Παρασκευή 12 Απριλίου 2019

«ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ»



Για την επέτειο της 1ης του Απρίλη, είχα ζητήσει από τον μαθητή μου στη Σχολή Μιτσή, τον ΕΦΡΑΙΜ ΧΡΙΣΤΟΥ από το Φοινί, να γράψει κάποιους στίχους στην κυπριακή διάλεκτο για να τους μελοποιήσουμε. Ζητούμενο ήταν να αποφύγει όσο πιο πολύ μπορεί το πομπώδες ύφος που συνήθως διακατέχει τα τραγούδια επετειακού χαρακτήρα και να προσπαθήσει να παντρέψει το ερωτικό στοιχείο με την αγάπη για τον τόπο του.
Αποτέλεσμα, το «ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ», ένα ντουέτο που ερμηνεύουν οι ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΟΥΤΣΟΦΤΑΣ και ΙΩΑΝΝΑ ΙΩΑΝΝΟΥ από την Κυπερούντα

Η ηχογράφηση, το βίντεο, η μίξη και το mastering έγιναν στην αίθουσα μουσικής της Σχολής Μιτσή στα πλαίσια του μαθήματος


«ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ»
στίχοι: Εφραίμ Χρίστου
μουσική: Κώστας Κακογιάννης

Εγύρευκα σε στο χωρκό
Στους τόπους που περπάτας
Στα χώματα τούτης της γης
Που χρόνια τα επάτας

Για τούν’ τον τόπον π' αγαπώ
Ήρτα να πολεμήσω
Δαμαί που είδα την ζωή
Να την ποσιαιρετήσω

Άνοιξα το παράθυρο
Τζι είδα' ναν περιστέρι
Έπεψα το να ‘ρτει να δει
Μαντάτα να μου φέρει

Ολόασπρον ξεκίνησε
Μα ’ρτεν κοτσινισμένο
Τζι αν μεν επολοήθηκε
Ακόμα περιμένω…

Αχ τζι εν μου απαντά να πει
Αν θα στραφείς κοντά μου
Τζιαι τρέμει βασανίζεται
Με πόνον η καρκιά μου

Αμμά να ξέρεις πως ποττέ
Εγιω εν θα σε ξηχάσω
Τζιαι πάντα εν να σε αγαπω
Τζιαι τη ζωή μου αν χάσω


Αφιερωμένο στον Αρχιθύτη Χριστού  Νεόφυτο

Δεν υπάρχουν σχόλια: