα ξεκίνησαν στην παρουσίαση του βιβλίου του Γιώργου Αγγελόπουλου στην Θεσσαλονίκη, όταν ένας κύριος πήρε το λόγο και τον ευχαρίστησε μπροστά στο πλήθος για την τιμή που του κάνει να πάρει μέρος στο clip που θα κυκλοφορήσει σε λίγο καιρό καθώς το βιβλίο είναι έτοιμο να τυπωθεί.
Ο Κώστας Αγέρης ο οποίος το 2015 ήταν ο μεγάλος νικητής του Voice 2, που τότε προβλήθηκε στον ΑΝΤ1  δήλωσε πρόσφατα στην κάμερα της εκπομπής «Ευτυχείτε»: «Είμαι τέταρτης γενιάς Πόντιος. Ο προπάππος μου ξεριζώθηκε. Ο παππούς μου, μου τραγουδούσε ποντιακά μοιρολόγια κι έκλαιγα».
«Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Κώστας Αγέρης παρουσιάζει ένα τραγούδι μνήμης. Ήταν το 2016 όταν ο Αντώνης Ρέμος και η Μελίνα Ασλανίδου ερμήνευσαν το «Για να μην ξεχνώ θυμάμαι» σε στίχους και μουσική δική του. Οι ίδιες μνήμες οδήγησαν τον Κώστα Αγέρη να γράψει και να ερμηνεύσει το «Για σένα πατρίδα μου», ενόψει της Hμέρας Μνήμης για τη Γενοκτονία των Ποντίων (19 Μαΐου).
Πριν από μερικές μέρες ολοκληρώθηκαν και τα γυρίσματα του video clip το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει μέχρι τις 19/5. Πρόκειται για παραγωγή του Ερωτόκριτου Σαββίδη σε σκηνοθεσία Νίκου Ζαμπά.
Το σενάριο βασίστηκε στο βιβλίο της Ρενέ Στυλιαρά «Αρωθυμώ σε» («Σε θυμάμαι») το οποίο προέκυψε από την αφήγηση προσωπικών ιστοριών του Epωτόκριτου Σαββίδη και των προγόνων του.
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: